בקי
לפני זמן מה הייתי בטוחה שגלעד שליט אוטוטו חוזר הביתה , אך טעיתי בגדול, פישלתי וכלום לא קרה לאור התגובות הרבות לכאן ולכאן שקיבל הסיפור שלי הכל כך אופטימי העליתי שוב את הבקשה והתחינה ואוסיף עוד פסוק: ושבו בנים לגבולם" הלוואי

באהבה בקי

גלעד שליט

בקי 17/06/2011 784 צפיות אין תגובות
לפני זמן מה הייתי בטוחה שגלעד שליט אוטוטו חוזר הביתה , אך טעיתי בגדול, פישלתי וכלום לא קרה לאור התגובות הרבות לכאן ולכאן שקיבל הסיפור שלי הכל כך אופטימי העליתי שוב את הבקשה והתחינה ואוסיף עוד פסוק: ושבו בנים לגבולם" הלוואי

באהבה בקי

בקר טוב לכולכם חברותי וחברי באתר "סיפורים"

לפני זמן מה כתבתי שגלעד שליט חוזר הביתה. חדשות האינטרנט דיווחו כי אוטוטו החייל השבוי שב הביתה.

לצערי הוא עדיין לא חזר ואני מצרה כי הולכתי שולל את כל המחברים באתר.

כשראיתי (באיחור רב) שיש המון המון תגובות וכל אחד מביע דעתו לענין שחרור האסירים בתמורת שחרורו של גלעד החלטתי לשלוח סיפור (אחד שלחתי אתמול אך כנראה לא צלחה דרכי בהעברה).

כולנו תמימי דעים שצה"ל גייס את גלעד שליט לשרת כמו המונים רבים וטובים. צה"ל שלח את גלעד שליט למשימה, כמובן עלומה ומשם לצערנו הרב ביותר הוא נשבה בשבי החמאס.

משפחתו שקיבלה תואר "אצילה" ישבה בשקט ממש כך כי נאמר לה שהמדינה (צה"ל) דואגים לשיחרורו.

מקץ 4 שנים ארורות, איומות, עם סבל בל יתואר החליטה המשפחה לקום ולעשות מעשה. המשפחה יושבת ב"אהל מחאה" מול ביתו של ראש הממשלה , המשפחה עם המון אנשים שדבקים בכך שצריך להפסיק עם השתיקה , החלה בעשייה. יש הפגנות ברחבי הארץ יש שלטים עם תמונתו של גלעד , ואביבה שליט גם היא כבר מדברת ולא רוצה דיבורים היא רוצה מעשים היא רוצה שכל משפחת שליט יחד עם גלעד כן יחד עם גלעד שצריך להיות משוחרר לאלתר כשהוא בריא ושלם רק אז הם ישובו לביתם.

כבר 5 שנים חלפו ועדיין אין שום רמז ולו רמז קל שהנה העיסקה עם חמאס הושלמה והחייל השבוי חוזר בקרוב מאד.

אני שואלת מדוע לא ביקרו אצלו ולו פעם אחת מהצלב האדום הבן-לאומי ומדוע לא הביאו ממנו דרישת שלום להורים? מדוע לא צילמו אותו לראות כיצד הוא נראה ומדוע ומדוע ומדוע. ומדוע לא קיבלו מההורים מכתב שיגיד לגלעד כמה ההורים אוהבים אותו ורוצים אותו לצידם מדוע ????????????? מדוע לא ?????????????????????????

אינני יודעת באם כולכם זוכרים את נפילתם בשבי של מספר חיילים נחלאים. ביניהם היה שבוי בשם יוסקה גרוף. אמו של יוסקה לא ישבה ולו שנייה בשקט והפכה עולמות עשתה את כל מה שאמא מסוגלת לעשות כשבנה שבוי וכן האמא הזו לא נקראה "אצילה" היא רצתה את בנה וכל הדרכים היו כשרות בעיניה. (קטונתי) מלהיות בטוחה שרק בזכות אותה אמא לוחמת ומדהימה שוחרר בנה יוסקה גרוף וכן יתר השבויים אך אין לי ספק שכל ההתנהלות של הגב' גרוף תועדה בארץ וכן בכל העולם כולו.

חברי היקרים גלעד שליט חי גלעד שליט נמק מזה 5 שנים בבור אפל הדבר היחיד שחמאס איפשר זה דיסק שבו רואים את גלעד רזה מאד מאד ועיניו העיניים הנפולות שלו ביקשו "הצילו" . גלעד שליט ,אני בטוחה , חושב מה קרה להורים שלי? מה קרה לצה"ל ? מה קרה למדינה כולה ? מדוע אינם עושים דבר שאני אשוחרר ואגיע הביתה ? מדוע ? מדוע .

עכשיו אני רוצה להתייחס לענין העיסקה עם החמאס אנחנו בטוחים שהם יבקשו המון המון אסירים גם עם דם על היידים ? אך האם מצבנו עכשיו טרם שחרורו של הנמק בבור טוב מאד האם אנו פוחדים כאשר ישוחררו אסירים אלה יהיה המצב גרוע ???! חברי היקרים יש לי את צה"ל אחד הצבאות הגדולים בעולם ואולי אפילו הגדול והמפואר עם הידע הענק והעצום שיש בו. הוא ישכיל וידע איך להתמודד עם אותם אסירים באם יתחילו בפעולות שונות.

אני רוצה לומר שפדויי שבי זה אחד מהמחוות ההומטיריים החשובים והנה צה"ל "המדינה" הכנסת" שר החוץ, האדם שמונה במיוחד למטרה זו לבוא ולתת עם החמאס , בינתיים כלום , שום כלום לא נשא פרי.

משפחת שליט הסבא צבי אב שכול, נועם שליט אח שכול, אז למה מחכים שהשכול חלילה וחס חלילה וחס יהיה שוב מנת חלקם של משפחת שליט ????????????????? !!!!!!!!!!!!!!! חס וחלילה חס וחלילה.

ההורים "המסכנים" , אינני יודעת כלל כיצד הם מתפקדים, יושבים באוהל המחאה והחליטו החלטה : הם לא ישובו למצפה הילה בלי בנם שהיום הוא נקרא הבן של כולנו, אביבה מייחלת שהוא ישוב להית הבן הפרטי שלה.

לסיום מה אומר ביום שישי קודש זה הבה נישא תפילה כולנו יחדיו ונבקש ונתחנן בפני כל האנשים העושים במלאכה וכן נרים עינינו השמיימה ונבקש ונתפלל "בבקשה אנו החזירו את גלעד שליט לחיק משפחתו בעודו בחיים. אנא אפשרו למשפחה האצילה שתחזור להיות משפחה פרטית והבן שלה – גלעד ישוב הביתה לביתו הכל כך אהוב.
אמן ואמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לו יהי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

באהבה ובאמונה שלמה שאכן זה יקרה במהרה מבקשת בקי ומקווה של החברים באתר נפלא זה מבקשים כמוני מקווה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך