נוני love
הלוואי והיה לי את האומץ לעושת את זה...
הלוואי ולא הייתי חושבת פעמיים תמיד
הלוואי ולא הייתי תמיד נזכרת במשפחה שלי...

היה לי יום די גרוע
זה נכתב בהפסקה הראשונה.

ביחד עם זה דף שכתבתי בו 50 פעמיים "don't cry"...
ואז קרעתי אותו לגזרים וזרקתי אותו לפח.

מכתב פרידה…

נוני love 12/06/2013 832 צפיות 9 תגובות
הלוואי והיה לי את האומץ לעושת את זה...
הלוואי ולא הייתי חושבת פעמיים תמיד
הלוואי ולא הייתי תמיד נזכרת במשפחה שלי...

היה לי יום די גרוע
זה נכתב בהפסקה הראשונה.

ביחד עם זה דף שכתבתי בו 50 פעמיים "don't cry"...
ואז קרעתי אותו לגזרים וזרקתי אותו לפח.

כשאתם תקראו את זה אני כבר אהיה בשמיים
כשאת תקראו את זה, אני כבר אהיה מתה.
אז בבקשה, אל תחזירו את הזמן לאחור ותחיו אותי
הלב שלי צורח כבר להפסיק לפעום
השיניים שלי רועדות והסכים כבר אצלי בבטן
חותכות עוד תא ועוד תא
אז, זהו.
תדעו שאהבתי אותכם.
נוני.


תגובות (9)

לכל אחד יש ימים גרועים, העיקר הוא לדעת להתמודד איתם. לא לברוח כי את מרגישה חלשה, כי החולשה יכולה להפוך במהרה לנקודת חוזק אצלך. תתמודדי, ותמשיכי לחיות, כי חיים רק פעם אחת, וכשמפספסים את הרגע, בסופו של דבר רק מצטערים..

12/06/2013 06:23

אני לא יודעת..
אני גם רבתי עם חברה שלי אתמול אז לא דיברנו עד שהיינו חייבות כי אנחנו עושות עבודה ביחד וזה היה שיעור שמוקדש לעשות את העבודות..
וגם אני ממש לא מרגישה טוב
ולא משנה כמה התקשרתי להורים שלי הם לא ענו.
אז הייתי צריכה להישאר בבצפר 6 שעות עם מיגרנות והתקפים של כאבי בטן.

12/06/2013 06:28

זה רק תקופה רעה לא חיים רעים , אל תשכחי את זה !!

12/06/2013 06:36

צודק זה שמעליי. 3:

12/06/2013 06:38

אומייגד נוני איך שקראתי את המשפט הראשון הרגשתי את הלב שלי צונח למטה!! אני מעלה בערב סיפור בנוגע לזה, אני מקווה שתקראי.

12/06/2013 06:44

שלא תעזי לחשוב על זה!!
לכולם יש תקופות רעות בחיים, תקופות של מחשבות אובדניות.. אני מצטערת שאת ככה מרגישה אבל כל החיים לפנייך, אל תקטעי את החיים האלה.. ההורים שלך דאגו לך והביאו אותך לעולם בשביל לראות אותך מתבגרת, את לא יודעת מה יקרה להורים שךך, למשפחה שלך, חברים שךך, שכנים, ילדים בכיתה.. גם אם הכל רע תמיד תזכרי שבסןף הכל מסתדר.. את צריכה לדעת לקבך דברים ולא לקחת ישר ללב..
מקווה שעזרתי, שתדעי את מדהימה!!!

12/06/2013 07:00

וואי הרגת אותי במשפט הראשון הרגשתי את הלב שלי יורד , נכון שאנחנו לא מכירות וז אבל עדיין , תזכרי שזה רק תקופה שהכל בא בבום , אבל זה יעלם בקרוב, אל תחשבי על זה אף פעם!

12/06/2013 07:48

תראי אני מזה מכירה את ההרגשה זאת שבאלך כבר לגמור עם הכל כי עוברת עלייך תקופה רעה… עובדה שכמעט קפצתי מחלון של 8 קומות פעם… אז ממש הצטערתי על זה שאני כזאת פחדנית, ולא מצליחה לסיים עם כל הדיכאונות וחרדות שעוטפים אותי… עכשיו אני שמחה שלא עשיתי את זה, כי תקופות רעות חולפות ובמקומן מופיעות תקופות יפות :) אבל כשחיים חולפים ונגמרים…כבר לא מופיע שום דבר יפה אחרי זה… אז שלא תחשבי על דברים כאלה אפילו! פשוט תעברי את זה ואז תתחיל התקופה היפה שלך :)

12/06/2013 08:36

קל להגיד.
קשה לעשות.

12/06/2013 08:45
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך