א ה ב ה
תקציר קצרצר מהפרקים הקודמים.
לירי ורוני מאוהבים, מה שלומה של החברה של רוני מזה שנתיים ימים ? זאת לא נדע לפחות
בינתיים..רוני התקבל לעשות את הסטאז' בבית חולים איכילוב, מחלקת ילדים, כן ! נכון! המחלקה שמנוהלת על ידי אביו ובה עובדת לירי, אהבת חייו שלא יכול להוציאה מראשו ולא מליבו ולו לשנייה קלה.
הזוג הצעיר המאוהב כל כך, שב הביתה, לאחר בילוי נעים מלא ערגה ותשוקה ,מתחת לעץ שהם אימצו לעצמם, בפארק מלא פרחים מלבלבים. לירי עלתה ראשונה ונכנסה לדירתה, ורוני החנה את האוטו ועלה אחריה אך נכנס לבית הוריו
פרק כ'
לירי נכנסה לאמבטייה לאחר שמילאה אותה במים נעימים פושרים וידעה שגם הלילה לא תישן לבד אולי לא כל הלילה, אך לפחות במחציתו. לאחר ששהתה זמן די רב באמבטייה, יצאה החוצה, ניגבה את גופה במגבת הרכה והמלטפת, וכולה ציפייה למישהו שאמור להקיש בדלתה ולחבק אותה בזרועותיו.
הזמן עבר ורוני לא מגיע. טוב, חשבה, אולי הוריו הגיעו והוא פשוט יושב איתם, לא נעים לו לעזוב, כעבר כשעה לערך, והוא טרם הגיע, היא החליטה להתלבש ולהכנס לדירה לברר מה קורה עם רוני.
לירי נראתה כל כך יפה , זוהרת ממש, לבושה בחליפת ספורט קצרצרה ונעלה נעלי אדידס גבוהות, שיערה הקצר בוהק בנקיונו ממש מתוקה. היא צלצלה בפעמון הדלת ורוני פתח לה את הדלת ועם האצבע ביקש ממנה לא לדבר. היא נכנסה פנימה וראתה בחורה צעירה יושבת בסלון. היי אמרה לירי , היי ענתה לה הבחורה, רוני הוריך לא בבית ? לא !!! אוקיי רציתי משהו לשאול את יובל אך זה יכול בהחלט להמתין למחר. ערב טוב לכם וביי.
לירי חטפה שוק , זו כנראה החברה של רוני, לא יפה בכלל חחחח ,ומעניין כיצד התנהלה השיחה ביניהם. היא נשכבה במיטה וחשבה רק לכמה דקות, אך נרדמה מיד כשהיא לבושה ונעלי האדידס על רגליה. לפתע, חשה שמישהו צופה בה, היא קמה בבהלה, וכמובן מי אם לא רוני, מביט בה בעיני אהבה. רוני ? איך נכנסת ? פשוט מאד יפתי, המפתח נשאר מעבר לדלת, מרב התרגשות שהכרת את החברה שלי "היפהפייה הוסיפה לירי ! לא נעלת את הדלת וגם את המפתח השארת בידית כך שמי שרצה לבקר אותך, אחד כמוני למשל, עשה זאת בקלות מירבית.
היכן החברה שלך ? נסעה הביתה!! היכן היא גרה ברמת השרון, והכל בסדר? כאילו , לירי מה יכול להיות בסדר, אני אוהב אותך וזאת הסברתי לה , כמובן שאינה יודעת שמדובר בך, אלא במשהי אחרת והחלטנו ברוח טובה בשלב הזה להפרד, ולראות לאן יקח אותנו ההווה ואחר כך העתיד. לירי אני אוהב אותך, אני שמח שהיא הבינה ומפאת הכבוד שיש לה , היא פשוט הלכה. מה עם הוריך? הם חזרו מזמן אך למזלי לא הספיקו לראות אותה כך שהכל בסדר.
לירי בואי אלי מתוקה שלי בואי אלי, השעה כבר מאד מאד מאוחרת, וצריך לקום בבקר, כך שאסתפק הפעם בכמה נשיקות, רק כמו שאת יודעת לנשק , ואשכיב אותך חזרה למיטה ואילו אני אשוב לחדרי. אוקיי חיים שלי," בוא אלי , אבל קבענו! בוא אלי, זה מה שקבענו" ומי יכול לעמוד מול יפהפייה טבעית שכזו, יפהפייה אמיתית ומקסימה ?" רוני נכנס לצידה במיטה ומה שהיה ביניהם זו אהבה, תשוקה, ערגה, רצון להצמד לעדי עד.
השעון כבר הראה שאוטוטו 05.00 אך למי איכפת, העולם נועד לצעירים ואם לא עכשיו אז אימתי ? ?! רוני קם בשקט מאהובתו, שסוף סוף נרדמה, כולה אש וגפרית , ולאט יצא מהדירה כשהוא כה שמח "בעוד מספר שעות שוב נתראה, ושוב נהיה יחדיו.
לירי התעוררה ושמחה שהשעה עדיין מוקדמת 07.00 , בבקר יום חדש, ישנתי טוב מאד, וואו איזה ליל אהבים, אך המצפון בכל זאת מציק , אוקיי לירי מספיק עם הרגשי , תתארגני ותצאי לעבודה ,כשאת במלוא כוחך ומרצך, קדימה לירי. היא באמת מיהרה להתכונן ויצאה מהבית בשעה 07.30. שני הרכבים של האב ובנו היו בחנייה, והיא רצה לכיוון האוטובוס שיסיע אותה לאיכילוב. קצת פחות מהשעה 08.00 התייצבה לירי במחלקה וכמעט התנגשה בדלת עם ירדנה, בקר טוב ירדנה ! בקר אור לירי, את נראית מצויין! תודה ירדנה, ישנתי שנת ישרים המון המון שעות.
העבודה החלה במשנה מרץ לירי הכינה את היומן הענק שבו רושמים את הוראות והערות הרופאים, הכינה את העגלה שעליה מד לחץ דם, מדי חום, ועוד כהנה וכהנה דברים שזקוקים להם בעת ביקור הרופאים. כשראתה שאינם מגיעים בינתיים החליטה לסדר גם את עגלת התרופות אך הם עשויים להשתנות וזאת תדע רק בסיום ביקור הרופאים.
שני הרופאים החדשים שיתקבלו לצוות הקבוע של מחלקת הילדים התייצבו גם הם, והתקבלו בשמחה ע"י ירדנה כשהיא מציגה את לירי בפניהם וכך אמרה זו האחות המוסמכת שסיימה בהצטיינות את בית הספר לאחיות מוסמכות וסיעוד!!! במהלך 3 שנים תמימות. וואו אמר אחד מהם כל הכבוד !! ברכות להצטרפותכם למשפחת הרופאים והצוות כולו במחלקת הילדים המתוקים שאנו מנסים להחזירם לבריאות מלאה ככל שניתן ועל כך תבוא הברכה על פרופסור לימור האיש שאין מצב לא לאהבו.
לאחר כמחצית השעה כשלירי נכנסה לחדרה, הגיעו הפרופסור ובנו, אך איש כמובן לא יודע לפחות לעת עתה שהוא בנו, היכן לירי שאל יובל? לירי בחדרה אך הכינה הכל מבעוד מועד הן את עגלת ביקור הרופים והיומן הענק שלנו וכן את עגלת התרופות כשהיא מודעת שיש מצב כי תשנה תרופה זו או אחרת.
כל הכבוד אמר יובל בחורה מהממת, חרוצה ופשוט מתוקה, פרופסור לימור כל מלה סלע, ילדה מתוקה, ילדה שנותנת את כל כולה לעזור, להוריד נטל ככל יכולתה, החיוך לא מש מפניה , דמות חיובית שמשגרת אנרגיות חיוביות על כל צעד ושעל.
בשמחה ללא גבולות הקשיב רוני את דברי ירדנה וכל כך רצה לצרוח, זו אהבתי, אני יודע מי היא, זו אהבתי.
המשך יבוא
תגובות (0)