רשימת המשאלות הפרטית שלי

rinini 03/11/2014 721 צפיות 10 תגובות

היוש…
היום רכשתי את הספר רשימת המשאלות.עוד לא התחלתי לקרוא בו אבל אהבתי את הרעיון הכללי.
החלטתי לכתוב רשימה כזו לעצמי, במטרה לממש אותה עד יום הולדתי העשרים ואחת (עוד שנה וחודש)

וזאת הרשימה:
1.לקרוא מאה ספרים.
2.לכתוב סיפור שלם.
3.להכיר חברים אמיתיים שיהיו איתי כל החיים.
4.לצנוח.
5.לצלול עם דולפינים.
6.להתהאב.
7.לגרום למישהו שאני אוהבת לאהוב אותי.
8.לגרום למשפחה שלי להיות גאה בי.
9.לגרום ללפחות בנאדם אחד להבין שהחיים שלו טובים ובעלי משמעות.
10.לסלוח למישהי ספציפית שפגעה בי
11.להתגבר על הפחד מכשלונות ואכזבות.
12.לעשות קעקוע.
13.לעשות את שביל ישראל.
14.לטוס ליפן.
15.להתנשק בפעם הראשונה.
16.לאכול עגבנייה.
17.להגיד לחבר הכי טוב שלי שהוא תמיד יהיה רק החבר הכי טוב ולא מעבר לזה.
18.לכתוב שיר ולהלחין אותו (הוא שמישו ילחין לי אותו).
19.לחזור לצייר כמו פעם.
20.לאכול המבורגר.
21.להיות שלמה עם עצמי.

בכל פעם שאני אמחק משהו מהרשימה אני אכתוב על זה סיפור….
אשמח לקרוא רשימות שלכם.


תגובות (10)

הפרש הגילאים בינינו די גדול (לדאבוני – אני קטנה ממך), אז עם חלק מהדברים שכתבת פה אני לא יכולה להזדהות, אם כי להבין אני יכולה.
מאחלת לך שתצליחי לממש הכל!

03/11/2014 23:57

    תודה רבה….
    אלו דברים שאני מנסה כבר זמן רב לממש…
    היו ברשימה עוד הרבה דברים שכבר מומשו…

    04/11/2014 00:00

1. עשיתי.
2. לא הצלחתי אף פעם…
3. כן. או לפחות נראה לי, אני מקווה…
4. כמעט עשיתי את זה פעם.
5. אחותי עשתה.
6. כן. אבל אז זה הפסיק מסיבה פשוטה מאוד – החברה שלי היא חתיכת מטומטמת בוגדנית. [:
7. עשיתי.
8. לא עשיתי – עדיין!
9. עשיתי.
10. לא עשיתי.
11. עשיתי פעם אחת…
12. לא עשיתי, אבל אני אעשה… יום אחד…
13. עשיתי חלק…
14. אבא שלי עשה…
15. עשיתי.
16. חחח! עשיתי…
17. O-o אני לא הומו אז…
18. עשיתי! כמה!
19. לא עשיתי.
20. עשיתי.
21. לא עשיתי.

04/11/2014 14:23

    יפה שהצלחת לעשות כמעט כל מה שכתוב ברשימה שלי…
    ומה עם הרשימה שלך?

    04/11/2014 14:41

לי אין רשימה, יש יותר מדי דברים שאני רוצה לעשות ולא מספיק אמצעים, חוץ מזה שהרבה דברים אצלי סותרים דברים אחרים [נגיד, אני רוצה למות כמה וכמה פעמים כדי להרגיש איך מרגישים בכל דרך ומה יש אחר כך. זה די סותר את עצמו. אני רוצה להתאהב אבל אני לא רוצה להתאהב לעולם. אני רוצה לטוס לחו"ל ולהיות בכל מקום שבו אני רוצה להיות [אני שמעתי על המון מקומות מקסימים] אבל אני גם רוצה להתמקם במקום אחד. אני רוצה למות צעירה כדי לא להיות זקנה לעולם אבל אני רוצה חיים ארוכים.]
[אני ילדה מוזרה]
[אין לי מצב רוח אז סליחה אם זה מדכא או שיט]

04/11/2014 14:46

    וואו…
    אני חושבת שיש בל האבה יותר מה שאת חושבתת…
    את בנאדם מאוד עמוק וחכם ולדעתי את לא מוזרה כל כך.את פשוט מיוחדת.
    וכשחושבים על זה גם אני רוצה את כל מה שאת רוצה.

    04/11/2014 14:49

    אני לא מאמינה גדולה באהבה. הכל נגמר בסוף, וכשאהבה נגמרת זה שובר לי את הלב. שלא לדבר על זה שאהבה תיד מכאיבה לי, וזו רק אהבה בין חברים [נשמע לך נורמלי לבכות במשך חצי שנה בערך על ילדה שהפסיקה לדבר איתי, והאמת שאני עצמי גם כועסת עליה ועדיין מגישה חרא עם זה] אז אני לא רוצה לגלות מה יקרה לי אם אני אתאהב וזה ישבר.
    בנוגע לכל השאר, תודה רבה לך. מודד לראות שאת חושבת שאני עמוקה וחכמה [למרות שזה לא הכי נכון, אבל שיהיה]
    בהצלחה עם הרשימה שלך, אם כי אני חושבת ששנה תהיה לך קצת קצרה מדי לזה .-.

    04/11/2014 14:57

גם לי יצא לא פעם לבכות בגלל בנות שחשבתי שהן חברות וגיליתי שלא…
אבל אני אגיד לך משהו שלמדתי בעשרים שנותיי.
לפעמים שווה להפגעה מחברים טובים כי זה מראה לל שהם היו חשובים לך ושיש לך זכרונות טובים מהם.
בשנה האחרונה הספקתי להתגייס לצבא, לרדת שמנה עשרה קילו ולעלות שלוש קילו בחזרה, הספקתי להכיר אנשים מיוחדים ואפילו חברה אחת שנכנסה לי ללב וגם להפרד ממנה כשהיא נאלצה לעבור לבסיס אחר.
הספקתי לאבד חברת ילדות ולחזור להיות חברה שלה ואז שוב לאבד אותה.
קילפני תפוחי אדמה בפעם הראשונה וחתכתי בצל בלי לבכות בפעם הראשונה בחיים.
גם לבשתי שמלה ונעלתי עקבים בפעם הראשונה.
ובפעם הראשונה בחיים התיידדתי עם בחורים שבעבר לא היו יורקים לכיוון שלי.
בניתי לעצמי קצת בטחון עצמי ולמדתי לעמוד על שלי.
התקרבתי לאחותי הגדולה (תמיד רציתי בזה).
והכי חשוב נפגעתי ונכשלתי ונפלתי כל כך הרב פעמים אבל תמיד קמתי.
אז אני חושבת ששנה זה מספיק זמן להגשמת החלומות שלי ;-)

04/11/2014 15:07

    ממ, אני רואה~ בהצלחה לך

    04/11/2014 15:08
R.M R.M

טוב אז נתחיל:
1.ריניני אני שמחה לומר לך קראת 253 ספרים:)
2.עדיין לא, אבל זה עדיין אחד החלומות שלך.
3.התבגרת והבנת זה לא אפשרי שחברות יישארו איתך כל חייך אבל הכרת כמה בנות חמודות והן אוהבות אותך וטובות אלייך…את יכולה לחייך עכשיו.
4.עדיין לא, אבל עשית דברים מטורפים אחרים, טסת לחול, עשית סקי מים ובעיקר הבנת שאת אוהבת להתגבר על פחדים, אני בטוחה שעוד נצנח :)
5.עדיין לא…אולי בעתיד, אבל זה כבר לא ממש חלום שלך עכשיו.
6.למען האמת לא התאהבת עדיין אבל התאהבת ברעיון של להתאהב..נקווה שגם האהבה תבוא עם הזמן, מרות שהיא משהוא נדיר בימנו.
7.טוב האמת שנראה לי שכל מי שאת אוהבת אוהב אותך בחזרה או לפחות מחבב..את רק צריכה לשים לב יותר לפרטים .
8.המשפחה שלך {שלנו} תמיד גאה בנו, לא משנה מה נעשה או לא נעשה הם לא יכולים שלא להתגאות בנו, זה חלק מהתפקיד שלהם.
9. גרמת לעצמך {לי} להבין את זה, וזה הכי חשוב. ואולי יום יבוא ותגרמי למישהו אחר להבין את זה.
10.סלחת אבל לא שחכת.
11.התגברת אבל את עדיין לא אוהבת אותם.
12.את עוד תעשי ברגע שתביני שהכאב הוא זמני, אבל לפחות עשית את העגיל שתמיד רצית.
13.עשית חלקים ממנו, אולי בעתיד תעשי את כולו.
14.עדיין לא טסת ליפן {זה ממש יקר} אבל היית באיטליה ואכלת שם פיצה!
15.עדיין לא, אבל זה לא מטריד אותי למרות גילי המופלג {כמעט 22}.
16.לא יקרה בחייים…
17.אמרתי ועבר בשלום.
18.עדיין לא :(
19.חזרתי לצייר עדיין לא ברמה של פעם אבל לאט לאט אני חוזרת לכושר..ואלי אפילו אתחיל ללמוד בקרוב.
20.אני אוכלת לפחות פעמי בחודש וזה ממש טעים! איך חייתי בלי זה עד עכשיו!
21.טוב תמיד יהיו דברים שאני אוב יותר ואוהבת פחות בעצמי אבל למדתי לחיות עם זה ואני סוג של שלמה עם עצמי…עדיין קצת חסרת בטחון אבל אנחנו נהיה בסדר…נכון ריני של העבר?

13/10/2016 00:55
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך