sweet 16 isn't so sweet

letmewrite 10/06/2016 749 צפיות 2 תגובות

אני רוצה לספר לכם איך זה להיות בת 16.
צעירה, עור יפה או מלא חצקונים?
מרגישה בת 30 נראת בת 25.
מסיבות, בנים, סקס סקס וסקס. סתם… אני עדיין בתולה.
סיגריות, אחד הדברים המגעילים שהכנסתי לפה שלי.
אלכוהול, הגיע הזמן שאלמד איך לשתות.
סמים, יש הרבה, לא מתקרבת.
המשפחה נמצאת בתחתית הפירמידה של סדר העדיפויות, אולי כי הם פוגעים בי כל כך הרבה.
16 זה להיות לבד מוקפת בסטלנים, להתכחש ולהגיד שאת לא אחת מהם.
לבכות כל יום לחברה אחרת בטלפון,
להתנשק ולהתנשק, אני לא יודעת אם היינו בקטע? ביחד? תזכירו לי מה השם שלו?
עד איפה זה צנוע? אני זונה? אמרתי כבר שאני בתולה.
שיער מתולתל אני אוהבת אבל כולם אומרים משהו אחר אז בואו נעשה מחליק.
לחץ חברתי, כן.. בואו נמשיך להתכחש אליו.
אלכוהול והפוזה של הסיגריה זה מגניב, נרגילה זה מרגיע. זאת האמת..
אני אוהבת את העשן. אולי בגלל זה אני יוצרת מדורות גדולות.
שירים עצובים שמתחלפים בטראנסים.
חיבוקים צבועים, שנאה וחרמות. את זה פחות ראיתי.
גדולים על קטנים, ניצולים וניצולים של קטינות וגם קטינים.
אבל אנחנו כבר בני 16 וגדולים, אדונים לעצמינו. מתעלמים מההורים.
כל יום זאת חגיגה אחרת, בית ספר לא חשוב.
אהיה אמא טובה לילדי ואעשה את טעויות גיל ה16 עכשיו.


תגובות (2)

זה את בוחרת איך להיות בת 16.. אני גם בת 16 עכשיו ואני מתרחקת מהדברים האלו וממש לא חסר לי משהו בחיים. יש לי המון חברות מדהימות שתמיד יהיו שם לצידי, וחברים שלא מסתכלים לי רק על החזה כל היום..
לא צריך סיגריות וסקס ודברים כאלה בשביל ליהנות ואפשר לנהל אחלה חיים בלי הדברים האלו..

10/06/2016 17:56

את הגבת לי בדיוק על מה שכתבתי (תסתכלי אם לא הבנת). נתתי לך לפחות מהתגובה 20, הדהים אותי לשמוע שאת בגילי.
כל כך התחברתי למה שאת כותבת כי זה.. פשוט זה. זה פשוט ככה. ומי שלא יסכים, כנראה שלא עמוק מספיק או לא לפחות חשב לעומק מספיק.
לזאתי שמעלינו, אפילו שהיא בטח לא תראה, זה לדעתי רלוונטי (הכתיבה עצמה) לכולנו. כלומר , אני לא מעשנת וגם לא משתכרת (כן שתיתי אבל אף פעם לא השתכרתי על סף להקיא או להשתין בכניסה של הדלת. קרה לחברות שלי). גם לי יש אחלה בחלה חברים שלא מסתכלים לי על הציצי . סקס זה לא דבר כזה נורא השאלה עם מי את עושה ואיך את מרגישה לגבי זה, זה יכול להיות דבר מאוד ריקני כמו שזה יכול להיות דבר מאוד סוחף, לא צריך לדבר על זה כאילו זה איזה טקס, כל אחת ומה שנראה לה כרגע לנכון.
שמעי , באמת באמת, תצרי איתי קשר חחחחח אני תודה לאל יש לי את החברות שלי, אבל את עושה רושם שאת באמת באמת באמת באמת אותו ראש איתי, וזה די מדהים, עוד לא הכרתי מישהי או אפילו מישהו כזה. (אני לא מתחילה איתך אל תדאגי )

15/06/2016 14:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך