אשמח להמשיך לספר לכם על החוויה שלי , ועל ההווה שלי . רק תגידו :)

עוד יום בחיים שלי ..

09/03/2014 630 צפיות אין תגובות
אשמח להמשיך לספר לכם על החוויה שלי , ועל ההווה שלי . רק תגידו :)

לירי התקשרה , אמרה "טל ? יש מבחני קיץ לכיתת מצוינות בחטיבה" .
למחרת ,הגעתי למבחנים . שבועיים אחרי, הגיע מכתב . "שלום , ברצוננו להודיע כי בתכם טל התקבלה לכיתת המצוינות בביה"ס 'תלמור' שבגבעתיים ."
מהרגע הזה , הרגע הזה שקראתי את המילים האלה , ידעתי שמשהו הולך להשתנות . דף חדש הולך להיפתח , וחיים אחרים הולכים להתחיל .
היום הראשון בכיתה היה כל כך מביך . כל אחד היה עם החברים שלו , והילדים שהכירו מהיסודי . אני הכרתי שתי בנות – לירי, ונועם . שתיהן היו חברות שלי מהיסודי , חברות טובות .
כשישבנו בכיתה , המורה – רינת , כל הזמן אמרה שהכיתה תיהיה כל כך מגובשת בעוד זמן קצר . ישבתי ותהיתי איך ניראה בעוד כשלושה חודשים . האם נישאר אותו דבר ? האם נתגבש ונכיר חברים חדשים ? הכל עמד בסימן שאלה ..

היום ? היום אני כבר בכיתה ט' . הכל כל כך שונה מאז . כל החברות , הקשרים , האנשים שבחיים שלי , כולם השתנו , ואולי גם לטובה . אני עדיין לומדת בבית הספר 'תלמור' שבגבעתיים , בכיתת המצוינות . השנה האחרונה עם הכיתה המדהימה הזאת שכל כך התחברתי והתגבשתי איתה במשך השנתיים וחצי האלה . המחשבה שעוד כשלושה חודשים – אנחנו ניפרד , וכל אחד ילך לכיוון אחר- מטריפה אותי .. שלחשוב שבתחילת כיתה ז' תיהיתי איך תיהיה הכיתה בעוד שלושה חודשים אחרי ההתחלה . ועכשיו? עכשיו אלו השלושה חודשים לפני הסוף . שלושה חודשים שמכינים אותך מפרידה מהאנשים שהיית איתם וחווית איתם את כל מה שקרה בשנתיים וחצי האלו . הכל .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך