Life for you
אווו... כן... סיפור לפניי השינה... לילה טוב :)

נ.ב
מי שעוד לא מעודכן העלתי סוף סוף עוד פרק של חטיפה! שווה קריאה למרות האיחור המעצבן שלי!!!

I go there for you

Life for you 25/07/2013 758 צפיות 4 תגובות
אווו... כן... סיפור לפניי השינה... לילה טוב :)

נ.ב
מי שעוד לא מעודכן העלתי סוף סוף עוד פרק של חטיפה! שווה קריאה למרות האיחור המעצבן שלי!!!

השעה הייתה קרובה ללכת משם. ראיתי איך השעון כבר מצלצל..
הסתכלתי שוב לעיניו.. ידעתי שאני עושה את זה כדאי להציל אותו.
הוא לא ידע.. ומה שהיה הכי כואב בכול העניין שהוא כעס עליי שאני הולכת משם.
הוא ראה שבכיתי. הוא ראה את הקושי הצורב שהיה בעייני.
"למה את עושה את זה?" גמגם.
"בשביל להציל אותך.." בכי, רק בכי היה. שתיקתו הייתה כואבת, היה לו כואב,
כואב לראות שאני הולכת למענו.
"אני אוהבת אותך.." לחשתי. התקדמתי לאחור עד שסובבתי את גבי.
הוא משך בידי וקירב אותי אילו.
"עם את אוהבת אותי תשארי.." המשיך בגמגומו.
"אני לא יכולה.." הסתכלתי לתוך עייניו הכואבות. שתיקתו שוב חזרה, האכזבה המשיכה לעלות לרגשותי אך לא הפסיק להחזיק את ידי. הוא סובב אותי אילו ונישק אותי.
"לא משנה מה תעשי אני עדיין אוהב אותך.." החזיק בכתפיי "על תלכי.." גמגם בעודו מסדיר את דמועתיו.

השעון המשיך את צלצוליו והשעה הגיעה.. היא הלכה משם.. כדאי להציל את אהוב ליבה..
היא לא ידעה עם היא תחזור אי פעם אך ידעה שלמרות הצפיות הנוקשות מאהובה היא תחזור..
והאפלה הסתוררה ביער והנערה נעלמה והבחור נשאר לבד.. בצפייה.. בחשש.. בשאלה.. עם אי פעם אהובתו תחזור אילו…


תגובות (4)

הייתי כותבת תגובה יותר טובה מ"אהבתי מאוד" אבל אני עייפה.. ://
טוב, אז אהבתי את הכתיבה שלך, ואת הסיפור… יפה מאוד (=

25/07/2013 14:25

חחח תודה ספיר! לילה טוב :)

25/07/2013 14:30

הכתיבה שלך מדהימה!! זה באמת מתאים לקטגוריה של סיפורים מרגשים.. התרגשתי ממש!!

28/07/2013 12:03

ואוו תודה אנונימית!! אני ממש שמחה על תגובתך!

28/07/2013 14:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך