The Fox
מבוסס על אליס מדנס ריטורנס (משחק מחשב/פלייסטיישן) ניסיתי לעשות זאת כמה שיותר מסתורי, אך שיניתי את הכיוון באמצע.
לא ממש מרוצה מהתוצאה, אבל הייתי חייבת לעלות את הניסיון הזה.

הזיות שבורות

The Fox 06/12/2013 776 צפיות 14 תגובות
מבוסס על אליס מדנס ריטורנס (משחק מחשב/פלייסטיישן) ניסיתי לעשות זאת כמה שיותר מסתורי, אך שיניתי את הכיוון באמצע.
לא ממש מרוצה מהתוצאה, אבל הייתי חייבת לעלות את הניסיון הזה.

עיניים מבזיקות בלילה חסר הירח הבהיר, עיניים ירוקות, בוהקות כעוצמת מי הים הגועשים. חיוך מבזיק לרגע אחד בלבד, ונעלם באותו רגע שהופיע. טפיפות כפיו על האדמה לא נשמעו, רק שקט שרר במקום המשתרע מעבר להרים, מעבר לאימה והפחד. קנקן מעוטר בפרחים וצבעים בהירים הונח על מגש, מרעיד מעט את ידו הפרוותית של המחזיק בו. קול קרקוש נשמע באוויר, כל הקלפים מונחים על השולחן, יד חיוורת נוגעת בקלף. נפילה, צרחה עמומה החותכת את שמי הלילה, שמלה כחולה, פסים שחורים-לבנים; חיוכה תוקפני ורגליה מקפצות ממקום למקום. צבע שחור ממלא את העיניים, עיטורים נגלים על סכין כסף מלאת דם. עור ועצמות, החיוך המסתורי נגלה שוב, מלווה בשקט רועש. רגליים קלילות רצות, נוזל שחור כזפת נשפך על האדמה הפרחונית מלאת האבנים. הבזקי כחול ושחור הסובבים את גופה, עיניים ירוקות נפקחות, צל כסוף עובר וקולות מחליאים ממלאים את הריק הנמצא בעולם ההוא. דם נמצא בכל עבר, בכל פינה אליה היא הולכת. מפלצות מתחילות להקיף אותה, יללות וצרחות נשמעו ממנה, ידיה ניסו לגשש באפלה, למצוא את הדרך החוצה. אך מאוחר מדי, העולם מתנפץ לרסיסים מול עיניה השבורות.

"אליס, את רואה את ארץ הפלאות שלך?" קולו הבוגר אך המנחם נשמע באוזניה.
התייפחות נפלטה מפיה, היא עוצמת את עיניה בחוזקה, ראשה הנהן באטיות, עדיין תקוע בארץ הפלאות.
"מה את רואה?" שאל. אך היא לא יכלה לענות, לא יכלה לתאר את הסבל שנפלט מפיה בצעקות, כל הפחדים נגלו מולה, כל כאביה – כל עברה.
"תרגעי, אליס. הכל אשליה. תמחקי את העבר, תבני את ארץ הפלאות המופלאה שלך." לחש ברוגע כאשר שמע את צעקותיה הרמות.
"איני.. איני יכולה, דוקטור." מלמלה וקולה נשבר,"ארץ הפלאות שלי נהרסה, לנצח."


תגובות (14)

סיפור ממש יפה.
תמשיכי כבר את מבוך ארטמיס, דארלינג (כן גם אני אתחיל לקרוא לך ככה)

06/12/2013 13:56

סיפור נחמד.
מה דעתך על המשך?

06/12/2013 13:57

תודה, נירסי (אני אקרא לך ככה) ואני גם אמציא לך שם לוב בוקס… המפ… אין לי רעיונות'^^
ועוד דבר, למה הכוונה בהמשך – להפוך אותו לסיפור בהמשכים?

06/12/2013 14:00

נירסי… שם חמוד! זה עדיף על סול (קירסציץ – קירסי ועציץ)

06/12/2013 14:02

כן,זה יכול להיות מעניין.

06/12/2013 14:02

תהיי מרוצה מהתוצאות… זה סיפור מדהים, גם השם גם התוכן, עניינת אותי (ולפעמים קשה לעניין אותי) כול הכבוד! יצא לך מדהים!
לפעמים אני חושבת שהשם של הסיפור שלי הוא שם מדהים והתוכן שלו לא מספיק ראוי לשם…

06/12/2013 14:07

תודה רבה, ואיני יודעת אם אצליח לעשות לכך סיפור בהמשכים. הרי יש לי שני סיפורים על הראש, ואיני יודעת כיצד לשכתב אותם (מחסום כתיבה זמני..) אני אנסה לחשוב על זה, כי זה ייצא לי פאנפיק על אליס מדנס ריטורנס.

06/12/2013 14:13

את צריכה עזרה? בא לי לעזור.

06/12/2013 14:14

בהחלט כן, אני צריכה עזרה. אין לך במקרה ג'ימייל… נכון? ;-;

06/12/2013 14:16

לא, שוב, אין לי… פשוט בואי לצ'אט, זה בסדר?

06/12/2013 14:17

אהבתי מאוד .
תנסי את הסיפור שלי (: לא תתחרטי

06/12/2013 14:18

זה רע לצ'אט… אבל בואי לשם.

06/12/2013 14:19

אני שם.

06/12/2013 14:20

שלי, את שם?

06/12/2013 14:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך