החולמנית
היי :)

כתבתי את זה אחרי מקלחת מהירה, כשהבנתי שאם לא רוצים להסתכל- לא רואים באמת.
אז...הדוגמא קצת מוזרה אבל מחיי היום יום לא?
שאלה- "ומה איתנו? אנחנו מסתכלים על כל שמסבבינו?"
מה אתם חושבים?
יש לכם דוגמא יותר טובה?

אשמח אם תגיבו :)
אוהבת,
החולמנית.

לראות באמת

החולמנית 28/05/2012 687 צפיות 9 תגובות
היי :)

כתבתי את זה אחרי מקלחת מהירה, כשהבנתי שאם לא רוצים להסתכל- לא רואים באמת.
אז...הדוגמא קצת מוזרה אבל מחיי היום יום לא?
שאלה- "ומה איתנו? אנחנו מסתכלים על כל שמסבבינו?"
מה אתם חושבים?
יש לכם דוגמא יותר טובה?

אשמח אם תגיבו :)
אוהבת,
החולמנית.

לשמוע מוזיקה ולהתקלח זה מהנה במיוחד, כך חשבה, אך לצערה היא לא יכלה להכניס מכשיר סלולרי למקום בו המים משפריצים לכל עבר ולכן נאלצה להסתפק רק בקולה הצרוד בתוספת השמפו שישמש אותה כמיקרופון.
"אני רק הולכת לקחת כביסה נקייה," הודיעה לאמה כשליטפה את כלבה הפרוותי והרגישה את הבל פיו על פניה.
"לך אתה להתקלח." צחקה כשידיה התנופפו במטרה להעיף את הריח ממנה, והתרוממה אל חדר הכביסה הקרוב למרפסת הבית. כל שרצתה היה להתקלח, להתנקות מהיום שעברה. איך הוא לא שם לב אליה? חשבה בייאוש. הוא מפספס את מה שיש לו מתחת לאף, הרהרה. כשנכנסה אל חדר האמבטיה אספה בזריזות את התחתונים הראשונים שמצאה, זוג גרביים לבנות, חזייה בצבע תכלת חלש ומכנס פיז'מה שהפך מצבע בז' לורוד עדין, בעוד מחשבותיה זורקות אותה אל עולם אחר, אל עבר עולם החלומות והתהיות. הוא חייב לשים לב אליה, במוקדם או במאוחר, כך לפחות קיוותה. הנערה הלכה בתסכול אל חדר האמבטיה כשהיא מורה למים החמים לזרום ולזרום. לפתע נזכרה שלא לקחה את הגופייה הצהובה לה נזקקה, היא הייתה בטוחה שראתה אותה שם אתמול, איפה היא עכשיו?

מקרה אחד קטן מהחיים אשר מוכיח כי אנחנו לא שמים לב למה שלא היינו אמורים להיסתכל עליו. הנערה שכחה את הגופייה בגלל שלא חיפשה אותה אבל אם הייתה מתבוננת קצת יותר טוב הייתה לוקחת גם אותה ביחד עם כל הבגדים. הנער לא שם לב אליה מפני שלא ידע על קיומה וכשהיא תמשוך את תשומת לבו אולי אז תזכה להזדמנות לה היא כל כך מחכה.
אם לא רוצים להסתכל- לא רואים באמת.
ומה איתנו? אנחנו רואים באמת את כל שמסבבינו?


תגובות (9)

קודם כל, אני חייבת לציין שהעברת את המסר בצורה כ"כ יפה!!
זה הדהים אותי.
דבר שני, אני חושבת שאת צודקת! במאה עשרים ושתיים וחצי אחוזים!
בחיי, לפעמים כשאבא שלי אומר לי להביא לו משהו מהסלון ו***ממש איו לי כוח*** – אני לא מוצאת אותו!
אני יכולה לחפש בכל חור, במגרות, בארונות, מתחת לשולחן, במקרר, עד שאחותי עוברת לידי ומפטירה בדרך אגב שזה נמצא על השולחן ממול. זה מחרפן!
והכי מעצבן שאח"כ אבא שלי אומר "לא לזה התכוונתי!" חח
אבל אלו הם חיי!! (ייאיי?) חח
ויש לי עוד טרליון דוגמאות, אבל את לא רוצה לשמוע אותן עכשיו..
באמת שלא כדאי לך… חח
טוב, גוד נייט לבנתיוס!

29/05/2012 16:33

גוט נייד וגוד מורנינג חחחחח
רציתי להסב את תשומת לבכן למשהו מאד נחמד (סליחה על הצנעיות ☺☺☺) אשר כתבתי בענין הפגישה שאתם מתכננים להיפגש מקווה שתהנו ♥♥♥ ממני בקי ♥

29/05/2012 23:52

נטלי- תודה על כל המחמאות! אני שמחה שהצלחת להבין את שניסיתי להעביר :)
את האמת? כתבתי את זה אחרי מקלחת…עייפה…וזה פשוט עלה.
אבל זה תמיד היה שם.
המחשבה הזאת תמיד נמצאת.
ואפשר לראות זאת אפילו לפי הדוגמא המצחיקה שלך XD
גם לי זה קורה!!
אני אוהבת לשמוע דברים מצחיקים :P
תודה על התגובה שלך!!
בקי- כן קראתי :)

30/05/2012 05:37

קטע נחמד. באמת הרבה פעמים אנחנו לא רואים את מה שמתחת לעיינים שלנו .זה בולט אצל אנשים דכאוניים שרואים רק רע ולא טוב

30/05/2012 08:08

צודקת :) שמחה שהצלחת להתחבר…

30/05/2012 08:11

הקטע מדהים D:

11/06/2012 05:42

תודה :) אני שמחה שאת חושבת ככה…

11/06/2012 07:14

אני לא מאמינה שלא ראיתי את זה קודם!! :O
זה באמת מדהים!! דוגמה מצחיקה קצת, אבל היא מעבירה את המסר באופן מושלם!! (:
תמיד כיף לקרוא את מה שאת כותבת, אז תמשיכי להעלות לנו קטעים וסיפורים מהר!! D:

11/06/2012 07:24

חחחחחחחחח תודה לוסי!!
יש לך דוגמא אחרת להביא? ;)
והיא באמת מצחיקה קצת…מהיום יום כזה חח
תודה על הכל :)

11/06/2012 07:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך