אני מאוד רוצה לשמוע את דעתכם על הסיפור.

נמלים

01/05/2015 852 צפיות אין תגובות
אני מאוד רוצה לשמוע את דעתכם על הסיפור.

ערב ~ לילה. אני נכנסת לחדר, לוקחת איתי את המחשב מהשולחן למיטה. פותחת אותו, מנסה להיכנס לאינטרנט עד שפתאום………… רואה נמלה קטנה, לא מזיקה כלל, אולי אפילו איבדה את דרכה, העפתי אותה מהמיטה. המשכתי את עיסוקי עד ש…… עוד נמלה הסתובבה על המחשב, גם אותה העפתי. תמיד אומרים לי שאם רואים נמלה שנייה זה אומר שאולי יש עוד. לפני שהתחלתי לחפש ביקרה אותי עוד נמלה. התחלתי לראות המון נמלים, העפתי במהירות את המחשב, ראיתי המון נמלים מתרוצצות על הפוך, קמתי במהירות מהמיטה וירדתי לקומה למטה. אבא ישן על הספה בסלון, הערתי אותו, הוא אמר לי: "לא יכול לעזור לך בשעות האלה", צריכה להסתדר בעצמי, אבא יעזור לי רק מחר בבוקר. חזרתי לחדר, לקחתי את כל המצעים החוצה, במקומם הבאתי מצעים חדשים ונקיים, לקראת סיום ארגון המצעים אני רואה על שולחן המחשב…… נמלה, הרגתי אותה. לאט לאט אני רואה……. עוד נמלים על השולחן, על כל הבלגן שיש שם, מנסה להרוג כל אחת שרואה. התחלתי לראות שהם נמצאות על כל השולחן, עשיתי אחד ועוד אחד, הבנתי שהמחשב היה בנמלים, הוא העביר אותם לסדינים. הרגתי כל נמלה שראיתי, עד שכבר לא מצאתי יותר. כל דבר שחשבתי שבגללו הנמלים העפתי אותו מהחדר בלי לחשוב פעמיים. המשכתי לארגן לי את המיטה, כשסיימתי ניקיתי את המחשב, לקחתי אותו איתי, חזרה למיטה. במחשב נכנסתי לאתר הזה כדי לרשום את מה שעבר עלי בדיוק לפני שנייה.

אין לי בעיה אם נמלים כשהם על הרצפה או מחוץ לבית, הבעיה מתחילה כשאני רואה יותר מנמלה אחת. כשהן מטפסות על ריהוט בבית אז אני נכנסת לפאניקה, במיוחד אם זה בחדר שלי. כשאני רואה אותן, אני חושבת על…… האם יש עוד נמלים בחדר? איפה הן נמצאות? למה אחרי שאבא מרסס לי את החדר, מכת הנמלים הזאת עדיין קיימת???


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך