קשה להתוודות, אבל זאת האמת…
כל הזמן אומרים שגיל ההתבגרות זה גיל של בלבול מיני, וזה קשה. בעיקר כשאתה עובר את זה יום יום, ואתה פתאום מבין שאתה יודע מי אתה.
זה לעמוד מול המראה בתחושה של הבנה עצמית, אבל אתה פוחד לקבל את מי שאתה.
אתה לא אוהב את עצמך.
אתה לא אוהב את השיער המקורזל שלך, ואת הבהונות המלוכלכים שלך, ואת השומן שמכסה את מה שיכול היה להיות השרירים בבטן שיהפכו אותך למי שתמיד חלמת להיות.
זה לא קל להביט בעצמך במראה ופתאום לקלוט… שאתה גם הבנת מה אתה.
להבין במה אתה חושק, מה הנטייה שלך…
זה לוקח המון אומץ.
מובן מאליו שאני מסרב עוד לספר להורים שלי. אני לא יודע עוד איך הם יגיבו. הם עלולים שלא לקבל את זה כמו שצריך.
החברים שלי שאלו אותי האם אני בטוח בזה, ואני עניתי שכן.
פחדתי שעכשיו יתחילו ההצגות, ההקנטות וההצקות, אחרי הכל, זה תמיד כייף לצחוק על החלש שהרגע הודה במי שהוא באמת…
אבל נמאס לי להכחיש, חברים!
אני הטרוסקסואל!
תגובות (24)
אור,הסיבה שנותנים יחס יותר לדאגה להומואים ולסביות זה מכוון שהם האחוז שהכי סובל מבריונות.
את יודע שיש מחנות שמתעללים בילדים באישור הורים כדי להחזיר אותם "למסלול"
[שלא היו גייז].
חוץ מזה אני ממש גאה בך על ההצרה הזאת,באמת כבוד
ורק שתדע שאתה לא לבד אני למשל בי [שונה ממך] אבל תכלס החברה משייכת אותנו לאותה קבוצה מוזרים .
טעיתי בפירוש של הטרוסקסואל [סליחה] חח התבלבלתי עם משהו אחר.
אבל כמו שאמרתי דואגים להם כי הם סובלים יותר מבריונות
אור.
אני חושב שהכמה שורות האלא הפכו להיות הסיפור הכי בעל משמעות שהיה באתר שאני קראתי.
אני רואה את זה בסוג של ״יציאה מהארון״. והאמת שלא הכרתי אף אחד שעשה את זה. אולי בגלל שאני עוד צעיר.
אני כמעט בטוח שזה קשה לחיות ככה, להיות מבולבל.
אבל בזמן הקצר שיצא לי להכיר אותך אני חושב שאתה תצא מזה במהירות. אתה בן אדם טוב. אז מה שאתה שונה? זה אומר משהוא?
אני בטוח שתעבור את זה מהר מאוד.
אחרי הסיפור הזה אני רק מעריך אותך יותר.
במיוחד עם כל ה״ירידות״ ש״ירדו״ עליי כי אני אוהב שירים של בנות אז אני כאילו הומו.
הם הופכים את הדבר הזה לקללה, כאילו כלום…
אמנם אני לא כזה (לפחות זה מה שידוע לי כרגע ^.^), אבל זה בכל זאת פוגע.. בלי שום סיבה…
אוקייי.. יכול להיות שגם אני טעיתי בפירוש..>
אני בהחלט יכולה להבין מה את עובר, אבל בסופו של דבר אתה תתפוס אומץ ותספר להורים, וחוץ מזה הם ההורים שלך הם אוהבים אותך בכל מצב נכון?
וחוץ מזה לי לא אכפת מה אתה, כי אתה עדין בנאדם מדהים וזה לא משנה מהאופי שלך אחרי הכל.
ואני מקווה שתעבור את התקופה הקשה שאתה עובר כרגע.
אז מתישהו ההורים יבינו, המשפחה, החברים כולם, אבל תנסה להיות רגוע וכמה שפחות להטריד אותך, למרות שאני יודעת שזה קשה. אבל זה יעזור לך לתפוס אומץ ולספר להורים, למרות שהם אולי לא יבינו אבל יהיה לך שקט בלב שסיפרת להם נכון?
טוב למרות שרוב הסיכויים שלא עזרתי לך בשיט וחפרתי לך על כל מה שכבר ידעת -,-
תדע שכאן לאפחד לא אכפת מה אתה כל עוד אתה בנאדם טוב ואני בכלל מעריצה אותך על האומץ ;)
טוב אז לסוף אני חולה עליך ומקווה שיהיה לך טוב בחיים! ♥
אני בהתחלה חשבתי גבר שמתחבר לצד הנשי [בדיוק קראתי על זה שאלה]
מייק – אני ממש שמח לשמוע את זה! סתם שתדע, אני אוהב מלא דברים שנחשבים לנשיים, ואני עדיין לא אישה. למה? כי אני לא נותן למגדר להגדיר אותי.
אדם חזק הוא אדם שעושה את מה שטוב לו, גם אם החברה לועגת לו על כך.
אדם שיוצא מהארון כהומוסקסואל ראוי להערכה כגיבור שנלחם נגד החברה. אדם שמגלה שהוא הטרוסקסואל ראוי להערכה כאחד שגילה את עצמו.
אני לא טוען שהומוסקסואלים לא ראויים להערכה, אלא להיפך! שכל אדם ואדם שגילה מי הוא בעולם הזה ראוי להערכה, כי אחרי הכל, כל אחד ואחד מאיתנו נולד פלא, ומי אנחנו שנפגע בפלא אחר? כולנו בני אדם, כולנו חיים חיי אדם.
ואני מתייחס גם לתגובה שלך כאן, יובל (סליחה אם אני מבלבל), וברור שמגיע להם יחס תומך וחיובי, וברור שאני שמעתי על המחנות המזוויעים האלו ועל טיפולי ההמרה. אני חושב שמי שמצליח לגלות את המיניות שלו בלי פחד מהסביבה ראוי לכבוד, גם אם הוא הטרוסקסואל, כי בכל זאת, לא לכולם יש את האומץ להודות גם בדברים הפשוטים ביותר…
נעמה… בעצם כולם: הטרו = שונה. הטרוסקסואל הוא אדם שאוהב אנשים ממין אחר. הסיבה שכתבתי את זה כאילו אני הומוסקסואל היא שאני רציתי לדמות מקרה אבסורדי שבו אנשים מרגישים הערכה כלפיי בגלל שהם חושבים שאני עומד להצהיר שאני אוהב בנים, ואז פתאום הם מגלים שאני נורמאלי והכל מתפוגג. זאת בעיקר סטירה מצלצלת לפנים של כל מי שלא מאשר נישואים חד מיניים בישראל, דבר שלדעתי מוכרח להתקיים פה! אנחנו מדינה נאורה ומתקדמת, גם חד מיניים ראויים לנישואים!
אני רק מוודא. המטרוסקסואל זה?
אוקיי.. אז לא טעיתי..
אז עשיתי לעצמי פאדיחות? XD
חח אני בעד גיי אחרי הכל אז הם נמשכים לאותו מין אז מה הבעיה? זה לא שהם שולטים על זה ומגיע להם גם להרגיש אהבה אחרי הכל -,-
אני לא מבינה למה המדינה לא מאשרת נישואים חד מיניים, למה אסור להם להקים משפחה גם לא נמשכים למין האחר?
קודם כל, אני ממש אבל ממש גאה בך ! זה לא קל להתוודות בדבר כזה…
אתה לא שונה ! למרות שאנחנו לא כל כך מכירים, בעיניי, זה לא משנה אותך.
כל אחד ולמה שהוא נמשך… אם זה בי, הטרוסקסואל, הומו, לסבית וכו׳…
זה שאתה נמשך לדברים נשיים ואולי תרצה להיות כזה, בעיניי ? לא משנה שום דבר. כל אחד והבחירה שהוא רוצה…
אני בטוחה שההורים שלך יקבלו אותך כמו ש*אתה !*
ואתה צודק, חבל שאנשים חושבים ש״הומו״ זה קללה.
חבל שמייחסים את ה״שונים״ כביכול למוזרים…
אתה ממש לא שונה ! בעיניי הטרוסקסואל, בי, לסבית, הומו וכו׳, זה כמו גבר שנמשך לאישה… זה ממש אותו דבר !
אני שונאת את הגיזענות הזאת שיש לאנשים…
אל תתן לאף אחד לפגוע בך ולהשפיל אותך.. תיהיה מי שאתה ושים (סליחה על המילה) זין על העולם ! תתגאה במי שאתה ואנשים יתגאו בך ! (:
בגלל שהם*
אני מסכים אתכם! אנשים הם אנשים! וזה שהם אוהבים את אותו המין לא הופך אותם לשונים!
וזאת אחת הסיבות שאני מעריכה את אור אנשים -,-
חח אור זה מצחיק אנחנו יכולים להיות שונים מבחינתם תחשוב על זה!
הכל מנקודת מבט ודרך חשיבה, לדעתי אסור לתת בכלל הגדרות לבנאדם כי אי אפשר להגדיר בנאדם, לדעתי כן?
אתה באמת לא צריך להתבייש (עם להגיד לך את האמת, גם אני מבולבל עם עצמי כרגע עכשיו). אבל שתדע שאנחנו נאהב אותך כמו שאתה. הרי לא היה אכפת לנו מה אתה אוהב ומה אתה עושה עם עצמך, נהנינו לקרוא את הסיפורים שלך! וזה כל מה שמשנה. אתה אדם נפלא, ואתה צריך להבין שאנחנו תומכים בך. אפילו שהשיחה מתרחשת מאחורי מסך
אני דווקא מקבלת יחס טוב מחברות שלי שיודעות [חוץ מאמא שלי או המשפחה כי….ממש מסובך]
אור תמיד היה שונאים,שונאים זה אנשים שחיים על לאמלל אחרים.
אז אני לא שמה זין ואני מקווה שאתה וכל אחד עושה כמוני
כל פעם שאני שומע מקרה על הומופוביה, אני מתחרפן לגמרי, כי זה הדבר הכי מגעיל שאפשר לעשות! זה פשוט בגלל שהוא שונה זה אומר שצריך לשנוא? נמאס לי מההומופוביה ומההומופובים! הם יותר גרועים מהלהט"בים!
תגיד אור יש לך ג'יימל?
כי פשוט בא לי לדבר איתך בפרטי
אני לגמרי לגמרי מסכימה ותומכת עם כל מה שכתבת, זה בהחלט פוגע וכואב ויותר מכל קשה וכולם מגזימים עם הרעיון והופכים אותו ליוצר גדול ממה שהוא, כתבתי על זה גם אני, סיפור אישי מהחיים…
יש לי דואר ויש לי סקייפ. תצרי איתי קשר בצור קשר של האתר. אני לא ממש מרגיש בנוח להפיץ בפומבי את הכתובות והכל…
אמ סבבה אוקיי
אני חושבת שאם אנשים וההורים שלך אוהבים אותך(ואני בטוחה שכן) הם ימשיכו לאהוב אותך כמו שהוא. אני, אישית, ימשיך להסתכל עלייך ולהתנהג עלייך כמו תמיד. למי אכפת אם יש בך משהו אחד שונה? כולנו שונים במשהו. ולהימשך לבנים שאתה בן זאת לא בושה. יש הרבה אנשים כאלה. זה שאתה נמשך לבנים לא הופך אותך לשונה או מוזר. אתה תמיד תמשיך להיות כמו שאתה והעובדה הקטנה הזאת לא משנה כלום!
אני מרגיש שכולם מפספסים את הרציתי להוסיף… רשום בפירוש את הפירוש של -הטרו-סקסואל (הטרו = שונה, הומו = זהה.)