דורון-הבת
הייתי רוצה לדעת אם זה קרה גם לכם ומה דעתכם.

קרה לכם פעם?

דורון-הבת 21/04/2013 550 צפיות 5 תגובות
הייתי רוצה לדעת אם זה קרה גם לכם ומה דעתכם.

קרה לכם פעם שדיברתם עם מישהו אבל הוא לא באמת הקשיב לכם? אני בטוחה שכן. קרה לכם פעם שהייתם בחברה וכל אחד היה קבור בתוך עצמו? אני בטוחה שכן. קרה לכם פעם שדיברתם עם חברים או חברות שלכם אבל כל אחד היה עם אוזנייה באוזן (אם לא שתיים) מרוכז במוזיקה שלו ולא קשור לעולם? אני בטוחה שכן.
לי זה קורה תמיד, כל הזמן, בכל מקום. ולפעמים אני מרגישה שאני היחידה בעולם הזה שזה מפריע לה. שאני היחידה שרע לה עם זה שאני מנסה לדבר עם חברה על משהוא קריטי אבל היא עם אוזנייה באוזן מקשיבה למוזיקה שלה ומדי פעם יוצאת מתוך עצמה ושואלת אותי מה קרה. שאני היחידה שמציק שאני יושבת בחברה של אנשים וכל אחד עם הסמרטפון שלו, ואז גם אני מתרכזת בשלי ומאבדת קשר למציאות. אני לא נגד סמרטפונים, ממש לא, גם לי יש כזה מכשיר, אבל אני לא חושבת שהמצב כיום הוא נכון, שהדור שלנו גדל להיות דור של סוציומטים שקבורים כל אחד בתוך עצמו והסמרטפון (או הנגן/אייפוד/טאבלט זה לא משנה) הם מרכז החיים. זה לא קרה לכם פעם שחשבתם על זה?


תגובות (5)

קרה!!
גם לי זה מציק, אני יושבת עם אנשים שמדברים איתי תוך כדי משחק באייפון/סמטרפון שלהם וזה משגע אותי.
אני לא מבינה איך באמת אפשר להקשיב בצורה הזאת (יותר נכון לומר אני בטוחה שאי אפשר).

אני כן נגד המכשירים האלו מבחינה עקרונית, אני לא שונה מכל האנשים ואני לא יודעת אם אני אוכל להתנהג בצורה נורמלית אם יהיה לי את המכשירים האלו ביד, לכן אני לא מחזיקה אותם בכלל.

סוף סוף, אני שומעת מישהי שחושבת כמוני! (וכן יש לה את המכשיר) לעומת כל האנשים שמגינים על עצמם ואומרים "את סתם מגזימה"!

21/04/2013 05:22

זה קורה וחצי…
ולפעמים גם לי!!
קודם אני מדרגת לך את זה!!
כי זה קטע נכון…
ומיוחד…
לפעמים שאני מדברת אם מישהו.. והוא עסוק באייפון סמרטפון.. אפילו אחי הקטן שמשחק טמפל רן… בא לי לשבור את זה!!!
כי זה נותן הרגשה כזאת..
שאתה לא חשוב…
מה שאתה צריך יכול לחכות לאח"כ..
או שישמע כרקע…
זה כ"כ נכון ועצוב!!!
כי בספו של דבר האייפון טאבלט וכול דבר אחר..
נדבר..
נהרס..
מתחדש..
משתכלל…
ורק אתה בעצם נשאר תמיד ואין לך תחליף!!
*~*

21/04/2013 06:09

לי זה ממש מפריע..בתחילת שנת הלימודים שלי כולם היו קבורים בפלאפון ובאמת לא היו שיחות… אני לא רוצה לחשוב מה יקרה לילדים שלנו?!!? בכלל יוכלו לדבר פנים מול פנים… את צודקת לגמריי!

21/04/2013 06:17

דורון, אכן הסמרטפונים יכולים להפריע ולגרום לאי הקשבה.
אבל! אני לא חושבת שאזמין באוזן גורמת לי לא להבין, לשמוע ולהקשיב למה שמישהו אחר אומר. אני יכולה לעשות שחנ״שים (שיחות נפש;) שלמות עם חברות ואזניה באוזן.
אז זה יכול להפריע רק עם מי ששומע באזניה לא רוצה להקשיב או מי שמדבר רק חושב על זה שחבר שלו לא מקשיב. זו דעתי, נא לא להתפרץ עלי…

21/04/2013 08:37

וואו, כן קורה לי מלא להרגיש ככה, אני פשוט מנסה להתגבר. כי אני חושבת שלפעמים אנשים צריכים את הרגע להתחבר לעצמם. גם אני עושה את זה, מנסה להתחבר עם עצמי בעיקר עם המוסיקה ( למרות שאין לי סמאטרפון כי אני מנסה טיפה להיות נורמלית בעולם שתקוע בניידים ).

21/04/2013 10:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך