שאלה לבנות בעלות דמיון רחב
היי. יש לי דמיון ממש מפותח ופרוע ואני יודעת שזה ישמע ילדותי ומטופש אבל אני דיי מאמינה ביצורים קסומים כמו חדי קרן, דרקונים, פיות. וגם כל הערפדים ואנשי הזאב. ואני ממש מרגישה ילדותית וטיפשית ורציתי לדעת אם יש עוד מישהי כמוני שחושבת שהם אמיתיים או שהם קיימים איפה שהוא בעולם.
בבקשה לא תגובות מעליבות ופוגעות.
♥♥♥♥
תגובות (19)
עד כמה שזה נשמע מטומטם,
הדימיון שלי מפותח מידי.
חברות שלי אומרות שזה מסוכן.
וכן, את לא לגמרי לבד בעולם.
תמיד יש אותי, שתרכב איתך על הפגסוס-החד-קרן.
;)
וואו! איזה כיף שמצאתי אותך הרגשתי שאני לבד בעולם! :)
מחכה לפיה ><
אני לא מאמינה בזה וגם קשה לי לקרוא ספרים שיש בהם יותר מדיי על טבעי (אנשי זאב, ערפדים וכו') אני לא יכולה להאמין לדבר כזה כי קשה לי להאמין במה שלא נמצא לפניי. זה טוב שיש דמיון פרוע, אבל יש הבדל בין לדמיין את זה ולהאמין בזה.
אני מאמינה שזה קיים.
איפה שהוא.
אני מאמין חלקית , יש לי חבר שאחרי שהראתי לו סירטון שמאצתי ( שמוכיח שדרקונים היו על האדמות) הוא התחיל לחפור לי על זה שבוע … אני מאמין חלקית , אני מאמין שהם היו אבל אינם … ללא כל זכר…
גם אני מאמינה שזה קיים איפה שהוא למרות שאף פעם לא ראיתי במו עיני אבל זה פשוט מושך אותי כל העניין של הקסם והיכולות העל טבעיות. אני לא הייתי יכולה בלי כל הסיפורים האלה על חדי קרן ופגסוסים או פיות קסומות. אלו דברים שמניעים אותי להמשיך לכתוב ולדמיין.
אני טיפה מוגבלת בחלק הזה, אבל שבוע שעבר הופיעו לי בצוואר שתי נקודות אדומות וכולם אמרו שזה עקיצה של יתוש, אבל אני משוכנעת שזה ערפד שנשך אותי. תגידי שאת מאמינה לי?
מאמינה+
אני בטיול שלי ליוון ראיתי (או לפחות חושבת שראיתי) עדר של סוסים לבנים עם משהו קטן על קצה מצחם. עד עכשיו אני תוהה אם אלו היו חדי קרן או לא
גם לי יש דמיון מפותח, למרות שאף פעם לא ממש חשבתי על חדי קרן, פיות או ערפדים אבל אני כן מאמינה ברוחות רפאים, גלגול נשמות והדברים האלה.
לפעמים יש במצח של הסוסים כוכבים וכאלו. זה כנראה היה זה.
אני מאמינה רק בחוצנים *-*
אני מתכוונת שאני לא יודעת אם דמיינתי או לא פשוט אני לא יודעת אם אפשר לדמיין דבר כה מוזר אבל אין גבולות לכוחו של הדמיון.
אני גם מאמינה בעל טבעי אבל לא בפיות וחדי קרן וכול אלה….
אני מתכוונת, זה כיף לדמיין על זה ולכתוב אבל קשה לי להאמין.
אבל אני מאמינה בחייזרים, וגלגול נשמות, ורוחות רפאים, ולפעמים אפילו באלים האולימפיים!
אבל אני חושבת שלא צריך להתבייש במה שאנחנו מאמינים. כי זה מה שעושה אותנו מי שאנחנו… :)
חוץ מזה צוחק מי שצוחק אחרון… אולי יום אחד יגלו יצורים כאלה ומי שהאמין בהם יהיה גאה בזה שהוא לא וויתר על האמונה.
ליפעמים מי שצוחק אחרון פשוט חושב לאט… וגם אני מאמין בגלגול נשמות אבל לא ברוחות כלומר אני מאמין שאחרי המוות מוצרים ללא זיכרון וחיים בתור בעל חיים אחר כמו כלב או למה , או סוס במיקרה הטוב שאני מקווה שיהיה לי! כלומר אתה מתחיל את החיים מחדש , מעניין אם בככל מה אתה בעולם הבאה? כאילו אתם יודעים , אם אתם בכלל לובשים צורה כל שהיא … אם בכלל יש את עולם הבא…
אני סוג של מאמינה בעל טיבעי-כיאילו אני יותר חושבת שזה יהיה ממש מגניב עם יהיה ערפדים ובנות ים ופיות וסתם עוד דברים מגניבים:)
אני מאמינה באלים המצריים. גם בערפדים (יש לי חברה שמאמינה בערפדים וחושדת שאני ערפד. כי יש לי עור בהיר מאוד וניבים חדים יחסית [הלשון שלי נחתכת מהם הרבה])
אבל ביצורים הקסומים האחרים אני לא ממש מאמינה… אבל יש לי דמיון מפותח יחסית =)
אני סוג של מאמינה בעל טבעי.. כאילו אני מאמינה שיש ערפדים ואנשי זאב.. כאילו זה יהיה מגניבב עם זה נכון. וגם חברה שלי ככה.
היה פעם סרט על ערפדים שהם יכולים להפוך לעטלפים ומאז כל פעם שהיא רואה עטלף היא צועקת ערפד… אז את לא מוזרה או משהו.. זה טוב להאמין שיש דברים מיוחדים ושהם מעבר למה שאנחנו מאמינים בו..
אני לא מאמינה שהם קיימים בחיים הריאליים אבל בדמיוני כל דבר קיים אני משתמשת ארבה בדמיון שלי זה סוג של כוח יצרתיות לעביר בציור או בסיפור אבל אני אוהבת את ז'אנר הזה חולה עליו ויכולה לספר לך מאוד ארבה על זה. אני חולה על ערפדים למרות שמבחינתי הם לא קיימים במציאות, אבל אני מאמינה מאלכים קיימים בין עם זה מלאך המוות ומלאך טוב בזה אני מאמינה מהתורה למשל מלאך המוות אני מאמינה בגלל מכת הבכורות שה' שלח.