א ה ב ה
פרק כ"ב
בדירונת הקטנטנה וכל כך אינטימית חגגו 4 אנשים מקסימים, 4 אנשים שאוהבים זה את זו, 3 מארבעת האנשים צירף זה עתה בשמחה גלוייה והמון אהבה את הגברת הצעירה והמדהימה , זו שד"ר לימור נישבה בקיסמה, בחיוכה המרהיב, בגופה החטוב והמטרף ולכל אלה קוראים במלה אחת קטנה ,מלה קטנה שמבטאת עולם ומלואו "א ה ב ה" כן נכון אהבה!!!! פרופסור לימור נישבה מהיותה בחורה צעירה וכל כך אחראית, כל כך מסורה והחליט לעזור לה ככל שיוכל ועל רותי האמא הנהדרת ברגע ששני הגברים שלה מאשרים "היא מיד מאשרת ועוברת לצד שלהם". מזל טוב לירי – מורידה את הכובע בפנייך הצלחת להיות הגב' לימור וזאת הצלחת ביושר וחלילה לא בחסד.
רותי ויובל נפרדו מהזוג הצעיר עם נשיקה וחיבוק וחזרה לדירתם. רוני "חיבקה לירי את אהובה, " אני לא מאמינה אני מאורסת נכון ? נכון מאד מאד יפה שלי. לירי ? את רוצה שנתחתן מהר או נהנה קצת מהביחד , נבלה להנאתינו, רוני השיבה לירי: בינתיים נישאר בסטטוס של מאורסים זה מאד מוצא חן בעי, אך באם אכנס להיריון נרוץ להתחתן. מאמי וואו אולי את כבר בהיריון ? אולי !! "הוא חיבק אותה נישק לה והמיטה הנוחה למעשה רק לאחד אך במצבים כאלה היא יכולה להחיל בתוכה גם שניים ועל זה נאמר : "שניים שהם אחד " "וכן טובים השניים מהאחד"
הבקר הגיע מהר מאד מאד, לירי "התפנק רוני" , אולי לא נלך היום לעבודה? סליחה" רציתי להגיד לך" רוני, שמעתי את מה שרצית להגיד לי ועכשיו קום בבקשה כי הילדים המתוקים והכל כך נהדרים מצפים לך ולי כדי שנחבק אותם ונאהב אותם. החלק הארי של ההחלמה היא היחס שאתה נותן לחולה ובפרט כשהחולה הוא ילד או ילדה צעירים מאד, מפוחדים, מכל החלוקים הלבנים שנכנסים לחדריהם ובשביל זה אנחנו לא נלך לעבודה, אלא נרוץ לשם.
רוני נישק לאהובתו ואמר "אין לי מלים , עם מוסר עבודה כזה גבוה, אני קם ואם תרצי לנסוע אתי גבירתי הארוסה, תהיי ליד האוטו שלי בעוד רבע שעה גג. "רוני עזב את דירת האהבים ", דירת הביחד, דירה שעבורם הינה אהבה , ערגה וכיסופים , מתמשכים. לירי שמה לב לשעון , ולכן מיהרה לעשות את כל מה שצריך כדי לצאת מהבית ולהגיע לעבודה רגועה, שלווה ולתת את כל כולה לה".
רבע שעה חלפה ושניהם ביחד פתחו את הדלתות לכיוון חדר המדרגות. מחובקים ושמחים לאין שיעור ירדו לכיוון האוטו שממתיק בתוכו סודות רבים ושמח יחד איתם על כניסתה של לירי למשפחת לימור הנפלאה.
כמה דקות לפני שהגיעו לבית החולים שאלה לירי ? "רוני האם אני יכולה לספר, למשל לירדנה, שאני מאורסת לך ? לירי למה לא? וואו באמת , אז תיסע מהר יותר חחח אני "מתה" לפרסם ברבים שאני אהיה לאשתך ואם ילדיך כמה שיותר יהיו לנו כך ינעימו את חיינו. את רוצה להיות אמא מהר ? אתה יודע חמוד שלי, שיש פתגם האומר בערך כך: הולכים לישון 2 וקמים 3 !! אז אם אנחנו לא רוצים להיות בהיריון ,צריך לנקוט בצעדים כדי להשמר , הכל תלוי באנו. בית החולים שיבא שמח לקבל את הזוג היפהפה והם נכנסו בין שעריו ונבלעו בין כל האנשים שצועדים לתוכו כל אחד ומטרתו הוא.
המשך יבוא
תגובות (3)
יייייייייייייייישששששש איזה כיף הם מאורסים אני ממש מאושרת בשביל הזוג המתוק הזה ואני מקווה שלירי תיכנס להריון ותהיה להם ילד או ילדה יפים כמו שתי בני הזוג חחחח :) תמשיכי לכותוב רומנים כאלה יפים שאני מתה עליהם =)
באהבה גדולה מירי
מדהים! תמשיכי בבקשה :)
מדהים , תמשיכי !
אשמח אם תגיבי לי (: