A-188
קטע לא משהו ....

עולם מושלם

A-188 13/07/2013 643 צפיות 2 תגובות
קטע לא משהו ....

תדמיינו עולם מושלם , עולם ירוק ופורח, עולם בו היערות גדולים , הנחלים והאגמים זורמים , עולם בו אין חור באוזון, עולם בו אין זיהום תעשייתי , עולם בו החיות אינן נכחדות , וכולם חיים בשלום אחד עם השני .
עולם בו אין רעב , ואין מדינות עולם שלישי .
עולם בו יש שלום עולמי , אין מלחמות ואין שנאה , אין תאווה לכסף ואין כעס .
עולם בו אין תחרות בין האנשים , עולם בו הכול נעים .

עכשיו תחזרו למציאות.
העולם שלנו לא ירוק ולא פורח , היערות לא גדלים רק קטנים בגלל כריתת העצים, הנחלים והאגמים מתייבשים , בעולם שלנו כן יש חור באוזון בגלל הזיהום התעשייתי .
בעולם שלנו החיות כן נכחדות , בגלל שכול אדם חמישי מחליט לצוד אותם , ואף אחד לא חי בשלום עם השני .
בעולם שלנו יש רעב , והמון מדינות עולם שלישי .
בעולם שלנו אין שלום עולמי , יש כול כך הרבה מלחמות וכולם על בסיס השנאה , התאוות לכסף כול כך גדולה שאנשים לא יודעים שובע .
יש המון כעס , כעס ששולט במעשים שלנו .
בעולם שלנו כולם מתחרים אחד בשני על כול דבר קטן , בעולם שלנו שום דבר לא נעים .

זוהי המציאות .


תגובות (2)

אני חושבת שזה קטע טוב. זה קטע מציאותי, אני אוהבת קטעים כאלה. וזה באמת עצוב שזאת המציאות שלנו

13/07/2013 12:06

הקטע הזה מושלם.ממחיש בצורה מאד יפה את המציאות,ומה שתכל'ס-כולנו רוצים.
כשקראתי את הפסקה הראשונה באמת האמנתי לרגע שאני חי בעולם כזה.
אבל אז התעוררתי כשהתחלתי לקרוא את הפסקה השנייה.והבנתי שהעולם הזה צריך תיקון מטורף.
בכל מקרה,אחרי הכול,בקרוב אנחנו נהיה הבוגרים,והעתיד תלוי בנו.אנחנו רק צריכים לעשות את מה שנכון :)

13/07/2013 12:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך