יעל D: ♥
זה היה סוג של פרק ראשון הקדמה. בגלל זה הוא כל כך קצר (: תגיבו ואני אעשה פרקים יותר ארוכים >

Reboot.

יעל D: ♥ 10/06/2014 689 צפיות אין תגובות
זה היה סוג של פרק ראשון הקדמה. בגלל זה הוא כל כך קצר (: תגיבו ואני אעשה פרקים יותר ארוכים >

-הקדמה-

היי לכם , טוב אז זה הספר הראשון שלי ^_^ ריסטרט . (אתחול.) להתחיל מחדש את החיים , אמה . ילדה שתקנית , יפהפייה . מוצאת את עצמה בתוך בור אחד ענק . בצרה של פעם בחיים .
מה יקרה איתה בהמשך ?
_____________________________________________________________________

"אמה ! קומי ." שמעתי את אחותי צורחת . אני אמה , כולם אומרים לי שאני יפה , אבל זאת לא אני ! יופי לא קובע את האישיות . יש לי יופי אמריקאי , בלונדינית עם עיינים ירוקות. בעורפי יש צלקת , אף אחד לעולם לא ראה אותה , רק אימי . אמא שלי אומרת שזה מלידה . אבי נהרג במלחמה , אני אוהבת לשיר אומרים לי שיש לי עתיד גדול בזה (: . יש לי BFF . קוראים לה שקד.יש לה שיער שטני ועיינים כחולות . היא די גבוהה. בטח חשבתם שאני מלכת הכיתה , אז זהו שלא. למלכת הכיתה קוראים נטלי. שיער שחור חלק , עיני דבש. היא הייתה פעם החברה הכי טובה שלי ושל שקד , ואז מלכת הכיתה לדעבר עברה בית ספר ודירה .אז הילדים הכתירו אותה ל"מלכת הכיתה" זה די מפגר לא ? שקד הייתה מקובלת , תפסו אותה מדברת איתי והסגירו אותה . היא נהפכה ל"חנונית" והפכנו ליהיות BFF (: ויש גם את איתי , מלך הכיתה . אני מאוהבת בו .. אבל הוא חבר של נטלי . ואני יודעת שהוא לא שם עליי ): שני (אחותי) העירה אותי בבוקר. לבשתי ג'ינס גבוה וחולצת בית-ספר .וגם נעלי ספורט . עליתי על האופניים. חשבי לעצמי על יום הולדתי ה-16 . הוא בעוד יומיים (: נתקלתי באיתי ! כמה סתומה אני יכולה ליהיות ? הוא נפל על הרצפה . אווייי ): "אתה בסדר?" מילמלתי בקולי העדין , בעודי מושיטה לו יד . "אני רואה שכולי שלם (: , אז כן אני בסדר." אמר בחיוך . "רוצה טרמפ באופניים לבית-ספר ?" שאלתי בעדינות. " למה לא ?" אמר. הוא עלה על האופניים והתחלתי לדווש. "הגענו !" אמרתי בעודי מריחה את הריח של הטבע , איתי ירד ונעלתי את האופניים. הלכתי ללוקר שלי בבית-ספר. היה פתק על התא שלי , והיה רשום "תיזהרי!" הדף היה אדום , והכתב היה שחור . סימני אזהרה. וכך מתחילה שנת הלימודים החדשה ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך