סתם רעיון לאתר
אני חושבת שבאתר צריכם לשים התראות על תגובות כי יש סיפורים שסתם לדוגמה
כתבתי לפני שבוע ואני צריכה לעשות רענן בדף כדאי לראות אם הגיבו לי או לא
וזה יהיה יותר קל ויותר נחמד אם תהיה התראה שתעדכן אותי ..
אז אני חושבת שזה רעיון טוב … מה דעתכם ??
תגובות (16)
מסכימה. אולי מקבלים באימייל תגובות לסיפורים אבל לא כולם נכנסים לאימייל. שלא לדבר על זה שכשאתה מגיב בסיפורים אחרים ומגיבים לתגובה שלך, אתה לא יודע כלום.
היום, כשלרוב האנשים יש סמארטפון וחייבים ג'ימייל בשביל להתחבר לפלייסטור, מקבלים התראות אוטומטית למייל בפלאפון.
מקבלים התראות כשמגיבים לך על סיפור. אבל כשאני מגיבה דעה על סיפור אחר ועונים לי, אני לא מקבלת כלום.
יש סימן ליד הסיפור כמה תגובות. בנוסף, יש התראה במייל.
אם את מתכוונת לסיפורים שאת פשוט יושבת מול הדף אינטרנט שלהם ומחכה – זה ככה. אי אפשר לשנות את זה בלי F5.
אבל בתור מעוצבנת מזה בעצמי, הייתי שמחה אם היה אפשר. אבל, כמו שאמרתי, אי אפשר.
:( בכלל אי אפשר ?
לדעתי, אי אפשר.
אפשר אולי לשלוח מייל ליוצרי האתר.
(הכתובת שלהם בבחירת עורכים).
וגם אני בעד. אחלה רעיון (:
זה אדם אחד לא קבוצה קוראים לו משהו ימיני אם אני לא טןעה…
תודהה ^_^
לחלוטין לא הבנתי אותך. ואם הבנתי נכון- ואני מניחה שלא ולכן אני מבקשת הסבר- אני חושבת שזה לא רעיון שבאמת שווה להשקיע בו. אבל אני דיי בטוחה שלא הבנתי נכון, אז אם תועילי להסביר את הכוונה שלך.
אממ אני גרועה בהסברים אבל אני אנסה שוב ..
נגיד ואני מעלה סיפור ואז אני מחכה שיגיבו …ואני מחכה ולא מגיבים אז בינתיים אני קוראת סיפור של מישהו מהאתר ואז תוך כדי שאני קוראת סיפורים ומגיבה , משתמשים מהאתר מגיבים לי ואני לא יודעת את זה, אז במקום להידבק לסיפור שכתבתי ולעשות כל שנייה רענן אני אוכל לקרוא סיפורים והאתר יוכל לתת לי התראות של משתמשים שהגיבו
תגידי לי שהסברתי טוב :(
היא מתכוונת כמו בפייסבוק,
את מגיבה למישהו על סיפור ומקבלת התראה אם הוא החזיר לך תגובה בסיפור שלו.
וככה גם אם מישהו מגיב לך בסיפור אז את מקבלת על זה התראה.
בדיוקקק :)
אה!
אני חשבתי שהכוונה היא לסיפור שלך עצמו!
אם ככה, אז לדעתי זה אפשרי. אני מכירה אתרים שיש בהם את זה.
מסכימה לגמרי צריך !