אריאל
המפפ. כן. אני חושב ככה

היא רוצה ילדים

אריאל 25/03/2017 671 צפיות 18 תגובות
המפפ. כן. אני חושב ככה

אתה רוצה ילדים?
היא רוצה שלושה. שיהיו גם בנים וגם בנות, הכל מהכל, לא משנה איך.
אני ישר חושב על תסמונות: טרנר, קליפנטר, את רוצה בת שהיא גם בן? או בן שהוא גם בת? או משהו שהוא לא זה ולא זה, את רוצה?
היא רוצה שיבכו בשקט בלילות, ישתו חלב מתוכה ויעשו גרעפסים קטנים. מתוקים. ידיים כמו עלים ועור שמריח מטלק.
אני ישר חושב על השנים: בוכים בשקט בלילות, שותים אלכוהול, מתמסטלים מרוב קיא, ידיים למעלה באוויר כי הם הרימו אותם. הם הרימו אותם.
אבל היא רוצה לאהוב אותם עד אינסוף, לתת להם עוף ובמבה ושוקו. לספר להם מעשה בחמישה בלונים. לחבק. לחנך. לקנות להם דג בעשרים שקל ולשלוח אותם לאוניברסיטה טובה.
הם יהיו חכמים
הם יהיו טובים
יהיה להם ילדים משל עצמם שהם יאהבו עד אינסוף ולילדים יהיה ילדים משל עצמם שהם יאהבו עד אינסוף ולילדים יהיה ילדים משל עצמם שהם, הם, הם, הם, הם–
אגואיסטית היא! אגואיסטית! היא רוצה ילדים, היא רוצה לאהוב, לא להיות לבד היא רוצה. אגואיסטית. היא רוצה.
אני חושב: למה הם כאן הילדים? מה הם עשו? מה הם עשו אי פעם? ולמה, למה הם בוכים בשקט בלילות?… תמיד, בוכים בשקט בשקט בלילות, בוכים,
היא רוצה ילדים, היא אומרת לי. שלושה


תגובות (18)

*יהיו* להם ילדים.
הא, כולם אגואיסטים פחות או יותר. האמת אינטרסנטים זו מילה יותר נכונה לתאר מה שאני חושבת על בני אדם (אבל אני יותר מכולם ביחדד).

25/03/2017 21:06

    אגואיסטים, אינטרסנטים, זה רק עניין של קונוטציות, זה אותו דבר. ניראלי

    26/03/2017 01:10

הסוף בא בבום…זה הפך את הקטע ל"עצבני" יותר וממש אהבתי את זה!שובע טוב

25/03/2017 22:04

ילדים זה אושר מדהים הכי לא אגואיסטי שרק ישנו בחיים, ומי שסבור ההיפך מן הסתם אין לו ילדים או סתם בנאדם סופר אגואיסט שמשליך את זה דווקא על אלה שכן מקדישים מעצמם לילדים שלהם. אני לא אומר את זה באופן אישי על אף אחד, סתם משתף את דעתי הכללית.. ????

25/03/2017 22:39

    אני לא מדבר על גידול ילדים, זה דבר מדהים ויפה. אני מדבר על ההחלטה להרות אותם. להביא אותם בכלל לעולם…אני…חח טוב זה מתוסבך, וניסיתי להעביר את זה בקטע לעיל (מסתבר שזה לא הובן לגמרי…)

    26/03/2017 01:12

*ועור שמסריח מטלק. ברחה לך הס'.
אם כך, כל האנושות היא תוצאה של אגואיזם. והאם האנושות היא משהו רע או טוב?
ובכלל, מישהו שאל את הילד אם הוא רוצה להיוולד?
אגואיזם זה לא רע.

25/03/2017 22:57

    *לא. מריח כמו ריח. חח טלק לא מסריח.
    ואגואיזם זה לא רע או טוב. פשוט ככה אנחנו – יכולים לראות את העולם מתוך הסובייקט שהוא אנחנו, כלומר מתוך האגו שלנו..

    26/03/2017 01:15

אהבתי מאוד. רציתי לשאול: האם אתה לא מעוניין בילדים?

26/03/2017 01:03

    אני אוהב ילדים מאוד. אבל כן- (כרגע, למיטב מוחי הקודח) – אני לא מעוניין בילד.
    אני לא סגור על העולם הזה, ולהביא ילד לעולם שאתה לא סגור אליו זה ניראלי מעשה די לא נחמד.

    26/03/2017 01:17

    אתה יודע, גם אני חשבתי באותה צורה. אני שנאתי, שונאת ואמשיך לשנוא את העולם. אך בכל זאת, אני מעוניינת בילדים. זאת משום שאני רוצה להעניק להם ילדות מושלמת, אני רוצה להפוך אותם למאושרים, למרות הכל (אני אדם מאוד סבלני, לכן אולי זו רק אני). אתה לא חושב שיהיה מושלם להעניק למישהו שאתה אוהב, את מה שמרגיש לך חסר בלב?

    26/03/2017 01:30

    אני לא חושב שזה אפשרי. אני יודע מה חסר לי, וזה לא משהו שאהבה וחיבוקים ונשיקות יכולים לתת. הלוואי אבל,

    26/03/2017 01:33

כל פעם שאני חושבת על איך שהילדים שלי יהיו, אני מיד שואלת את עצמי – "למה בעצם אני רוצה ילדים?" מצד אחד, אני ממש שונאת ילדים קטנים. ומצד שני, בעיניי זה באמת נורא אגואיסטי, כל מי שרוצה ילדים בשביל לגרום לעצמו אושר. אני חושבת עליהם, למה להביא אותם לעולם של סבל? של אכזבה, מוות, השפלה. לכן אני נורא חלוקה בנושא הזה, אני יותר נוטה לכיוון של לא להביא ילדים. אבל מצד שני, אני נורא סקרנית לגלות איך הם יצאו.
אוקיי אז בקיצור, אהבתי את הקטע :)

26/03/2017 01:14

    חח תודה,
    אני פשוט חושב שאם אני אביא ילד לכאן זה יהיה אך ורק כדי לגרום לו אושר. אבל אני לא יודע אם אני חושב שהעולם הזה גורם אושר. ולא הייתי רוצה שירגיש דברים שהרגשתי. שיהיה במקום שלי עכשיו. זה לא מגיע לו (הוא חמוד ומתוק מאוד, אני כבר יודע)

    26/03/2017 01:20

    זה בדיוק איך שאני מרגישה בנוגע לנושא הזה.

    26/03/2017 01:22

לדעתי, כל הדיבורים האלה על העולם ועל כמה שהוא רע לא יובילו לשום מקום ורק ידכאו אתכם יותר.
אם העולם הזה כל כך מציק לכם- תשנו אותו בשבילם כדי שהם יוכלו לגדול ״בעולם האידיאלי שלכם״. ואם זה לא אפשרי בשבילכם- אולי הם יצליחו…

26/03/2017 01:51

העולם לא רע מטיבעו, זה האנשים שעליו שרעים… להוליד ילד לעולם היפהיפה הזה, לכדור הקטן ומושלם כלכך שלנו… זה מתנה לנשמה שנוריד לגוף

26/03/2017 07:14

עולם זה מלשון ״העלם״ – העולם מעלים על הטוב הגלום בו, ועוד מעט ׳סוף העולם׳ אז תביאו ילדים לעולם! (סליחה על החפירה…) ????

27/03/2017 16:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך