sapir13
^^
ו... אין לי כוח לגמור את זה בנתיים ^-^
(כי אני חמודה)

כי משעמם לי :P

sapir13 21/04/2013 703 צפיות 11 תגובות
^^
ו... אין לי כוח לגמור את זה בנתיים ^-^
(כי אני חמודה)

שמעתי שמועות, על אזור מסוים. אזור אפל ומסוכן…
לא! אל תחשבו אל זה אפילו! נראה לכם שאתם תשרדו שם? באמת?! אז תעשו טובה, תצילו אותו…
——————–
"תיזהר!" שמעתי צרחה. הספקתי להתקופף בשנייה האחרונה. זה היה קרוב. אתם יודעים כמה מסוכן זה מגש פיצה שלם עף לעברכם?!
בדיוק, ידעתי שתחשבו כמוני. הרי לא חבל על הפיצה…
טוב, לפחות המגש לא נפגע…
"אתם משוגעים, שניכם." אמרה לנו אמא בקולה המאשים. "כמה פעמים אמרתי לכם לא לשחק באוכל?!"
"אבל היא התחילה-"
"לא אכפת לי מי התחיל. אתם מורחקים מהמטבח. נקודה." אמרה וסגרה את הדלת בפנינו.
"את יודעת שהיא התקינה את הדלת המפגרת הזאת רק בגללך, נכון? לא באמת חשבת שהיא לא תעלה על זה שאת היית לוקחת לה את הסופלה…."
"אויש סתום. עכשיו אנחנו מורחקים מהמטבח ויש עוד חמש שעות עד ארוחת הערב." אמרה נויה, אחותי הקרציה והחזיקה את בטנה. "ואני רעבה."
"אבל את אכלת לפני שנייה פיצה?!?"
"לא, אני זרקתי את המגש עלייך." אמרה.
"אה… נכון…" דישדשנו את דרכינו לעבר הקניון הקרוב. אני שונא להסתובב עם אחותי, מסיבה פשוטה.
כולם תמיד חושבים שאנחנו חברים. כאילו, ברצינות?! זה שאנחנו לא דומים לא אומר שאנחנו חברים.. טוב בסדר בסדר אז זה קצת אומר, אבל אנחנו לא.
"רן.. בוא נשב שם." היא אומרת לי ומצביעה על הפלאפליה הקרובה. אני מסתכל עליה בהרמת גבה ושואל, "את בטוחה? "
"כשרעבים אוכלים הכל.." היא אומרת לי בנימה מתגוננת מעט. אנחנו מתיישבים ואומרים למוכר מה לשים בכל פיתה.
"אז מתי נראלך שאמא תיתן לנו להיכנס שוב למטבח?"
"אני לא יודע," אני עונה לה בין נגיסה לנגיסה. מנג את הטחינה מפי. "אבל היא תרשה, אל תדאגי." אנחנו משלמים למוכר ועושים את דרכינו חזרה הביתה.
כבר שלושה בנים ניסו להתחיל עם נויה, היא רק צחקקה, הסתכלה עליהם במבט פוזל, ומשה אותי הרחק הרחק משם…
לא, בבקשה אל תשאלו למה.. אני מתחנן..
—————-
המטבח של אמא.
המקום הכי מסוכן כשאת ואחותך נמצאים בו. (בעיקר אם אתן מנסות להקציף משהו בבלנדר (או משו כזה))
אז היא מינוס-פלוס סילקה אותי מהמטבח (כאילו, פשוט אמרה לי לא לעבור את הקו שיש בין המרצפות. אין דלת)
וביום שלישי אני צריכה לצום חמש שעות. אני מתה. T.T


תגובות (11)

מטבח…
זה דבר אפל ושחור…
ממולכד כול רגע בחור..
מלא מלכודות…
מחבתות..
נחשי קמח יורקי קרונפלור..
מקצפי נשמות…
מחממי עורקים..
בקיצור מקום נורא ואיום!!!!
אל תלכי לשם שוב!!!!! T.T
עידוד…
לא יהיה לך משעמם..
אני אעלה פרק של פושעת.. XD

21/04/2013 12:12

חחחח XD
ייאייי

21/04/2013 12:16

אוי, הרגת אותי…
המטבח האפל, המסוכן…
שנגדו אני נלחמת יום יום!
כמה פעמים ביום!
אאהההה!
מדרגת 5!

21/04/2013 12:16

מטבח!קרן האור של חיי!נקודת הזוהר והשמש המסנוורת אותי!
רק אנשים הניחנים בכוחות בלתי מוגדרים מצליחים להכנס לשם…
ביניהם אני,אגב.
מטבח!אופף אותו הילה לבנה וזוהרת!מטבח זה הבית השני שלי!
ולהלחם במטבח אביג'ולי?!חס ושלום!מטבח-הוא דבר שאין להלחם בו!יש להתקרב אליו.להתיידד איתו.ולהמשיך הלאה עד לאוכל…
מטבח!אח!מילה כה מעוררת רגשות!
והסיפור מגניב.אהבתי בעיקר את כל החלק של האוכל שהוא היה…כל הסיפור XD

21/04/2013 12:22

חחחחחחחחחחחחח XD
הרגת אותי בתגובה שלך…. ;)
ובאמת המטבח, מקום ממש מעורר השראה!
חחח תודם לכם [=

21/04/2013 12:26

המטבח…
מוחעחעחעחעחע

21/04/2013 12:27

וואלה, אופיר, צודק.
אבל אתה לא מכיר את המטבח של הקבוצה שלי, לאכול שם זה משחק של "מבוכים ודרקונים"!
ואני אפילו לא יודעת איך משחקים את זה!

21/04/2013 12:29

WTF??

21/04/2013 12:45

מייק?
הכל טוב? XD

21/04/2013 12:53

כן…
למה??חחח

21/04/2013 12:54

חחח רק ווידיתי….
(שלא הוטרדת בטעות ממשו)
P:

21/04/2013 12:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך