החלון המנופץ והכואב

במבוק סגול 16/08/2015 620 צפיות תגובה אחת

הסתכלתי על החלון המנופץ ונשאתי מבט אל עיניו.
ראיתי את האכזבה העמוקה שבהן, ואת תשוקתן לחיים.
שוב אותה הבעה מוכרת שגורמת לי להרגיש שהוא עדיין לא הבין.
שהוא עדיין תוהה למה. למה עזבתי אותו.
כל פעם ההשתקפות שלו מופיעה מחדש בחלוני ורק מעמיקה את תחושת האובדן שלי.
פוערת יותר את הבור העמוק שנוצר בליבי.
בכל לילה שאני הולכת לישון, אני שומעת את קולו והוא ממלא את גופי בכל התחושות.
אני רק שומעת יללה אחת והיא מספיקה בכדי לגרום לי לפרוץ בבכי מר וכואב.
אני לא יכולה יותר זה פשוט רודף אותי אני לא מבינה מה אני עשיתי אני רדפתי אחריהם כדי שלא יעשו עליו ניסויים, אני לא מאמינה שאני נתתי להם לקחת לי אותו ויתיעשתי.
מורזיק תמיד היה שם בישבילי היה נושך וסורט אותו בציפורניו החדות את כל מי שניסה לעשות לי משהו.
אני רוצה לחזור אחורה בזמן כדי לשנות את כל מה שעשו לו אני לא יכולה לתאר איזה חומרים סמו עליו.
ואני שואלת את עצמי מה היו עושים לנו עם אנחנו ההינו חיות וכמה אנחנו הינו סובלים פחות ממה שהחיות שלנו סובלות. זה היה קורה בתוך מפעל חשוך ושקט רק נביחות ויללות יצאו מתוך המפעל.
המפעל היה נטוש אך אף אחד לא ידע מי עושה את הנסויים ואיפו ולמה?
אני הפעם חלמתי שניפגשנו במקום שיש בו רק ערפל כבד והיה שם ספסל שחור והספסלהיהעשוי מעץ ישן שכמעת נשבר ויתפורר אני ישבתי איתו הייתה לי סימלה לבנה והוא היה רזה יותר מהרגיל והיה לי ארגשה שהוא החבי את הכנפיים שלו מאחורי גבו הצר.
ואז היה אור כחול זוהר והוא הלך לשם בלי לומר שלום או ליתראות.
אני לא הבנתי למה הוא הלך? אני שאלתי את עצמי אני לא מבינה ולמה הוא הלך?
אני אהבתי אותו יותר מכל אחד הוא היה המיוחד שלי אני אוהבת אותך אני צעקתי ויסתכלתי למעלה.
אואז שמעתי יללה אחת והיא מלאה אותי בחום ובאהבה אני לא מאמינה ששעמתי אותו הוא היה החתול שלי הוא היה יותר מסתם חתול הוא היה שחור שמנמן.
והיה כל כך כיף לחבק אוצו אני הייתי עושה הכל רק בישביל לחבק אותו רק עוד פעם אחת לא יותר בבקשה אני מתחננת בבקשה.
אני לא מאמינה באלוהים אז עכשיו מורזיק למעלה אז הוא המלך שלי הוא יגהן עליי מלמעלה ואני כל יום יחשוב עלו על כמה שהוא היה חשוב לי.
טוב אז כך אני החלתתי ליבדוק מי עושה את כל הניסויים האלה מי איזה אדם רשע גונב חיות רק ביכדי לעשות אליהם ניסויים?
אני ניסיתי לחקור את זה והם התחילו להקוב אחריי אני לא ביתרתי אני כל כך אהבתי אותה אני ילחם בהם וינסה לפרסם את זה.
הם שמו לי מחשירי מעקב ולא עניין אותי ואז הצלחתי כצת לדעת את האמת ואז הם אברו לאלימות.
ואז אני ביתרתי.


תגובות (1)

סיפור ממש יפה, הרבה יותר מהסיפורים הקודמים שלך… כל הכבוד!!!!

16/08/2015 23:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך