שני חצאים שלי – פרק 3 ♥

נויה טומלינסון^ 27/10/2013 743 צפיות 3 תגובות

~לאחר חצי שעה~
פתאום הגעתי למעבדה שיש בה שני אנשים שלבושים כאנשי ביטחון המדינה . היה שם ריח חזק של סמייםםם …אמרתי מה אתם רוצים ממני אתם לא אמורים להגן על המדינה??ואז אחד מהם צחק צחוק מלגלג ואמר-" באמת נראלך שאנחנו אנשי ביטחון ? גנבנו את החליפה….. " ואז אמרתי מה אתם רוצים ממני מלאת ביטחון כי האמנתי שיש במעבדה מצלמות אבטחה.ואז האיש השני אמר למהה את כלכך מלאת ביטחון ?!ולא רציתי לספר, כי אם זה נכון , עכשיו הם ינתקו אותה.רק השפלתי את מבטי כאילו אינשום סיבהה …ואז אמרתי בלחש : "זה מסביר את ריח הסמים" …ואז אחד מהם בעט לי בבטן והפיל אותי לאחור על הגב..

~נקודת מבט אחד מהם~יש חטפנו את בת ראש הממשלה… נוכל להוציא סודות מדינה ולמכור אותם במיליונים אבכל קודם כל נחכה כי הבעיטה שסם (האיש השני) נתן לה גרמה לה להתעלף …….

– כעבור עשר דקות –

~נקודת המבט של נועה~אאאו אאו מה אתם מחטיפים לי סטירות ? והם אמרו : "כדי שתתעוררי טמבלית !! , אז כדי שתסתמי אחרת נהרוג אותך !!!! " והדמעות התחילו לזלוג על לחיי הרכות .. והאיפור שלי התחיל לרדתוהעיפרון שמתחת לעיניי נראה נורא ואיום….הם התחילו לדבר על סודות מדינה ואמרתי שאני לא יודעת כלוםאבל הם לא האמינו לי , הם אמרו משהו כמו :" ש- בת ראש הממשלה לא תדע ? הוא בטח לימד אותה מה להגיד " והנהנו בהסכמה …נשבעתי שאני לא יודעת ואז הלכו לבדוק באינטרנט והבינו שזאת לא אני.


תגובות (3)

איזה פחד תמשיכי

27/10/2013 11:18

נחמד,תמשיכיי ♥

27/10/2013 11:24

תמשיכי

27/10/2013 11:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך