קטע מהיומן הסודי שלי
הרגשתי לבד היום, כמו כל יום כמעט.
רק שהפעם היה בזה משהו שונה, לא הייתה הנחמה של לבכות לכרית בלילה.
לא הייתה ההרגשה הזאת של החום שבדמעות. היה רק עצב, הייתה רק בדידות.
כולם רקדו והשתוללו, גם אני רציתי. אבל לא יכולתי.
אחרי הכל אני בסך הכול חברה לטובות בלבד. הן לא באמת רוצות אותי שם, איתן.
הן רק רוצות שאני אשב כאן ליד השולחן כמו ילדה טובה ואשמור להן על הדברים, על הג'קטים ועל הפלאפונים והארנקים.
הם רוצות אני אקרה להן שהאוכל יגיעה ושאדאג שיהיה שתייה.
ואז הן רצו להצטלם, ועוד תמונה ועוד תמונה ועוד תמונה ועוד אחת ועוד אחת ואולי נצטלם שוב הרי זה לא מפריעה לי לצלם אותן כל כך הרבה.זה לא כאילו יש לי משהו יותר חשוב לעשות.
ואז הן רצו שגם אני אצטלם, רצו לתת לי הרגשה מזוייפת שאני חלק מהן, אז הדבקתי חיוך מזוייף והעמדתי פניים שטוב לי.
אף פעם לא הייתי טובה בשקרים, עד היום.
תגובות (8)
מזדהה כל כך עם חלק מהדברים
תתעודדי, תיכף תהיי בת 18 ותיפטרי מהם (הלחצתי יותר מאשר ניחמתי? סליחה)
כתבת יפה, טיפה שגיאות, אבל זה לא חשוב כי גרמת לי להזדהות ממש
חחחח תודה…
האמת שאני כמעט בת עשרים וכן עדיין יש לי שגיאות ( אני דיסלקטית עם תעודות ) והאמת שכבר התגברתי על רוב הדברים שעברתי..מה שפרסמתי כאן זה ממש כלום ממה שעברתי…סתם משהו ישן שרציתי לכתוב…שמחה שאהבת ופחות שמחה שהיית צריכה להזדהות עם זה…
שלך באהבה.,
ריניני :-)
אהמ.. אם אני טועה היא חיילת ( מופנה לתגובה לפני ) מזדהה איתך בכל מקרה.
ושוב לא שמתי לב שכבר כתבת..
חחחחח….זה בסדר.
אולי אני חיילת אבל מרגישה כמו ילדה קטנה…
אני צעירה (=חסרת פז"ם, מושג צבעי )לנצח חחחח
אני חצי מזדהה עם זה. יש לי חברות, והן אמיתיות, לא צבועות שכאלה. אבל לא משנה כמה יהיו לי, תמיד ארגיש לבד. אני לא אדם שאוהב ממש לשתף, אני לא מאשימה אותן.
אהבתי מאוד :) שיהיה שבוע טוב ❤️
גם לך :-*
טוב רין של העבר….את יכולה להתחיל לחייך כי רין של ההווה כבר ל זוכרת איך קראו לבנות האלו….אל תדאגי ריני החיילת!
בעתיד יהיה לך טוב יותר :)
*העתיד של הוא ההוה שלי וההוה שלך הוא העבר שלי 3>