על טעויות משלמים..
אוקיי אז לפני שאני אתחיל בסיפור אני אגיד שזה סיפור אמיתי, שלי שקרה לא מזמן.
הכרנו לפני כמעט שלוש שנים, לצורך הסיפור אני אקרא לה מאי. היו לנו בהתחלה ניתוקים בקשר, ריחוקים והתקרבויות.
לאט לאט התקרבנו רק, המצאנו אחד לשניה שמות חיבה ועם הזמן התחלנו לדבר כמו זוג. היינו מדברים שעות בטלפון בלי שניה אחת של שקט. מאז שקלטתי את האופי שלה לגמרי, ידעתי שאת זאת אני רוצה. אומרים שכל אחד הוא הגיבור של הסיפור של עצמו. אז לא במקרה הזה, במקרה הזה היא הייתה הגיבורה שלי.
ידעתי שיש לה הרבה ידידים וידעתי שאם מתישהו, ביום מן הימים נהיה ביחד, אני אקנא לה כי זה האופי שלי. ידעתי מה אני מרגיש אליה במדויק, אך לא היה לי מושג מה היא מרגישה אליי. אם היא באמת אוהבת אותי או שזה סתם בשביל הכיף. עבר הזמן והיה לה מישהו, שנאתי אותו על זה ואת האמת שכעסתי גם על עצמי שלא אמרתי לה מה אני מרגיש. הרגשתי שמאוחר מידי, שפיספסתי את ההזדמנות שלי ושאני יוכל להגיד לה הכל רק כשהם יפרדו (דבר שיכול לקחת חודשים או שנה אם יהיה להם קשר טוב). אחרי כמה זמן גם לי הייתה מישהי, לא אהבתי אותה ברמה שאהבתי את מאי אבל הייתי איתה מכמה סיבות. גם כי הרגשתי אליה משהו, גם כי זה העביר לי את הזמן, וגם כי רציתי שמאי תראה שיש לי מישהי ואולי תקנא קצת..
אחרי חודשיים בערך אם לא פחות, היא נפרדה ממנו, חודש לאחר מכן גם אני נפרדתי מהבחורה שהייתי איתה כי היו לנו הרבה ריבים. ראיתי שמתחילים איתה הרבה בנים, אחד מהם אפילו אמר לה שהוא אוהב אותה ושרוצה שיהיו ביחד. באותו יום אמרתי שאני חייב לספר לה מה אני מרגיש אליה לפני שמישהו אחר ייקח לי אותה. אז באותו יום בסביבות 12 אמרנו לילה טוב והלכנו לישון. לא נרדמתי. ב1 בערך קמתי לטלפון ורשמתי לה "מאי?" היא ענתה "כן?" ואמרתי לה שיש לי "ידידה" שאני אוהב ולא יודע אם היא מרגישה כלפיי אותו דבר, אני מפחד להגיד לה מה אני מרגיש כי אם ניכנס לזוגיות אולי ייהרס לנו הקשר לתמיד. היא הרגיעה אותי אמרה שאין לי מה לדאוג ופשוט להגיד לה. אז אמרתי לה "מאי לא ידעתי איך להפיל את זה עלייך עד עכשיו כי אני ממש מפחד שזה יפגע לנו ביחסים אבל בזמן האחרון אני מרגיש שהקשר שלנו יכול להיות יותר מידידים ואני אוהב אותך.." ראיתי שהיא קראה את ההודעה אבל לא רשמה כלום איזה 2 דקות. ואז ראיתי שהיא מתחילה להקליד. הלב שלי פעם בקצב מטורף, נהיה לי חם, הייתי בלחץ, היא רשמה 3 שורות וזה הרגיש כמו נצח. היא אמרה " זה גם אצלי ככה האמת, מלא זמן זה היה ככה אבל זה היה בקטנות כאילו כידיד ממש טוב, ואז זה הגיע לרמה אחרת" כמובן שלא ציפיתי שזו תהיה התגובה שלה למרות שממש קיוויתי ואמרתי לה שפחדתי מזה ושהיא תלך עם מישהו אחר שוב..
אחרי זה הלכנו לישון, קמנו בבוקר כרגיל עם בוקר טוב מלא אהבה והתחלנו את המערכת יחסים הזאת כזוג. בחודשיים הראשונים היינו דבוקים אחד לשנייה וכל היום מרעיפים אהבה זה על זו. ואז היא ביקשה לדבר איתי אמרה שהיא לא יכולה ככה, היא לא רגילה להיות דבוקה ככה, היא רגילה שנכנסים בה ראש בראש, שרבים איתה, מה שאני לא עשיתי כי אני לא מאמין שזה עוזר לזוגיות כלכך. נפרדה ממני לכמה שעות ואז שלחה הודעה, אמרה שהיא מבולבלת אבל אוהבת אותי עד אין סוף. היא רוצה לחזור אבל קצת להוריד את הדביקות. לא ידעתי מה לומר. אם לקבל אותה חזרה או לא. בסוף קיבלתי אותה חזרה, ידעתי שלפעמים קשה ועושים דברים הזויים אבל תמיד אפשר לתקן. אחרי כמה זמן היא התחילה לדבר עם בחור כלשהו, לכאורה היה סתם ידיד ואז אמר לה שהוא אוהב אותה. היא לא ייחסה לזה חשיבות ממש אבל הם התקרבו ממש. אמרתי לה שזה לא מוצא חן בעיני והיא אמרה לי לסמוך עלייה ושהכל יהיה בסדר. ניסיתי, לא הלך. אחרי חודש בערך היא אמרה שירד לה ממני ושזה לא יחזור ונפרדה ממני. אחרי יום היא חזרה ואמרה שהוא ישב לה על הוריד ושיגע אותה והאכיל אותה שקרים כדי להגיד לי את זה וכדי לקחת אותה ממני. עשינו הסכם עם 7 סעיפים.
1. חוזרים להיות ביחד.
2. חוזרים קצת לדביקות שהייתה.
3. אותו בחור יוצא מחוץ לתמונה לתמיד.
4. היא תשתף אותי לאט לאט ביותר דברים שקורים לה.
5. גם אני אשתף אותה יותר במה שקורה לי.
6. אם משהו מפריע לה בקשר הזה שתגיד מה ונתקן את זה ביחד.
7. גם אני אעשה שינוי בפעולות ובמעשים שלי.
היא הסכימה להכל ושוב, קיבלתי אותה חזרה והכל היה בסדר. לחודשיים או שלושה בערך ואז שוב חזרו לקשר שוב אותו הסיפור הפעם הוא ניסה טקטיקה רגועה יותר אבל שוב נתנה לו לבלבל לה את השכל. שוב נפרדה ממני ושוב חזרה. הפעם אמרה שהוא הכשיל אותה הייתה עיוורת, אוהבת להיות רק איתי ורוצה להיות איתי כל הזמן. קיבלתי אותה שוב והכל היה בסדר יחסית. עברו כמה חודשים הכל היה בסדר והם לארונה חזרו לקשר שוב. הפעם דיברתי איתה על זה בצורה שונה והיא אמרה שהייתי צריך להפסיק את זה עוד מהפעם הראשונה. לכעוס עליה לדרוש שתחסום אותו ותעיף אותו מהחיים שלה. ובגלל שלא עשיתי היא נקשרה אליו וזה מאוחר מידי עכשיו. היא נעלמה לי לכמה זמן רשמתי לה מגילות ובהן כמה אני אוהב אותה וכמה היא חשובה לי וכמה אני מצטער שפחדתי לדבר ולא אמרתי ודרשתי את כל זה מההתחלה. יום לפני שקרה מה שקרה היא ביקשה זמן לעצמה. יצאתי עם כמה חברים לנקות את הראש קצת. ואז הגיעה שיחה על זה. שאלו אותי מה איתה ואם אנחנו עוד ביחד ולא יכולתי לענות. פשוט קפאתי. בתוך רגע קמתי והלכתי משם הביתה. אחת הבנות שהיו שם התקשרה אליי ואמרה לי לחזור. היא רוצה לדבר איתי על זה לבד. חזרתי וישבתי איתה. שאלה למה קמתי והלכתי וסיפרתי לה הכל. היא גם אמרה לי שטעיתי אבל אם אותה בחורה עוד אוהבת אותי בחלק הכי קטן בלב שלה, יש סיכוי שהיא תחזור ותבין אותך. תצליח לשים הכל בצד ולהסתכל על הטוב שבך שוב. לא עצרתי את עצמי והתחלתי לבכות. כי היא צדקה. פישלתי בענק.
יום למחרת בצהריים היא החליטה שזה נגמר. כל מה שעבר לי בראש זה כמה אני אידיוט ושהיא בטח תהיה עם אותו בחור עוד כמה זמן. אני עד עכשיו יודע שאם הם יהיו ביחד הוא יפגע בה. אמרתי לה את זה והיא לא הקשיבה. אולי היא תבין את זה רק אחרי שהוא יפגע בה ותבין שצדקתי לגביו כל הזמן. מקווה שהיא תבין את זה מהר ותחזור אליי, כי לקבל אותה אני תמיד אקבל, ולהתחיל מחדש, דף לבן נקי וטהור אני מוכן תמיד.
תגובות (0)