מקום בו אפשר

A-188 11/07/2013 746 צפיות 5 תגובות

הלוואי היה מקום בו אפשר היה אפשר לברוח כשעצובים , שכועסים , שהמצב על הפנים .

מקום בו אפשר שהמחשבות הכואבות יעלמו, שהרגשות הקיימים יתנדפו , ושהכעס יתפוגג כלא היה .

מקום בו אפשר לנוח בשקט , לעצום את העניים בלי שהמחשבות ישאירו אותך ער עד השעות הקטנות של הלילה , להיות רגוע בלי הרבה כאבים שתוקפים אותך .

מקום בו אפשר לשכוח מהכול , מהצרות, מהכאב , מהזכרונות , מהבעיות , מהשמועות , מהשטויות ומכול מה שרק מכביד על הלב .

מקום בו שאפשר לנשום שמה לרווחה בלי שמשהו יעיק לכם על החזה , שלא יחסום לך את דרכי הנשימה .

מקום בו אפשר להיות חופשיים , משוחררים , שמחים , מלאים בתחושת חירות המציפה את גופכם .
ואתם סוף סוף מאושרים .

אבל לא קיים מקום כזה בכול קצוות תבל, לא משנה לאן תלך העבר שלך , הזכרונות שלך , הרגשות שלך , הכאבים שלך ירדפו אותך , לא משנה היכן תצעד ובאיזה דרך תבחר ללכת .
לפעמים אני רק מתפללת שמקום כזה היה קיים , גם אם רק לזמן מועט , זמן מועט בו אני יוכל לשכוח את חיי .


תגובות (5)

כלכך מזדהה :(
הדיכאון הזה רודף אותי כבר כמה זמן ופשוט לא רוצה לשחרר :(
אם היה מקום כזה , לא הייתי מוכנה לצאת ממנו(: הכל בטח היה שמח ולא היינו זוכרים את כל הרגעים שכולם רוצים לשכוח..
הלוואי שהיה מקום כזה..
להשתחרר מכל המתח הזה וכל הקשיים ופשוט ללכת אליו❤
לאב יוו(:

11/07/2013 15:29

וואוו ממש אהבתי ואני לפעמים כל כך מרגישה ככה… נורא פשוט בדיכאון
ממש יפה :)

11/07/2013 15:33

וואוו ממש אהבתי ואני לפעמים כל כך מרגישה ככה… נורא פשוט בדיכאון…
נקווה ל צוא מקום כזה!
את כותבת ממש יפה

11/07/2013 15:36

אהבתי ותמיד יש קשיים בחיים לי יש המון ואם היה מקום אחר אז אני הייתי קופצת אליו אפילו רק לשניה!!!

11/07/2013 15:51

מאוד אהבתי את הקטע…
מזדהה עם מה שכתוב, ובאמת מאוד מאוד חבל שאין מקום כזה כי הייתי מתה להגיע אליו :(
חוץ מזה הכתיבה שלך יפה :)

12/07/2013 05:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך