אופק עם שפתיי הדובדבן
רק לפרוק את זה..

קנאית

רק לפרוק את זה..

היא מקנאה בי הרבה זמן.
אף אחד לא יודע מזה ..
היא מסתכלת על מה שאני עושה, בתוכה היא רותחת שאני שונה ממנה.
היא שקטה ורוצה להראות לי כמה היא כועסת.
אם היא רוצה להעביר את כל זה, היא פשוט כותבת ואומרת משפט אחר שמצביע עליי.
היא מחפשת בכל דבר משהו רע עלי, ואומרת לכל מי שיכול לשמוע.
אני לא אומר לה דברים, אני לא מתקן אותה, פשוט עזוב את זה.
ואצלה זה בדיוק ההפך ..
נמאס לי שבלי שום סיבה לא אוהבים אותי.
רק אנשים טובים לעצמם.


תגובות (5)

זה הדבר הכי טוב…..לפרוק….
ואתה צודק בדרך שלך, פשוט להתעלם. אם אנשים רוצים לחפש את הצד הרע ולהשתמש בו, שיעשו את זה, אנחנו אולי קצת נפגעים, אבל בסוף הם משלמים.

04/03/2013 08:15

אל תדרדר למצב שלה אחי.תשמור על כבוד ועל עצמך.למרות שלפעמים אתה פשוט רוצה לחסל אותה בכל דרך שיכולה להיות,שמור את זה אצלך,אל תעשה את זה.
אחי,אתה אדם מיוחד.אנשים שככה מתנהגים אליך סובלים מנזילות חמורות במוח.

04/03/2013 08:17

אנשים באמת יכולים לקנאות בך כי אתה מיוחד ושונה. זו מין דרך כזו להראות לך עד כמה הם מטומטמים וחסרי ערך- יחסית אלייך. אל תהיה כמוהה. למרות שאני חושבת שאני כבר די במצב שלה… ולפרוק זה טוב. עם תכנס לפרופיל שלי- אז תראה שכול סיפור ראשון שלי הוא פריקה וזה מצויין ברציתי להוסיף.
וזה שהיא מתנהגת ככה- שוב אני אומרת- זה רק מראה עד כמה אתה מיוחד, ושונה. עד כמה אתה יותר טוב ממנה.
חוץ מיזה- תודה שכתבת את זה- עכישו אני יודעת איך לשנות את ההתנהגות שלי… :) תודה.
עכדיו בפעם הבאה שהיא באה ועושה את זה- תשים עלייה פס. היא תספיק באיזשהו שלב. היא עושה את זה כי היא בטוחה שתגיב.
אל תגיב- ניסיון אישי :)
ואם אתה כן מגיב0- תגיד לה שהיא חסרת שכל. :) (יש לך רשות מכול בנאדם באתר הזה)

04/03/2013 09:45

התגובה שלך עזרה. :)

04/03/2013 09:48

גם לי יש ילדה שממש מעצבנת.
היא כל הזמן נדבקת אליי ואומרת עליי דברים רעים.
אני פשוט זורמת איתה.
אני וחברות שלי פשוט יושבות וצוחקות והיא באה ומנסה להעליב ולפגוע אבל פשוט זורמים צוחקים והיא נהיית אדומה לגמרי.
ניסיתי להתעלם אבל לי זה לא עבד.
יכול להיות שלך זה יעבוד תנסה ואם לא תמיד תדע שאתה יכול להצטרף לזה ולהחזיר לה אפילו שזה לא בוגר וניניניני זה לא משנה.
תעשה מה שבראש שלך.
זה מה שאני עושה וזה עובד טוב מאוד.
אני לא מתנהגת כמו ילדה קטנה בסופו של דבר אני פשוט נהנית.

04/03/2013 09:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך