A-188
למישהו יש עצה איך לחזור להיות מי שהייתי?
עצה איך לצאת מהמבוך אליו נכנסתי?
לגמור את התקופה המגעילה הזאת שעוברת עלי?
בבקשה אני נואשת... אני ייקח כול עצה !:(

תקופות – אני חייבת עצות

A-188 06/10/2013 744 צפיות 6 תגובות
למישהו יש עצה איך לחזור להיות מי שהייתי?
עצה איך לצאת מהמבוך אליו נכנסתי?
לגמור את התקופה המגעילה הזאת שעוברת עלי?
בבקשה אני נואשת... אני ייקח כול עצה !:(

אני מנסה לשקר לעצמי שהכול בסדר איתי, ששום דבר לא עובר עלי, אבל בעצם…
אני מרגישה כול כך רע, כול החיים שלי מתפרקים מסביבי, למרות שזה נשמע כול כך דבלי.
אני משקרת לעצמי מליוני פעמים שאני עדיין אותה אחת שהייתי לפני כמה חודשים, אני מנסה להאמין לשקרים שלי שאני לא השתנתי מאותה אחת שהייתה לפני כמה חודשים.
אני רוצה לחזור להיות אותה אחת…
אני מנסה…
וככול שעובר הזמן אני מבינה עד כמה נהייתי דפוקה, אטומה, ילדותית, הורסת את כול מה שטוב בחיים שלי ומרחיקה את האנשים החשובים לי ממני, בגלל שאני לא מצליחה להתבגר.
ואני מנסה להבין מה עובר עלי, ואם זאת רק תקופה קצת שתעבור, אבל אני ממשיכה לשקר לעצמי שאני בסדר למרות הכול…
וזה מקשה לי על הלב, זה סוחף אותי לעולם של כאב, אני לא יודעת מה ימין ומה שמאל, מנסה לצאת ממבוך ללא יציאה.
וזה כואב לי, זה קשה לי, אני מנסה להעביר את התקופה הזאת שבחיים שלי, אני עדיין מקווה איפה שהוא עמוק בלב שלי שאני יעבור את התקופה הזאת, שאני יחזור להיות מי שהייתי לפני מספר של חודשים ספורים שעברו מהר מידי כמו חלום בלהות.
אבל עמוק בתוך הלב שלי אני בטוחה שהתקווה זאת רק דרך בטוחה לגרום ללבי לא להישבר.


תגובות (6)

הייתי נותנת לך עצה אבל אני מרגישה אבודה במקצת בעצמי…
אני מניחה שזה קורה לכולם ואנחנו פשוטים צריכים לתת לזה לעבור ולא להשפיע עלינו (משהו שהוא ממש ממש קשה)
מקווה שזה יעבור כמה שיותר מהר ושאת תמצאי את הדרך הנכונה לשוב לעצמך ולהרגיש סבבות עם עצמת, סבבות? ;)
love you ♥

06/10/2013 12:05

ואו אביה.. בתור אחת שעברה הרבה בחיים אני מבינה על מה את מדברת
קודם כל אל תרגישי רע.. זה דבר שקורה לאל אחד.. השינוי הפתאומי הזה
כל אחד מתמודד בדרך אחרת
דרך הטובה ביותר לפי דעתי זה לדבר, לשתף מה מפריע, לשנות הרגלים רעים
לעשות דברים משמחים
להיות פחות עסוקה במחשבות רעות
להיות עצמך… זה קשה אבל עם הזמן זה עובר
אני כאן בשבילך אם תצטרכי לדבר.. ואם תפרטי על הבעיה יותר ותנסי להבין ממה הכל התחיל זה יעזור לך ..
תשתפי אמא, חברה טובה, אבא, אחות, אח, דוד, דודה

06/10/2013 12:08

אני הולכת להגיד את הדברים שאמרו לי תמיד , אני כמובן קיללתי אותם ולא האמנתי בזה, אבל אחרי שזה עבר, הבנתי כמה הם צודקים.
1. זה יעבור. נשמע לא הגיוני נכון? אני מכירה את ההרגשה, מין בור עמוק מאוד, שאת נמצאת בקרקעית ומביטה למעלה ומגלה שאין שם פיסה של אור.
אבל זה כן, מבטיחה, יום אחד זה יעבור, ואת תשכחי בכלל שזה קרה, עד כמובן, הפעם שזה יחליט לתקוף שוב.
2. תדברי- פתטי לגמרי נכון? אני בטוחה שמה שאת חושבת זה- ׳הם יחשבו שאני משוגעת ׳ אז זהו, שלא. הרבה אנשים עוברים דברים כאלה, וגם אם תגמגמי עשר פעמים במשפט בזמן שתנסי להסביר את עצמך, הרגשת השיתוף תגרום לך להקלה מידית.
3. מוזיקה. הרבה הרבה מוזיקה. אני לא חושבת שאפשר להסביר כמה זה עוזר, חושבת שאת מבינה לבד.
4. ספרים- כמה שיותר, תרגישי שאת במקום אחר, תשכחי מהחור השחור, מהמבוך האפל, ומהסיוטים המצמררים, חשוב לבחור ספר שלא יכניס אותך לדיכאון חזק יותר, ספר קסום, ולא אחד שמספר על בחורה שעוברת את אותו הדבר כמוך..

בהצלחה, אני(:

06/10/2013 12:13

אני כלכך מבינה אותךךךךךךך :(

06/10/2013 12:15

אני חושבת שבמקום לנסות לחזור אחורה תלכי קדימה, הרי גם ככה תגיעי לאותו מקום.
תנסי להתמודד עם השינוי הזה, לראות מה השתנה למה השתנה, ואיך את רוצה לעצב אותו, אם להשתמש בשינוי כהזדמנות לשנות משהו אחר בעצמך או בסביבה שלך או להשאירו כמו שהוא דבר שהבנתי שאינך רוצה לעשות.
תבדקי את הסביבה שלך -חברים, אוכלוסייה מקומית, משפחה, ועוד..- ותראי אם הם ישתנו או משהו השתנה שמפריע לך נפשית ואף גרם לשינוי הבלתי רצוני שעובר עלייך.

06/10/2013 12:30

מה שאת מרגישה?זה חלק מהחיים.
זה קורה לכולם וגם לי.
את מרגישה שהאור שבקצה המנהרה..כבר נכבה
את מרגישה שאין לך עם מי לדבר
שאם את תשמרי את זה עוד קצת… זה כבר יתפוצץ.
את מנסה לחזור למי שהיית אבל את יודעת שבחיים זה לא יקרה.
כולם משתנים מתישהו.ומי שאומר שלא.משקר.
בא לך לצרוח אבל אף אחד לא ישמע אותך…

אולי אני טועה..אולי אני צודקת..
זה לפחות מה שעבר עליי.
אני השלמתי עם השינוי שלי.
אני השלמתי עם מי שאני עכשיו.
אני עצמי יודעת שאני לא אחזור להיות אותה ׳שני׳ של פעם.
אני השלמתי שאני אחרת.

לפי דעתי זה לא יעבור…
לפי דעתי צריך להשלים עם השינוי הנפשי שעוברים בחיים .
וכמו שאמרתי..אני אולי טועה..ואולי אני צודקת.

06/10/2013 12:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך