שני חצאים שלי – פרק 2

טוב היום הלכתי לבית ספר יחד עם ליאור לבית ספר ואז התפצלנו, כי הוא בחתיבה ואני (לצערי) עדיין ביסודי .נכנסתי לכתה ריקה ולא היה שם שום תיקים של ילדים ולא היה כלום רק כיסאות הפוכים כאילו עכשיו היה הצלצול (הגואל) האחרון שמעיד על הזמן ללכת הביתה.פתאום שמעתי קול רשרוש ונכנס הילד הכי חנון בכתה, רועי.והרשרושים המשיכו כי לשרוכים שלו היה קשור ברזל קטן שרועי טוען שמביא לו מזל. פתאום הוא התחיל להגיד לי:" את יודעת, את ממש חמודה כשאת המומה …. "לרגע הבנתי שהוא מעוניין בי ואמרתי לו "תקשיב , רועי, זה לא זה ……" הוא השפיל מבט ואז שמעתי צחוקים קטנים בתקרה וראיתי רמקול קטנטן, מקליט עוד יותר קטן ומצלמה.פתאום שמעתי את קארין אומרת ללורן , הילד הכי חכם בכתה (וגם טיפה מקובל) ," אמרתי לך שרמקול זה רעיון גרוע!!! "והוא אמר בקול מבויש למדי שמראה בברור שקארין העליבה אותו : "אבל אז זה עושה אפקט יותר טוב במקליט" ואז הסתכלתי בפה פעור לרועי והוא אמר " אני מצטער , הם איימו עליי שהם ירביצו לי (האחים גורג' – הביריונים של השכבה) …. ואני בוכה רצה הביתה מבינה שהם בעצם עשו לי מתיחה….והכי נעלבתי כי הבנתי שדורי חלק מזה, ואז הבנתי שהוא סתם חרא של ילדד… פתאום באו אנשים בשחור עם משקפיים עם שק ופתאום – הכל אני רואה שחור – אמאאאאא !!


תגובות (1)

אימלה תמשיכי

27/10/2013 11:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך