A-188
אני רוצה לכתוב סיפור קצר בעל חמישה חלקים או אפילו פחות מי שרוצה להיות הדמות המרכזית שתכתוב לי תיאור קצרצר !!

לא היו לי המילים

A-188 10/03/2014 575 צפיות 8 תגובות
אני רוצה לכתוב סיפור קצר בעל חמישה חלקים או אפילו פחות מי שרוצה להיות הדמות המרכזית שתכתוב לי תיאור קצרצר !!

כשראיתי את החיוך שלך, הבנתי שלא יכול להיות דבר יותר אמיתי ממנו.
כשראיתי את העיניים שלך, הבנתי שאין דבר יותר כנה ממך.
כשראיתי את השפתיים שלך, הבנתי שאין דבר מתוק יותר מהם.
וכשראיתי את ליבך, הבנתי שאין דבר יותר פגיע ממנו.
אז נזהרתי, לא משנה מה עשיתי, נזהרתי כאילו אני הולך על ביצים.
אבל הייתי טיפש, לא שמרתי על שיווי משקל ושברתי את השבילים.
ועכשיו אני כבר לא רואה את החיוך שלך, הכל כך ישר שהיה לך.
ועכשיו אני כבר לא יכול להביט בעינייך, כל כך אדומות, מרוב דמעות, כל כך כאובות.
ועכשיו שפתייך, כל כך רועדות, סדוקות.
וכמו מטומטם כשראיתי את ליבך לא היו לי את המילים, להגיד לך כמה אני מצטער על השברים.


תגובות (8)

השלמות :)
ואני רוצה !! :))))
שם : מייק\ מייקי
שם משפחה: ריימונד\ סיטי\ כל דבר אחר
גיל: 15 . אבל זה לא באמת משנה .
אישיות: הנער המבוייש הכי לא מבוייש בעולם. הוא לא מתחבר כל כך בקלות לאנשים אבל כשהוא שם עליו את המסכה הזאת של ה'זורם' הוא מרגיש מעולה עם עצמו. לפעמים פוגע באנשים ואז מצטער על זה כל כך ומנסה להתחבר ולעזור לילדים שמתקשים. לפעמים הוא נורא מיסתורי ומתבודד וזה קורה אך ורק שהוא מוריד את המסכה שיש עליו והופך להיות הוא.
לעולם לא תמצאו אותו בחברת ערסים ו\או פאקצות כי זה שנאת חייו. לרוב הוא מתחבר להכי פחות מקובלים בשכבה שלו. אבל מנסה גם לא להראות את השנאה שלו כלפי האנשים המקובלים יותר בשכבה שלו.
המון אנשים לא יכולים לסבול אותו והיו מוכנים לשרוף אותו. לרוב בגלל שבכיתות הנמוכות יותר הלשין על אחד מהילדים המקובלים שהרביץ לו. אבל מאז לא מרביצים לו ו\או מקללים אותו מול הפרצוף כי הם מפחדים שהוא ילשין, למרות שהוא לעולם לא יעשה זאת שוב.
מראה חיצוני: שער חום קצר המסורק לצד, בעל עיינים ירוקות לא עמוקות שהוא טוען שהם לא יפות, מחוצקן, אוזניים גדולות מהממוצא שזאת אחת מהסיבות שיורדים עליו. רזה מאוד בגלל שכמעט ולא אוכל
וזהו :P

10/03/2014 18:10

    וואו מייק התגעגעתיייייי
    אבל ביקשתי תיאור קצרצר חחחחחחחחחחח
    אבל זה מעולה אני עושה כמה תיקונים אם זה לא מפריע לך, אני לא כותבת על תיכון אז אני משנה טיפה

    10/03/2014 18:19

    אביווש התגעגעתי גם :**
    ואין בעיה. סומך עלייך.

    10/03/2014 18:21

נשמע ממש יפה!!! (בגלל שמייק רשם כבר אני לא ארשום.. לא כועסת.. XD אגב, מייק: אהבתי את הדמות!!)
מחכה להתחלה!

10/03/2014 18:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך