בקי
לא רציתי בעצם להגיד כלום ☺☺☺☺

"אהבה בלתי אפשרית פרק י"ט

בקי 10/12/2011 1134 צפיות אין תגובות
לא רציתי בעצם להגיד כלום ☺☺☺☺

יובלי ומיכאל נסעו לביתם של ההורים והוא כמובן עצר בחנות שביקשה יובלי , "יש לך מספיק כסף מתוקה" שאל אותה, "ודאי, אשתדל לעשות את הקנייה מהר ככל שניתן.

יובלי נכנסה לחנות הענקית שאפשר לטייל בה שעות על גבי שעות כל ההיצע שבה הוא בטוב טעם, חנות יוקרתית לכל הדיעות.

יובלי התחילה הפעם דווקא במחלקת המתנות האישיות, היא רצתה להגיש מתנה אישית לכל אחד מהם כי מתנות לבית היא כבר קנתה המון המון.

אמו של מיכאל, שלי, הייתה אשה מאד יפה ויובלי החליטה לקנות לה זוג עגילים מכסף טהור אשר הייתה בטוחה שישאו ו חן בעיניה. לאבא , אורי החליטה לקנות עט יוקרתית מאד , לאחר שהמתנות נארזו יפהפה היא התכוונה לצאת מהחנות ו- מולה ניצב גבר יפה תאר מרשים כשהוא מסיעה עגלה של תאומים ולידו צועדת אשה צעירה יפהפייה.

יובל עצר לידה והחמיא לה שהיא יותר יפה עם בגדים אזרחיים ומיד ביקש מרעייתו אופירה שתכיר את הסוהרת הכי מדהימה חחחח.אופירה הושיטה את ידה וחייכה חיוך מלבב ממש מלבב ושתי התינוקות גם הם היו קופי של האם תינוקות תאומות מקסימות.

נעים לי להכירך גמגמה יובלי ולאחר שליטפה את התאומות אשר צחקו ושתי גומות חן בדיוק כמו של אביהן נחפזה לצאת החוצה.

היא החליטה להתעכב מעט כדי להשקיט את פעימות לבה ולאחר כמה דקות היא דאגה להיות רגועה ונכנסה לאוטו המשפחתי.

"יובלי עשית זאת יאמר לזכותך ממש מהר" "נכון כי הפעם ידעתי בדיוק מה אני רוצה לקנות להם, אמנם הקנייה נעשתה במהרה אך בחיוב החודשי של הויזה ירד סכום לא כל כך קטן" אך בשביל מה משמש הכסף אם לא להנות ממנו ולהביא לאנשים אוהבים שי שישמח את ליבם , נכון מיכאל שלי?"

"אני מעדיף לשמור על זכות השתיקה וחייך אליה , אל תדאגי אני סומך עלייך במיליון עיניים, בכל תחומי החיים את אשה מדהימה ואוהב אותך מאד מאד מאד."

לאחר כמחצית השעה הם הגיעו לבית ההורים זו הייתה וילה יפה מאד צנועה שבה הם גידלו את בנם היחיד ומתגוררים בה עד עצם היום הזה. השושנים אשר קידמו אותם בכניסה לחצר המטופחת ניחוחם היה פשוט משכר, כמה יובלי אוהבת שושנים.

שלי ואורי קיבלו את שניהם בנשיקות וכבר היה על השולחן מכל טוב הארץ.

"אוו שלי בשביל מה הכנת כל כך הרבה אנחנו באנו מהבית אכולים ושתויים."אני שמחה שאינך מרעיבה את בננו אך כל מה שהכנו אלה פשוט תוך כדי הדו שיח פשוט ננשנש משהו קטן.

הביקור ארך לא פחות מ-3 שעות פשוט היה כייף להתארח אצלם. שניהם פתחו את המתנות והודה ליובלי מאד מאד. "למה אינכם מודים לי שאל מיכאל"? "כי התודות מגיעות לבתנו ולא לבננו הבנת ? חחחחחחחח "ברור".

שלי ואורי יצאו ללוותם לא לפני שאורי הצטייד במספריים מיוחדות אשר בעזרתן קטף כמה שושנים פורחות יפהפיות ולאחר שארז אותן בנייר לבל תיפצע כלתו האהובה הוא הושיט לה וזכתה לקבל נשיקה נוספת ממנו.

המשך יבוא

.

.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך