Liattoty
אתם יכולים להגיד שזה מגוחך, שזה לא ספרותי אפילו מעט, אבל אני רציתי להבהיר את זה.

קטע של בריונות

Liattoty 28/03/2014 4611 צפיות 8 תגובות
אתם יכולים להגיד שזה מגוחך, שזה לא ספרותי אפילו מעט, אבל אני רציתי להבהיר את זה.

די אני לא יכולה יותר.
הכנתי את הפתקים, מצלמת הוידאו מוכנה. יש דף פרידה שמיועד רק למשפחתי, הילדים בבית הספר לא ראויים לקרוא אותו.
ואני דפדפתי פעם אחרונה בפייסבוק, כרגיל רק התראות של קללות ורוע עליי. אני יודעת שצוחקים עליי מאחורי הגב, אני יודעת שצוחקים מולי, אבל זה עדיין דוקר, אני מרגישה שהלב שלי מדמם.
מקריאת התגובות הפתקים סוחטו בדמעות והמשקפיים הוכתמו במים. אני חשבתי אם כדאי לי לצלם כשעיניי סחוטות מדמעות, אבל אני בטוחה בעצמי יותר מאי פעם.
אני רוצה להתאבד.
המשפחה ראתה טלוויזיה, האח שמע מוזיקה.
אף אחד מהם לא ידע שלאחר כמה דקות הם ימצאו אותי מתה ומדממת.
כך אני מרגישה שנה שלמה, מאז שעליתי לחטיבת הביניים.
רק בריונות, בריונות ועוד קצת בריונות.
רק קללות, קללות ועוד קצת קללות.
רק צחוקים מאחורי הגב, צחוקים ועוד צוחקים.
והכול זה על גבי.
ורק בגלל שאני שונה מכולם, כי אני חנונית שיודעת רק ללמוד והמראה שלי הוא לא כמו של כולם.
הוא נוראי, אז בגלל זה אני לא רצויה בחברה.
אף אחד לא פנה אליי, אף אחד לא דיבר אליי. אף אחד לא רוצה אותי ולא ירצה.
תמיד חשבתי אם משפחתי הייתה רוצה אותי אם הייתה רואה את מראתי לפני שעוד נולדתי, או שהייתה בוחרת ילדה אחרת, מושלמת ומקובלת.
אני שוב מזכירה לעצמי שאין דבר כזה מושלמת, אבל ברור למדי שיש דבר כזה מקובלת.
בטח שהם רצו ילדה מושלמת, אבל הם קיבלו את הנורא מהכול, ילדה שתתאבד בגלל בריונות.
כל עולמם יחרב עליהם, אבל להם לא נחרב העולם יום אחרי יום.
ולא רק בבית ספר, אלא גם בריונות ברשת.
זהו, אני מצלמת את הסרטון.
איני מעזה לומר מילה, לא מספיק שקולי צפצפני ונוראי, הדפסתי את הפתקים בגלל כתבי הנורא והלא מסודר.
תמיד משפחתי אמרה לי שאופי מושלם, אבל אף פעם לא אמרו לי שאני יפה.
איבדתי תקווה.
ועוד פתקים, ופתקים, ועוד פתקים, שאני מראה מול המצלמה.
"זהו.." לבסוף אני אומרת בקול צרוד, "להתראות עולם." המילה האחרונה שאני מסוגלת להגיד למצלמה. ואני לקחתי את הסכין.
השתדלתי לא לצרוח.


תגובות (8)

אני חושבת שהכתיבה שלך מדהימה! באמת שזה ריגש אותי! אני בכלל לא חושבת שזה מגוחך…

28/03/2014 20:37

זה ממש מדהים.. אין לי עוד משהו להגיד.. אין לי מילים…

29/03/2014 13:38

מ ה מ ם !
יואו … זה מעצבן אותי הדברים האלו – תשלטו על עצמכם. תראו כמה אתם פוגעים ומה נגרם מכך!

30/03/2014 11:25

ו-וואו…
זה פשוט… אין לי מילים…
זה קטע כ"כ יפה… ועמוק… ומעביר את המסר בצורה כ"כ טובה שגורמת לי לחשוב על כל מיני דברים…
אני מקווה שכל מי שחושב להתאבד ירד מהרעיון הנוראי הזה… זה פשוט לא נכון לעשות את זה…

02/04/2014 15:57

אני הייתי מחבקת אותך… לו יכולתי. נ.ב לי יש דברים דומים ואני מתגברת ~_-

02/04/2014 15:59

וואו חח תודה רבה!!!
וגם אני הייתי מחבקת אותךמלאך ספיר אילו יכולתי.\
אבל זה לא עובר עליי, אני מראה את מה שקורה לאחרים.

06/04/2014 20:12

הסיפור מדהים רק שיש משהו אחד לא מסתדר לי:

היא בסוף חייה? כי את כתבת מהצד שלה שזה קרה בעבר. אז איך היא הדוברת? היא חייה ומספרת על מה שקרה לה? ושהיא התאבדה פעם אבל היום היא חייה. זה דיי לא מסתדר אלה אם כן יש לך המשך

19/04/2014 19:48

    המ תודה רבה, אבל היא לקחה את הסכין, היא השתדלה לא לצרוח, אני חושבת שזה מספיק ברור שהיא התאבדה ;)
    הקטע שזה קרה בעבר זה לא קשור, היא יכולה לספר את זה כמו מתה, כלומר מהשמיים והכול…. אין לי איך להסביר את זה ממש……. אבל זה לא קשור הקטע של העבר.
    והיא לא חיה, היא פשוט מספרת את זה לנו.

    20/04/2014 10:48
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך