זאת עם המשקפיים P:
אההה האימייל שלי הוא :

[email protected]

כמעט שכחתי "^^

פרישה …. נראלי*~*

אההה האימייל שלי הוא :

[email protected]

כמעט שכחתי "^^

טוב בזמן האחרון אני רואה שאין הרבה צפיות או תגובות אז נראלי אני יפרוש לכמה זמן כאילו אני ימשיך לראות את הסיפורים שיש כאן כי יש פה מלא כותבים מדהימים אבל אני יפסיק לכתוב כי כנראה הרעיונית שלי לסיפורים מצאו את עצמם .

אני אשמח להיות בקשר באימייל ואני ימשיך לכתוב פשוט לעצמי כנראה עד כמה זמן אני יחזור עם רעיונות חדשים ואני מקווה שתאהבו אותם ^_^

אז ביי בינתיים :)


תגובות (13)

את פורשת בגלל שאין לך תגובות?

17/09/2013 08:13

אם כן אז חבל…
את צריכה לכתוב בשביל עצמך!

17/09/2013 08:15

וצפיות …. וגם כי הרעיונות שלי מיצאו את עצמם

17/09/2013 08:16

דווקא אהבתי את הסיפור עם הפנימייה:)
פשוט אני כמעט ולא כותבת תגובות!
פשוט אין לי כוח:)
תמשיכי!
חבל…

17/09/2013 08:19

לא אמרתי שאני פורשת לגמרי אני יחזור עם רעיונות חדשים וטובים חחחחח לא לדאוג לא וויתרתי

17/09/2013 08:21

יופי :)
אם את צריכה עזרה תיפני אליי:)

17/09/2013 08:23
^^

תראי, זו בחירתך אם לפרוש או לא. אם לקחת הפסקה או לתמיד. אף אחד פה לא יחריך (ככה כותבים את זה? הראש שלי בעננים היום ^^) אותך להישאר.
אם את חושבת שבנתיים אין לך כל כך רעיונות את יכולה לקחת הפסקה של כמה שבועות. אני לקחתי הפסקה מכתיבה (אני כותבת על הWORD [ככה כותבים את זה?] סיפור חדש אבל לא מעלה אותו בנתיים) אבל להיות עדיין פעילה פה … (כמוני ^_^)
קחי החלטות נכונות ובהצלחה ♥
אחכה לך שתחליטי לחזור…

17/09/2013 08:30

לללאאא אל תיפרשי אני אוהבת את הסיפורים שלך…!! זה לא הבחירה שלי אבל אני מקווה שתישארי.. :)

17/09/2013 10:57

אני יחזור …. מתישהו ^_^

17/09/2013 11:28

אין לי מה להגיד, אז
שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!

17/09/2013 11:33

תיכתבי על אלפקות זה תמיד מקבל צפיות ותגובות זה פופולרי :P

18/09/2013 04:15

אני מקווה שההפסקה תעשה לך טוב ותיתן לך מוטיבציה והשראה. בנוגע לתגובה מעליי-
…שאד אפ. XD

18/09/2013 04:17

אורין!! לפחות היית נותנת לי זכויות יוצרים! ס'ה….
אל תתיאשי! אני פחות או יותר במצב שלך.
ובנימה שמחה יותר:
שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!

18/09/2013 04:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך