בקי
אני חייבת להתנצל בפני הקוראים שלי כי המיספור של הפרקים לא היה מדוייק וכפי שהבטחתי לכם ברומן הבא שאוטוטו יתחיל "לרוץ" אקפיד הקפדה יתרה".
תודה לכולכם ממני בקי

א ה ב ה

בקי 29/08/2011 833 צפיות 5 תגובות
אני חייבת להתנצל בפני הקוראים שלי כי המיספור של הפרקים לא היה מדוייק וכפי שהבטחתי לכם ברומן הבא שאוטוטו יתחיל "לרוץ" אקפיד הקפדה יתרה".
תודה לכולכם ממני בקי

פרק אחרון !!!

הימים חלפו והזוג הצעיר עסוק "בקניית ריהוט לדירתם החדשה להזכירכם "בככר המדינה בת"א". יש ללירי בשורה מהממת , לספר והיא ??" "" נכון מאד איך ידעתם ?"בהיריון" לירי היפהפייה כשההיריון עושה אותה יפה יותר, ורוני "החתיך", יהפכו להורים בעוד מספר חדשים. ודאי הינכם מתארים לעצמכם כמה גדולה שמחתם של רותי ויובל "הם מאושרים" "ואוו יובל, אתה תופס שנהפך להיות סבתא וסבא" אני כל כך שמח , אני מאושר, הלוואי והכל יתנהל בשלום.

רותי, "ביקש" , יובל מרעייתו "עלה בראשי רעיון אדיר, אשמח לתגובתך" לאחר שמסיבת האירוסין של לירי ורוני שהייתה מהממת אנחנו צריכים לחשוב על חתונה, "הרי כלתנו המתוקה בהיריון , וצריך לערוך חופה וקידושין " ודאי אתה צודק בהחלט, ואפרופו יובל יקירי, יש לי הצעה שלא תוכל שלא להתפעל מרעייתך". אוקיי רעייתי בואי שתפי אותי"" יובל חשבתי להזמין לטקס הנישואין כמות מצומצמת מאד של אורחים, ולערוך את הטקס "בטוסקנה" "תגידי לי רותי " את קוראת מחשבות"? "נו באמת גם אתה חשבת על הרעיון הזה" ?"" נזכרתי כשהעמית שלי סיפר לי שהוא חיתן את בתו בטוסקנה והחווייה לא תשכח לעולם מכל הנוכחים."

רותי בואי נעשה רשימה של אורחים מאד מאד קרובים , ונטוס כולנו לטוסקנה, נשהה במלון שרשמתי את שמו מהעמית שלי, ולאחר כ-48 שעות נשוב הביתה. "זה רעיון ענק יובל, ממש ענק." אך בואי נדבר ראשית לכל עם רוני," נראה מה תהיה תשובתו, והוא יספר ללירי" ו"אם הם מסכימים ואם לירי בכלל יכולה לטוס?," נראה לי שלא תהיה בעייה אזי נריץ את הענין."

"רותי הרימה טלפון לרוני , וכמובן דרשה בשלומה של לירי "ושמחה, כי הכל בסדר , ומתי תבואו לבקר? הורים יקרים שלנו"" "הבט רוני אפשר לבקר אתכם היום לזמן לא ארוך," אם יש לכם תכנית אחרת הביקור שלנו יכול גם להדחות למחר" "לא אין לנו שום תכנית ונשמח שתבואו, "רוני אני רוצה "לזרוק"לך רעיון ולפני שנבוא אליכם "תעכל אותו, "תסביר אותו גם ללירי ורק עם ה-O.K." שלכם נריץ אותו".. רותי " הסבירה לבנה והוא היה המום " "מה אמא השתגעתם להוציא סכום עתק" בשביל מה ? " לדעתי אפשר לעשות חופה "צנועה" אין צורך להציג ראוותנות כזו" מאמי למה" "להוציא את העיניים של אנשים כאלה ואחרים", "אני מאד מאד מאד מודה לכם על כל מה שעשיתם איתנו ,עד עכשיו, הדירה, הריהוט האירוסין הרכבים, ומה לא " מבחינתי זה מספיק ודיי". "אמא'לה מחכים לכם , "תבואו בבקשה!!!"

"רוני שאלה לירי מה ביקשה רותי ואתה לא הסכמת" "רוני הסביר ללירי והיא כמובן הייתה באותה דיעה של רוני "בשום פנים ואופן לא" אני חשבתי שנתחתן ברבנות, עם קומץ מצוצמם של אורחים כשהכוונה שנזמין את בני המשפחה בלבד, ובע"ה כשאלד נעשה מסיבה גדולה" נכון רוני", כמובן לירי.,

לאחר כמחצית השעה , הגיעו ההורים והתפעלו על הטעם האציל, והכוונה לרהיטים, שריהטו את הדירה היפהפייה" , "אמא כל הקרדיט מגיעה רק ללירי "לאחר שהיא ראתה משהו שמצא חן בעיניה רק אז הייתה "טורחת לבקש ממני לבוא, ולסיים את העיסקה" .רותי הביאה עוגה הפעם קנוייהרוני מיהר להכין קפה , ושני הזוגות נהנו מאד מאד מעצם הפגישה ביניהם.

כחלוף חודש ימים ברבנות בתל אביב ברח' דוד המלך 19,עם אורחים מעטים, נישאו לירי ורוני בשעה טובה ומוצלחת!!!

לא רוצה לסיים את הרומן הזה בטרם נדע מהו מין העובר "" אזי יש לי הפתעה ענקית בשבילכם " זה לא עובר אחד" אלה שתי עובריות והשמחה כמובן הייתה כפולה ומכופלת.

תודה לכולכם שקראתם את הרומן שלי ומקווה שאפילו חלק מכם נהנה, אחזור עם סיפור אחר ואתם מוזמנים!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (5)

ואיייי מדהים מדהים מדהים!

29/08/2011 19:43

בקי היקרה !

שימחת אותי מאוד מאוד שלירי בהריון והיא גם תהיה אם לשתי בובות קטנות .
את כותבת מדהים וכמו שאני תמיד אומרת לך אני מתה על הרומנים שלך אני פשוט לא יוכלה להפסיק לחזור ולקרוא אותם שוב =)

אוהבת אותך מאוד
מירי =)

29/08/2011 19:48

לקוטי קוטי המתוקה שלי

אין לך מושג כמה אני נרגשת מהתגובה שלך הנפלאה, ושוב אני אחזור אם אי פעם פגעתי בך תהיי בטוחה שלא התכוונתי לכך ושוב אני מתנצלת"
המשך יום קסום ובהצלחה בתחילת השנה ללימודים?

ביי מתוקה ושוב תודה
באהבה בקי

29/08/2011 19:55

למירי שלי המתוקה
המון המון תודות על התגובות שלך שתמיד מרגשות אותי מחדש. תמשיכי להיות בדיוק כמו שאת ואל תתפשרי , תשאפי למצויינות, תשאפי להגיע להישגים שאולי נראים בעינייך בלתי אפשריים.
בהצלחה בשנת הלימודים החדשה , ותמשיכי לכתוב ולו סיפור אחד בשבוע !! עשינו עסק חחחחחחחחחח
באהבה בקי

29/08/2011 19:57

תודה רבה בקי אך לימודי כבר החלו ב-24 אךך כמה שזה לא קל….
ובקי אל דאגה הכל נסלח וכבר ממזמן שחכתי את יכולה להחסיר דאגה מנושא זה : )

29/08/2011 21:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך