עוד יומיים לחיות

Estonian 19/12/2012 1145 צפיות 73 תגובות

אני לא מבין אלו המאמינים כי בני המאיה צדקו, אבל רבים מאוד מודאגים מאוד מהעובדה שהלוח שלהם, שנתפש כמדוייק להפליא, נגמר בדיוק בתאריך הזה – ה – 21 בדצמבר, שנת 2012.

בני המאיה היו אסטרונומים מעולים: הם ידעו לחזות ליקויי חמה, ירחים מלאים ועוד הרבה לפני המצאת הטלסקופ. לאף אחד אין מושג איך, אבל עובדה אחת ידועה: לוח השנה האגדי שלהם פשוט נגמר בעוד יומיים. יום שישי.

ומה אם הם צדקו? אומנם אני לא מאמין בכך, אין שום סיבה בעולם שהעולם "ייגמר" לו ככה סתם בלי שנדע על כך מראש, אבל אם הם צדקו?
אם כך, לא נשארו לנו יומיים לחיות?
מה בכלל עשינו בכל החיים האלו?
ממלאים את החיים שלנו, יום אחרי יום, במעשים חסרי משמעות. לא עשינו טוב לאחרים כמו שעשינו טוב לעצמנו. מה כבר עשינו בעולם? במה השארנו את חותמנו?
האם אתם מרוצים ממה שאתם?
האם אתה מרוצים ממי שאתם בעייני העולם?

אלפי אנשים שראו אתכם אפילו לא זוכרים אתכם. במי כן נגעתם בלב?

זאת ההזדמנות לחשוב, ומה אם באמת זוהי היממה וחצי האחרונה בחיינו? מה הדבר שאנחנו חייבים לעשות? למי צריכים להתקשר?
לאחל דברים אחרונים, לבקש דברים אחרונים, לעשות דברים אחרונים.

מה אתם רוצים להיות רגע לפני שכל העולם יושמד, והאם זה באמת חשוב?

יש לנו עוד יממה שלמה ועוד כמה שעות בשביל לחיות. הזמן רץ. אז מה החלטנו?


תגובות (73)

אני לא מאמינה בשטויות האלה .
אבל הלחצת אותי ברמות.

19/12/2012 07:32

בין אם זו היממה וחצי האחרונה שלנו ובין אם לאו,זה יהיה מצחיק;)

19/12/2012 07:34

חח מה יהיה מצחיק ? ._.'

19/12/2012 07:35

אם באמת יקרה משהו ביום הזה-ולא יקרה-אז זה יהיה מצחיק שאשרה הגיע סוף העולם.למרות שלא ממש יהיה לי זמן לצחוק מזה…

אם לא יהיה זה בכלל יהיה מצחיק לצחוק על כל אלה שהאמינו ולפרסם מלא סטטוסים בפייס.אני בטוח שזה יהיה אפילו יותר מצחיק מאחד באפריל!

19/12/2012 07:37

בני המאיה חזן את מלחמת העולם השנייה ואת הטורנדו האלפיים ושש אולי התפוצץ אן שאומרים איפה שלא היו אסונות שם יהיו..גם ככה יהיה גולגולת הבא ואולי יהיו שישרדו.ועליו ללא טכנולוגיה או שתהיה אפוקליפסה

19/12/2012 07:40

מגניב…לא הבנתי ממש מזה אפוקאליפסיה אבל מי שמאמין בה' יודע שהוא לא הביא אותנו סתם כך לעולם הזה כדי שפתאום כולנו נהרג.
ללא מאמינים זו קצת בעיה.הם יכולים באמת להאמין בסוך העולם או בדברים אחרים

19/12/2012 07:42

אני מהגלקסי עם356677666555 טעויות

19/12/2012 07:42

אופיר זה בדיוק מה שבאתי לכתובבב :O

19/12/2012 07:43

לינה יש לך אינסטגרם ? ^^

19/12/2012 07:43

:)

19/12/2012 07:44

D:

19/12/2012 07:45

אופיר הלא מאמינים מאמינים במדע כמוני ואולי ה' לא מרוצה מהתוצאה והוא ציפה ליותר מבני האדם..
ו

19/12/2012 07:45

תקשיבו אתם די טועים ( לדעתי כן )
התנך זה ספר שבעצם בא ללמד אותנו משלים ולהדריך את הכללים של החברה – לחברה יותר טובה .
אלוהים לא מתערב בחיים שלך וניסים לא קורים .
אתה אחרי לגורלך ולמעשיך .

19/12/2012 07:46

ומה המדע אומר?חצי מהמדע אומר שאכן יגיע סוף העולם וחציו השני אומר שהוא יגיע אך לא עכשיו.
ה' בהחלט לא מרוצה מבני האדם.ממש לא.למה הוא לא מרוצה?כי הרבה מהעולם אינו מאמינים בו.אני לא יודע אם שמעת על אחרית הימים.אם את רוצה אני אספר לך איפשהו על אחרית הימים,מה יקרה בה,ואיך לבטל את כל הדברים הרעים

19/12/2012 07:47

נונו?זה לא כזה נכון.התנ"ך זהו ספר ההיסטוריה של העם היהודי.אם את לא מאמינה בזה-אז בשבילך אלו הם משלים.אך כל אחד יודע שהתנ"ך זהו הספר של ההיסטוריה שלנו.
אלוהים בהחלט מתערב בחיים וניסים?וואו כמה שהם קורים.הבעיה היא שאף אחד לא רואה אותם

19/12/2012 07:49

אתם יודעים ..
אם הייתם קוראים את ספר בראשית
הייתם יודעים שה נשבע שלא יהרוס יותר את העולם .
התנך זה ספר שבא לשפר את החיים –
הרי. מה לא טוב בחזיר ?
איסור אכילת החזיר נועד לשמור על התאווה שלך
כמו שמירת בשר חלב .

19/12/2012 07:50

ניסים לא קורים –
אם תשב ברחוב ותתפלל שיצמח לך אוכל
הוא לא יצמח .
אלוהים לא משגיח על כול אחד השגחה פרטית .
הוא יצר את העולם ואת העם הנבחר .
לאחר חלוף ימי התנך
ה לא מתערב בני בני אדם .
ותתפלא –
התנך הוא לא רק ספר היסטורי
הוא גם ספר משלים וחוקים.

19/12/2012 07:52

את יודעת
כמה אני כאילו קראתי את בראשית
אני דתי.קראתי את כל התנ"ך הרבה מאד פעמים.בימי חול אני קורא,בשבתות,בחגים.כל הזמן וכמה שיותר.
אלוהים לא יהרוס את העולם.ממש לא.אחרית הימים אלו הימים האחרונים של העולם הזה ותחילתם של הימים של המשיח.שהם יהיו אינסופיים.ובימים האלה רק המאמינים ישארו…
אז לא יהיה סוף לעולם.ממש לא.יהיה מעין העברה חלקה וזריזה אל החיים החדשים.
ואכילת חזיר זה עניין אחר לגמרי

19/12/2012 07:53

אפוקליפסה – סוג של וירוס,שיתקים לאחר התפרצות הרי געש "המתים יקומו לחיים" , זה האפוקליפסה , שזה ויירוס שתרופתו היחידה היא השמש שתוסתר בידי העשן….

והחל מהשישי בינואר האינסטרגרם יקח תמונות שלנו וימכור אותן ללא רשותנו

אני לא מאמינה בכלום ( אל תצאו נגדי אלה דעותי)
התנ"ך זה רק ספר שנכתב במשך שנים….על מנת ללמד את העם היהודי איך לנהוג

19/12/2012 07:54

אני, את האמת, מעדיפה שלא להאמין בזה, מהסיבה הפשוטה שיש כ"כ הרבה דברים שלא עשיתי בחיים, דברים שאני מתכננת ורוצה שיקרו, ואם אאמין שהסוף הוא בעוד.. כמה, יממה וחצי? אני בכלל לא אקיים את הדברים האלה. חוץ מזה, אם זה באמת לא יקרה, אני אעשה מעצמי צחוק.

19/12/2012 07:54

אני מצטער שאני קוטע את הדיון הזה, אבל רק שיהיה ברור: אני באופן אישי לא מאמין שהעולם בכלל יכול להימחק לו ככה סתם. הסיפור נועד בעיקר לפקוח עיניים ולראות האם אנחנו מרוצים מהחיים שלנו או לא, ואני מציין את זה כי אני לא רוצה לנקוט עכשיו שום עמדה אם אפשר.
בכל מקרה… אתם יכולים להמשיך אם בא לכם P:

19/12/2012 07:55

אופר אולי תסביר לי מה זה אחרית הימים?

19/12/2012 07:56

המשיח לא יבוא – אם הייתה קורא הרמבם היית מבין שזו עבודת אלילים
החרדים ( לא יודעת איך קפץ לי הנושא הזה ) לא משרתים בצבא ולא עובדים למען התורה
בתנך –
כתוב –
שזו עבודת אלילים

19/12/2012 07:56

נונו?את אומרת לי עכשיו כמה דברים שאת חייבת להבין-
ה' נותן לכל אחד השגחה פרטית.תתפלאי את.אומנם לא יצמח לך 'עץ אוכל' באמצע הרחוב.השגחה פרטית,חביבתי,זה משהו אחר לגמרי.אשגחה פרטית זה עניין של חיים.ה' נותן לכל אחד חיים.אושר.שמחה.מי נותן את זה?ה' שומר עלינו כל הזמן.על כל אחד ואחד בנפרד.וכמו שאמרתי-ניסים קורים כל הזמן.מלחמות ישראל זו הדוגמא הכי טובה-מלחמת האצמעות-מלחמת ששת הימים,יום הכיפורים-תמיד היינו מעטים נגד חלשים.לולא אלוהים את ואני לא היינו מדברים כאן עכשיו.כי מדינת ישראל הייתה חרבה.
ןכמו שאני אומר-אני יודע מהו התנ"ך.אני יודע מהו.כתיב אלוקי,היסטורית העם היהודי וספר חוקים.והמשלים האלה הם מאורעות היסטוריים

19/12/2012 07:56

למען האמת, שחושבים על זה, עדיף שלא להאמין בזה שהעולם יושמד ב -21/12/12 מהסיבה הפשוטה שאם לא יקרה כלום – צדקנו. אם יקרה אסון וכולנו נמות – אף אחד לא יוכל לומר לנו שטעינו ;)

19/12/2012 07:57

נונו,סתם שאלה,איפה ה' היה בשואה..?..

19/12/2012 07:58

מה עבודת אלילים?לעבוד את ה'?הרמב"ם אף פעם לא אמר את זה.בחיים לא.הרמב"ם אמר שכאשר היהודים יהיו ראויים להמשיח-הוא יגיע.
כמו שכתבתי שם ממש למעלה,יש כאלה שמאמינים ויש כאלה שלא.את יכול לא להאמין.
והחרדים לא עובידם למען התורה?!אחותי מה הם עושים כל היום?כל היום וכל הלילה?כל החיים שלה הם עושים למען התורה.לפעמים אני מתלא ואני רציני בנוגע לזה-איך אנשים כל כך עיוורים לעובדות!פשוט כותבים דברים בלי לחשוב קצת.אבל עזבי.
והמשיח יבוא.וכשהוא יבוא,את תופתעי

19/12/2012 07:59

הו אופיר –
חבל שאתה לא מבין תקרא את התנך ותבין אלוהים לא משגיח על אף אחד בצורה פרטית . אתה אחרי לגורלך
ואם אתה לא מאמין לכך אתה חוזר לתקופת ימי הבייניים לפני הנאורות .
בכול המלחמות שלכאורה ציינת שלא היינו כאן היה לנו צבא ואנשים שעזרו .
זה לא צץ משום מקום.
ובשואה ?
לא היו לנו צבא
ואנחנו כרגע עדיין מדברים .
אז סלח לי אבל העניין של ההשגחה הפרטית ?
פשוט שגוי

19/12/2012 08:00

קבעו גם שעה לזה ( איך ? ) והשעה היא 12:21 …. חחח מלחיץ…
אתם יודעים מה עוד אומרים? שיהיה חושך ל3 ימים ללא מקורות טכנולוגיה שמש/כוכבים/ירח ואז המשיח יבוא ויקח איתו את הנבחרים.. ( זה ממש לא הגיוני)

19/12/2012 08:00

אני לא מאמינה שיש עם 'נבחר'. אם כן-אז מה כל השאר? קישוט? עבדים? מה?
אבל אני מאמינה שיש ה' שאוהב את כל האנשים והחיות והצמחים והדוממים באותה המידה בדיוק.
כמו שאמא אוהבת את הילדים שלה במידה שווה. אולי בעצם… אולי הוא התייאש מאיתנו? תזכרו היטב, אין אדם על פני כדור הארץ שלא חטא מעולם. לפחות לא בזמן הזה.
אני חושבת שצריך להוכיח לו שאנחנו עדיין יכולים להשתפר.
אפילו ביממה וחצי שנשארו.
נ.ב.- אתם אולי שואלים למה הוא אוהב גם דוממים, הריי אין להם נשמה. הוא אוהב אותם בגלל שלולא הם לא היה שום דבר בעולם.

19/12/2012 08:01

או –
הגעת לנקודה .
הוא לא יבוא . זו אמונה שיצרו .
ו בנוגע לנושא ההוא של החרדים .
למה הם לא יכולים לשרת בצבא ?
למה הם לא יכולים לפרנס את עצמם ?
למה ?
יש עבודות שמתאימות להם –
זמן להתפלל וזמן לעבוד וזמן לשרת .
יש הכול .
הם לא עושים כלום
אני בעניין הזה ?
חושבת שהם צריכים לשרת .
ושהם יצטרכו לעבוד .

19/12/2012 08:02

רגע העם הנבחר ?…ישו היה יהודי וחלק מאמינו אז הם לא חלק מהעם הנבחר….
ובריאת העולם לא אפשרית(לדעתי)…
וזה שהעולם קיים 5 אלף ומשהו שנה זה גם לא אפשרי

19/12/2012 08:04

נונו את סותרת את עצמך אחותי.
לא היה לנו צבא
ואנחנו כרגע עדיין מדברים
אחותי זוהי השגחה פרטית!אבל את יודעת?ותבינו את זה כול הלא מאמינים ולא מאמינים-לא משנה כמה אני אנסה להסביר לכם.אפילו אם אני אראה לכם ראיה אמיתית להימצאותו של ה' ולהשגחתו,אתם לא תאמינו.למה?כי באנשים כאלה יש את הרצון לא להאמין בה'.וזה חבל.
ועם נבחר זה כמו בן בכור שהוא הנבחר.אנחנו העם הנבחר של ה'.אנחנו הבסיס של העולם כולו.השאר?הם בהחלט קישוט

19/12/2012 08:04

תורת המפץ הגדול והתורה היהודית של. יצרת העולם לא סותרות אחת את השנייה .

19/12/2012 08:05

אוף די…. אני שונאת מריבות כאלה . אני לא קוראת תנושא פשוט תגובות ואני יודעת שיש פה מריבה על דת…
שונאת שונאת שונאת אוף :,(
אני דתייה , אבל לא בטוחה אם יש אלוהים או לא… פשוט אל תדברו על זה די נו אוףףףףף
למה למה העולם חייב להיות כזה :(
פליז אני מתחננת תפסיקו פלייייייז

19/12/2012 08:07

אופיר ? אתה יכול להביא לי הוכחה לקיומו של ה' , כי קשה לי להאמין במה שאני לא רואה

19/12/2012 08:07

או אני לא סותרת את עצמי
ארצות הברית בשעתו היה לה נשיא חכם והצבא ההאדום ? רצו את השטחים ,
סליחה שאני הורסת לך את מה שאתה חיי עליו
אבל כשאנחנו הובלנו בשואה כמו בצאן לטבח
חרדים , דתיים וחילונים ביחד מתו .
אתה חושב שה משגיח עליך רק כי אתה מאמין ?
לא .
האמונה והקשבה לחוקים זו הטובה שלך בלבד

19/12/2012 08:08

פשוט תפסיקו דייייייי בבקשה

19/12/2012 08:08

זו האמונה שלהם.אז עזבי אותם לנפשם.וגם אני חושב שהם צריכים לשרת בצבא וכו'.אך זוהי אמונתם ואנחנו לא יכולים לשנות את זה.
ואמונה שיצרו?אחותי אך כמה את טועה…אני צוחק עכשיו.כי כל התנ"ך אחותי מדבר על אחרית הימים ועל המשיח.
מה יעקוב אמר לנכדיו?'וזאת אשר יהיה אתכם באחרית הימים' מהן נבואות ירמיהו ויחזקאל?'בן אדם שים פניך אל גוג ארץ מגוג נשיא ראש משך ותובל וכו'…'
אחרית הימים נמצא בכל מקום.ישנם צפנים בתנ"ך על אחרית הימים.רבנים שחיו מלפני מאות שנים חזו את הימים של אחרית הימים.ואלה הם הימים

19/12/2012 08:08

נונו לא דיברי על המפץ הגדול אל התהליכים של בניית כדור הארץ,האבולוציה,התפתחות, התפתחות האטמוספרה,היווצרות הירח ועוד…

19/12/2012 08:09

מקסימום נמות , ואו !
אחרי זה גם ככה נחזור לחיים וכול החרא הזה יקרה שווב -,-
אני לא מאמינה בסוף העולם , וגם לא מאמינה באלוהים כי אין הוכחה מדעית
שהוא קיים , מה לעשות ?
אבל אלוהים לא שונא את כול מי שלא מאמין בו , כי יש אתיאסטים בעולם שלא
מאמינים בכולם , אז למי אכפת ?!

19/12/2012 08:09

לינה?אם את רוצה הוכחה-אל תפני אלי.אני יכול להביא לך הוכחה חותכת,אך זה לא תפקידי.לכי אל רב או תשאלי כל מיני אנשים יותר משכילים ממני.הם יתנו לך הוכחה חותכת שכנראה ישר תחליטי שאת מאמינה.
ונונו?את לא הורסת לי את מה שאני חי עליו.ממש לא.את הורסת רק לעצמך.זה הכול.
כי כשזה יגיע,זה יגיע.וכשזה יגיע,כבר יהיה מאוחר מדי להשתנות

19/12/2012 08:10

נחמד שאתה לא שם לב למה אתה מקריא .
וכן אני קוראת לזו אמונה שיצרו אותה .
כי המשיח לכאורה ?

19/12/2012 08:10

ומה זה אחרית הימים ? לא הבנתי…

19/12/2012 08:10

טוב אני יפסיק את עצמי כי אופיר ..
אתה טועה .
והדבר הכי גרוע
שרואים את זה .
אז מפה אני מפסיקה כי זה יגמר בריב .

19/12/2012 08:12

טוב עזבו.אתאיסטים אף פעם לא ישתנו.כי בכם יש משהו שנקרא רצון לא להאמין.אתם אף פעם לא תפנימו את קיומו של הבורא.גם אם תראו אותו מול העיניים שלכם.
כי אתם לא רוצים להאמין.עכשיו אני מבין את זה ממקור ראשון.אטאיסטים פשוט לא רוצים להאמין בה'.
אז פשוט תמשיכו לחיות בידיעה הזאת שאין ה' וזהו.זה פשוט יחזור אליכם לבסוף.כמו בומרנג.אבל הרבה יותר כואב

19/12/2012 08:12

אם יביאו לי הוכחה מדעית לזה שהוא קיים אני האמין בו …

19/12/2012 08:13

אני לא אתאיסטית
אני מאמינה שה יצר את העולם והחוקים שלו
ולא נוגע בו יותר .

19/12/2012 08:13

אופיר בעבר האמנתי ב-ה' אבל לאט לאט האמונה שלי דאחה…..כי לא הבנתי במה אני מאמינה הרגשתי שזה אמונה באגדה,ביום שתהייה לי הוחכה מול העינים , תאמינו לי אני האמין

19/12/2012 08:16

ליינה בדיווק !

19/12/2012 08:17

את יודעת למה את מאמינה בזה?כי זה מה שכתוב בדיוק בספרי ההיסטוריה.נכון?הרי מה כתבת שם למעלה?'הנאורות'וכאלה.
חבל שזה מה שספרי ההיסטוריה מראים לך.חבל מאד

19/12/2012 08:17

לדעתי, ה' הוא זה שיחליט בעצם מתי יגיע "סוף העולם", אני לא מתכוונת להתווכח פה עם מישהו, אבל אני בטוחה שה' "ישמיד" את העולם רק כשהחוטאים יהיו במספר רב יותר מן הצדיקים. וזה? הוא יעשה את זה מסיבותיו שלו, למרות שאני משערת שמבחינות רבות זה הצדק, העולם ייענש על מעשיו, על חטאיו – על הכל. אני רק מקווה שזה לא יקרה בזמן הזה. האמונה שלי בה' תמיד תישאר, לא משנה לי המדע או השטויות שבני האדם ממציאים. אני מאמינה בה', ומתפללת, אפילו שאני לא הכי דתייה, אני לא לובשת חצאיות וכדומה. אבל ה' קיים, וכנראה לא מרוצה במיוחד מאלה שמתעקשים שזו סתם אמונה תפלה. אם כך, מי יצר אותנו, בני האדם? מי יצר את העולם? ה'. תאמינו במה שאתם רוצים. ודנה? לא הכל זה מדע. המדע לא יודע לענות לך איך העולם נברא, איך אנחנו, בני האנוש, נוצרנו, כי המדע זקוק להוכחות ממשיות, ותאמיני לי שאם יבוא מדען ויגיד שה' קיים, האחרים לא יאמינו עד שגם הם יקבלו הוכחות. אז זהו המדע – מתבסס על הוכחות ממשיות, גם אם התשובה נמצאת לו מול העיניים – הוא יתעקש. אז עזבי אותך ממדע..

19/12/2012 08:17

טוב אני צריך ללכת להוציא את הכלב ובזה נגמר הוויכוח.
אני רק מקווה שכולכן תמצאו את הדרך הנכונה.זה הכול.
בהצלחה:)

19/12/2012 08:18

חבל שזה מה ? המציאות ?
שעד אז אנשים פחדו לאכול כי הם היו צריכים קודם תשובה מה ?
אז כן סליחה שאני מאמינה בהוכחות ובאמת .
כי ברגע שיקרה אסון טבע
אתה תמות כמוני
בין אם אתה מאמין כמו. שקראת לזה או בן אם אתה כופר – כמוני .
חבל שאני מאמינה בה ואתה לא מקבל את זה .

19/12/2012 08:19

מור..יש הוכחות , תקראי באתר הידען , תראי נשוויל ג'אוגרפייק…
היה מפץ גדול
ואז הגלקסיה התרחבה
ואז עוד תהליכים של היווצרות ופיצוץ כוכבים,
כדור הארץ היה כמו נוגה,
עם הרי געש וזה,
התנגש אסטרואיד,
נוצר הירח,
הרי הגעש פלטו גזים שיצרו את האטמוספרה,
עוד אסטרואידים אם חיידקים באו לכדור הארץ….
השילוב שלהם יצר יצורים חיים,
כמו צמחים,
דינוזאורים והשאר,
אחרי זה היו ההומופוגנים ועוד משהו,
בנ האדם של ימינו הם שנים של אבולוציה,
בני האדם באו מזן קוץ נכחד שהפך לאדם הקדמון וכן הלאה….

וסתם לידע כללי מצאו מים בנוגה ומאדים…
אז למישהו יש הסבר להוכחות שלי? ( כן יש הוכחותלזה ולא בויקיפדיה)

19/12/2012 08:24

יש לי דעה משלי על אטאיסטים. חבר'ה, המדע בוסס על הוכחות מדעיות. אפשר לומר, שזה חלק מן המדע. ההוכחות. אז למה אנשים שמאמינים אמורים לתת הוכחות=מדע כדי להוכיח משהו?
אז די לריב. אני בטוחה שהוויכוח לא יפתר לעולם. אפילו לא בעולם הבא.

19/12/2012 08:24

אני מסכימה אם מאי…

19/12/2012 08:26

אני גם מסכימה עם מאי = אתאסטית גאה :)

19/12/2012 08:33

טוב,ראיתי ששאלו למה הייתה השואה או איפה -כביכול- אלוקים היה כשהתרחשה השואה?
אז סתם לידע כללי:
אחרי השואה התחילו העליות לארץ,התקבלה החלטה להקים מדינה,והשואה הייתה אחד הגורמים לכך שיש לנו את מדינת ישראל.
ועוד משהו?
אם לא הייתה שואה,לא היו רבים שהיו מסכימים לשוב,ולעלות לארץ(מה היה נשאר מהעם היהודי?ומה בכלל מיחד יהודים אם הם בכלל לא מאמינים בה'?).
בסופו של דבר,היה טוב לנו בגלות הזאת.
ובהיסטוריה יש מלא מקרים כאלה…
חטא,גלות וחזרה בתשובה.
ותפסיקו להסתכל כבר על חצי הכוס!
יש דברים שאתם לא יודעים ולא תדעו.

19/12/2012 08:51

תרגעו..סוף העולם לא יגיע,אבל..כנראה האנושות תגיע לסוף עידן ותחל עידן חדש.

19/12/2012 08:53

ב2009 אמרו שהעולם יחרב וקרה משו?! לא!! אז זהו סתם שטויות!!

19/12/2012 08:55

חחחח…..סוף העולם לא יגיע תירגעו, כל כמה שנים אומרים שסוף העולם יגיע
ו……אנחנו חיים, ורק שתדעו ניסים קורים כל הזמן, אפילו לקום בבוקר זה נס אז אל תגידו שאין ניסים ואנחנו כבר באחרית הימים.

19/12/2012 10:45

שיואו מה זה אחרית הימים ?? תסבירו לי !!

19/12/2012 10:55

המשיח היה אמור להגיע מזמן אבל הוא לא הגיע ועכשיו הימים שאחרי, היום, נקראים אחרית הימים, ככה הסבירו לי.

19/12/2012 11:04

המשיח היה אמור להגיע מזמן אבל הוא לא הגיע ועכשיו הימים שאחרי, היום, נקראים אחרית הימים, ככה הסבירו לי.

19/12/2012 11:05

אחותי,המשיח יגיע מתי שהיהודים יהיו ראויים לכך.הוא יכול להגיע בשתי דרכים.
בדרך הקלה-שהוא פשוט מגיע.העולם נשאר כפי שהוא.ישנה רק העלאה ברוחניות,בית המקדש יהיה,העולם כולו יכיר במציאות האלוקית ותהייה שוב עבודת השם.
בדרך הקשה-מלחמת גוג ומגוג (יענו מלחמת עולם שלישית)שבה רק המאמינים ישרדו.והעולם שיוקם אחרי יהיה עולם חדש לגמרי.
וזה נכון-גם אני סבור שכעת אנו באחרית הימים.אך לצערי הרב,ישנם אנשים שאינם פוקחים את עיניהם ומסתכלים סביב.
אני מצטער,אך אני לא רוצה להתחיל וויכוח נוסף.לכן אסיים בזאת:)

19/12/2012 11:12

אבל יש לי רק שאלה אחת: אם יהיה בית מקדש חדש: הרב יהיה ספרדי או אשכנזי?

19/12/2012 11:42

סליחה, הכהן הגדול. לא הרב.

19/12/2012 11:42

יששש והווווווווווו אני כל כך שמחה סוף סוף כל הסבל נגמר!!!!! והווווווווו ;))

19/12/2012 12:03

אמממ אני אישית לא מאמינה באמת שהעולם פשוט יעלם
כי ניבאו גם ב2010
ושם דבר לא קרה
אם באמת אני באמת הולכת למות עוד יומיים..טוב אז
לא איכפת לי

19/12/2012 14:59

אני מצטטת את אחת הכותבות כאן שהיא חברה שלי בפייסבוק, היא כתבה בסטטוס:
״איך זה שאדם מאמין במשהו דימיוני- נקרא משוגע
וכשקבוצת אנשים מאמינה במשהו דימיוני- זה דת״
תחשבו על זה
התנ״ך פטטטט, סיפורי אגדות כדי שנאמין שיש דבר כזה אלוהים ושצריך לעבוד אותו!
יופי באמת שיש מלאאא סיפורים על ניסים ואגדות ובלה בלה בלה
אבל יש את זה גם בסיפורי סינדרלה וכיפה אדומה
אין דבר כזה ניסים
אין דבר כזה משיח
אנחנו אחראים למעשים שאנחנו עושים
ולא ישות חסרת הוכחה שספר שאין עליו אפילו הוכחה שהכל בו אמיתי וקיים יכול לקבוע מה אנחנו עושים
וחוץ מזה
כל אחד יאמין במה שהוא רוצה להאמין
ואם מישהו לא מאמין? סבבה
אז הוא באחריות של עצמו
אבל זה באמת מטומטם בעיניי להפיל את האחריות של המעשים שלך על משהו שאתה מדמיין אותו, ולסמוך עליו שהוא יציל אותנו מכל סכנה..

19/12/2012 15:12

אור?את זה אל תשאל אותי.כי אני באנת לא יודע.אבל לפי דעתי,זה לא יההי לא זה ולא זה.זה יהיה כמו בימים עברו.ומשכית?בבקשה ממך,אל תתחילי שוב.כבר יצרתי בראשי חתיכת תשובה.באמת.אבל אני לא אכתוב אותה כי אני לא רוצה להרוס לאור עוד יותר את הסיפור.מצטער שאני שולל ממך את הכיף בריב ;(

19/12/2012 22:05

אממ.. נראה לי שאני קודם כל יצעק בעולם את הסוד הכי גדול שלי ויגיד לילדה שאני אוהב מה אני בדיוק חושב
וירקוד סלסה עם הכלב שבסרטון ואממ ישאר עד חצות עם פופקורן בשביל לראות עם סוף העולם יגיע וסתם כי אני אוהב פופקורן

20/12/2012 03:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך