שרשרת הלב האדום פרק 1
שיחקתי בטלפון בקנדי קראש , לאחר מכן הוא שלח לי הודעה , היה כתוב שם "תפגשי אותי בצומת בשעה 20:00 , יש לי משהו לספר לך… ממני , מישהו שאת מכירה" נבהלתי , לא הבנתי מה קורה… , הלכתי להתלבש , הסתכלתי במראה וראיתי את עצמי ,השעה היתה 19:55 , יצאתי מן הדלת לרחוב ולכיוון הצומת , הגעתי לצומת והשעה היתה 19:58 חיכיתי למי ששלח לי את ההודעה , הרגשתי כאילו שכל שניה ושניה היא שנה שלמה… רציתי כבר לדעת מי זה האיש ששלח את ההודעה הזאת… מעניין אותי מה הוא רוצה ממני , ראיתי צל שחור מתקרב לכיווני קיוויתי שזה מי ששלח לי את ההודעה , הצל הגיע עד אלי וראיתי שזה איש עם גלימה על כל הגוף , שאלתי אותו למה הוא רצה לפגוש אותי והצל אמר לי לפתוח את היד ולעצום עיניים , עשיתי כרצונו , הרגשתי שהוא שם לי משהו ביד , אני מודה… נבהלתי , לאחר מכן הוא אמר לי לפתוח את העיניים ולראות מה יש לי ביד , פתחתי את העיניים והסתכלתי מה הוא שם לי ביד , ראיתי שרשרת… לא סתם שרשרת , זאת הייתה שרשרת לב אדום , היא נצצה בחושך והיא הייתה כל כך יפה , הצל אמר לי לקחת אותה ולשמור עליה , ברור שעניתי לו חיובי אבל לא הבנתי למה… בכל זאת הלכנו כל אחד לדרכו , שמתי את השרשרת והיא הפעילה מין אור מוזר כזה , הגעתי הביתה החלפתי בגדים ונכנסתי למיטה , חלמתי על הצל שראיתי , החלמית שהוא מוריד את הגלימה ופתאום… "בר קומיייי" "אבאאאאאא למה הערת אותיייי?" "כי ישלך בית ספר היום?בואי בר בור קומי להתלבש ולהתארגן לבית הספר" "טובבב אני קמה" , קמתי להתלבש לבית ספר לבשתי את המכנס הקצר שאני אוהבת ואת הסטרפלס שלי ארגנתי את התיק וירדתי לאכול , רק אני ואבא שלי אכלנו , כל שאר המשפחה שלנו נעלמה באופן מסתורי שאנחנו לא יודעים… טוב בואו נחזור לאוכל , אכלנו חביתה עם עגבניה , גמרתי לאכול והלכתי לבית הספר , כל הדרף ךבית ספר חשבתי על הדמות המסתורית שראיתי אתמול בערב , מעניין אותי מי היא , בדרך צלצל לי הטלפון אותו האיש שלח לי הודעה…
תגובות (5)
תמשייייכיייייי
סורי… בת דודה שלי כתבה את זה בלי שראיתי
נראה נחמד
רק שזה לא מטריד אותה שהמשפחה שלה נעלמה באורח פלא?
אינלי מושג…
תמשיכיייייייייייי