א ה ב ה
פרק כ"ג
לירי נכנסה בריצה למחלקת הילדים ובדלפק האחיות ישבו ירדנה כוכי ואורלי. "היי, בקר לכן , אמרה לירי עם חיוך ענק על פניה " בקר טוב גם לך לירי" מה שלומך שאלה ירדנה"? לירי נופפה את ידה כשעל אצבעה , מתנוססת טבעת כשבמרכזה "יושב לו יהלום ענק", "וואו הגיבו 3 האחיות וואו "" את רוצה לספר לנו על מה שלא ידענו".? "כן" "אמש התארסתי עם ד"ר לימור" "איזו בשורה משמחת, חמודה שלנו" שלוש האחיות יצאו מעבר לדלפק , והקיפו אותה בשמחה, וכמובן נשיקות חיבוקים ונשיקות וחיבוקים, לא חסרו באותו מעמד מרגש.
לירי, שאלה ירדנה לאחר שעיכלו ולו מעט מההודעה המשמחת ומהיהלום הנוצץ "איך זה ארע"? פשוט מאד, רוני ואני מאוהבים מרגע שהכרנו , למרות התקופה הקצרה שחלפה מאז, אך מי כמוכן יודעות, ש"זמן" זה דבר יחסי, יש לעיתים, שחולף המון המון "זמן" ולא קורה מאומה, ויש לעיתים ,כמו המקרה שלנו "שבו שנינו ידענו מהרגע הראשון, שאנו רוצים לחיות יחדיו לעדי עד." יופי מתוקה ענו לה האחיות, מזל – טוב ורק אשר ונחת. "כשהחבורה עדיין עומדת מעבר לדלפק נכנס מי אם לא ד"ר לימור "ד"ר לימור ברגע זה קיבלנו סחרחורת מהיהלום הענק שהענקת לאהובתך חייכה ירדנה ואנו מאחלות לך מעמק הלב , אשר נחת ו"הרבה צאצאים". חחחח
רוני חיבק את אהובתו ולעיני הכל נישק לה והיא התכרבלה בין זרועותיו החסונות, האחיות שבו לעבודתן ככל שניתן, לאחר בשורה כה מרנינה והזוג הצעיר "שכח" היכן הוא נמצא והמשיך בשלו. כשרוני התעשת, חיבק את לירי ושניהם הלכו לחדר הפרטי שלה וההמשך ידוע. פרופסור לימור נכנס גם הוא למחלקה וצוות האחיות קיבלו אותו ב"מזל טוב" והבחירה של בנך הינה מעולה, תודה רבה בנות חביבות, נקווה שהאשר והאהבה ימשיך לכונן ביניהם עד סוף הדורות". אמן – לו יהי!
"יש יהלום "? "יש?" " יש אהבה ?" יש" "אך לעבוד צריך ?! "צריך.". "לירי חזרה לחדר האחיות והכינה את העגלה שנועדה לשמש את הצוות שעושה "ביקור רופאים. היומן הענק הונח ברב כבוד על העגלה, מדדי לחץ דם גם הם הונחו , כפפות סטריליות, מס' מקלות ארוזות לבדיקת הגרון "פנס – לבדיקת האוזניים ועוד כאלה עזרים שחייבים להיות בעת ביקור הרופאים. לירי יצאה עם העגלה וציפתה לרגע שהביקור יתחיל.
תוך כדי המתנה נכנס שליח למחלקה עם "זר פרחים ענק מפה ועד ירושלים"? סליחה שאל את לירי מי זה פרופסור לימור"? והפרופסור עושה דרכו אליהם, זה הפרופסור חייכה לירי "אדוני אמר השליח זה עבורך" "עבורי למה ? לא עשיתי כלום חחח, הוא לקח את הזר מידי השליח ונתן לו תשר נאה, ןהגיש אותו ללירי עם המון אהבה" לירי אני בטוח שאת אוהבת פרחים"! כל הדירה שלך מוצפת פרחים" הנה עוד זר מהמם לך בתי, הוא נישק לה על לחייה והכריז : "קדימה לעבודה".
היר נכנסה לחדרה ובינתיים הניחה את הזר על שולחנה ומיד הצטרפה לביקור הרופאים, לרשום את הערותיהם במדוייק , כי אלה החיים האמיתיים, היתר רק מעטר אותם, וגורם לפעימות הלב "לעבוד שעות נוספות"
לאחר כשעה ומחצה ,הסתיים ביקור הרופאים , ולירי לקחה את העגלה חזרה לחדר האחיות כשאת , יומן עב הכרס, נתנה למזכירה החדשה והחייכנית, שכמובן איחלה לה מזל טוב ,ולירי הודתה לה מעמק הלב. לירי חיפשה אגרטל אך בגודל הזר אין בנמצא אגרטל כל כך גדול ולפתע צץ רעיון במוחה, היא נכנסה לחדר הסירים ושלפה מהמדף צנצנת ענקית סטרילית לחלוטין, מילאה אותה במים והניחה את הזר בתוכה.
המשך יבוא
תגובות (0)