sapir13
זה מבוסס מעט על השיר Hello world. הוא שר אך בעצם מספר סיפור שלם.אני לא יודעת מה הוא אמר (באמיתי) בהתחלה בפלאפון, סתם המצאתי משהו...ברור שלא תיארתי את כל הקליפ, אבל אני אוהבת את זה.משחק החצים השני שלי ^ ^השיר --->http://www.youtube.com/watch?v=al2DFQEZl4M

הילדה הזו חיה

sapir13 08/07/2013 584 צפיות 7 תגובות
זה מבוסס מעט על השיר Hello world. הוא שר אך בעצם מספר סיפור שלם.אני לא יודעת מה הוא אמר (באמיתי) בהתחלה בפלאפון, סתם המצאתי משהו...ברור שלא תיארתי את כל הקליפ, אבל אני אוהבת את זה.משחק החצים השני שלי ^ ^השיר --->http://www.youtube.com/watch?v=al2DFQEZl4M

'מתי תביני שזה לא זה? היא גם הילדה שלי…' אני מתעצבן על הפלאפון. אני מסתכל הצידה ורואה ילדה קטנה במיני-וואן. החיוך העדין שלה כשהביטה בי, כשפרצופה מרוח בשוקולד מהגלידה שבידה נגלה לעיניי. ואיך שהיא נופפה לי לשלום. ממש הצליחה להעלות לי חיוך על הפנים.
אני נוסע במכונית שלי, חולף על פני אנשים שיושבים על מדרכות ברחוב. הערב כבר התחיל לרדת. נהיה פקק פתאום, אני לא מבין מה קרה.
עשן.
אני בכביש ואני רואה הרבה עשן. יצאתי מהמכונית לראות מה קרה.
אחת המכוניות התהפכה.
והילדה, הילדה היתה במכונית הזו. אני מתקרב ורואה שהוציאו את האבא. האמא כבר עומדת בצד, היא נראת יחסית בסדר פרט לכמויות הדם שזולגות מראשה -שכבר התחילו להקריש. הם מוציאים עכשיו את הילדה. שוטר תנועה מחזיק את האמא, עוצר אותה מלהתנפל עליה.
הם מנשימים אותה, אבל זה לא עוזר, צריך נס בשביל לעזור לה.
הפרמדיקים כבר נמצאים בשנייה האחרונה של "לא לאבד תקווה", דבר שממש קשה כשאתה כורע ברך לפני גופה של ילדה קטנה.

שנייה,
רק שנייה אחת ופתאום,
נס.
היא נושמת.
החזה שלה עלה וירד ועיניה נפקחו. "אמא אמא !" נשמע על גבי העשן מהפיצוץ וקריאות ההפתעה של הנוכחים מסביב. הפרמדיקים לא מהססים ומחברים אותה מייד חזרה למכשירים, שומרים עליה כמו מלאכים שמגנים על מלאכית.

שלום עולם,
מה נשמע?
טוב לראות אותך,
חברי הוותיק.

אפשר לנשום לרווחה עכשיו, הילדה הזו חיה. אמא שלה עולה איתה ביחד לאמבולנס. אני נכנס חזרה למכונית שלי, נותן עוד מבט אחד בתמונה שבידי ומחזיר אותה למקומה.

היא אשתי,
ילד קטן,
ילדה קטנה,
שלום עולם.


תגובות (7)

וואו.האמת היא שאני לא מכיר את השיר אבל לפי דעתי זה משהו מושלם לכתוב סיפור שמבוסס על שיר.
זה כמו השיר ההוא שאז השמעתי לך -bigbang-haru haru שבעצם יש סיפור שלם שמסתתר מאחורי שלוש דקות.אני פשוט מת על השירים האלה :)

08/07/2013 13:09

תודה רבה אופיר ^-^

08/07/2013 13:16

אני כל רגע מציצה בסרטון, קוראת שורה או שתיים, חוזרת שוב לסרטון ושוב חוזרת לקטע… אבל היה שווה את זה.
הסיפור פשוט יפיפה ולקרוא את זה ביחד עם השיר ברקע או הקליפ מול העיניים (וגם בלי) זה פשוט תענוג.
יפה שכתבת את זה מנקודת המבט שלו, שבעצם היא שלך וגם אני כמו אופיר אוהבת שירים עם סיפור שמסתתר מאחור.
מדרגת חמש!
אני אוהבת את איך שאת כותבת, תמשיכי ככה. ;)

נ.ב
אחלה שיר. ולהקה.

08/07/2013 14:05

איזה סיפור מרגש, הכל הולך בקצב מהיר ולפניי שבכלל ידעת הילדה חיה, והנה היא קוראת לאמה ומובלת לאמבולנס.. מדהים בעיני^^ להקה מאוד מוכרת, שיר גם כן מדהים(:

08/07/2013 15:58

וואו! הסיפור ממש מרגש, יש רגעים שאפשר להרגיש את הכאב של האימא על הילדה, ואחרי שנייה את השמחה שלה שהיא חיה.
אהבתי מאוד את הרעיון :)
כל הכבוד שאת יכולה לכתוב סיפור כל כך מדהים ומרגש משיר אחד^^

08/07/2013 16:48

תודה רבה לכם! (=

08/07/2013 22:59

מסכימה עם מה שנאמר :)

09/07/2013 16:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך