מכתב ליקר לי מכל.
אני לא מרגישה כמו עצמי כרגע…מרגע שניתקתי איתך את הקשר, אני נכנסת כל יום לעצבות ולכעס, אני לא מחוברת, לא אוהבת ולא מכירה את עצמי יותר…
הכל נעשה כל כך שטחי בזמן האחרון, ואין לי למי לפרוק, כי אני טיפשה.
כבר הרבה זמן שלא דיברנו ואני יודעת שאתה פגוע…אתה פגוע מכך שפגעתי בעצמי…
וכל כך עצוב לי עכשיו וכואב, והגעגוע טורף לי את הלב, אני כבר לא מרגישה כלום, שום דבר לא מזיז לי יותר, רק כאב עמום שמתנגן לו אי שם וכשאני מתכחשת לו הוא מזכיר לי שהוא שם כל פעם מחדש.
אני מרגישה כל כך לבד, אין מי שיבין אותי כמוך, אין מי שאוהב אותי כמוך, אך את מה שיש בינינו השלחתי לפח בגלל כל הדברים שקרצו לי בעולם הגדול והאכזר הזה…אני יודעת שאולי אתה לא רוצה ליצור איתי קשר כי שכחתי ממך, אני בקושי חושבת עליך…רק כאשר הכאב מזכיר לי שהוא שם אני נזכרת שאתה קיים.
אני מצטערת כל כך מצטערת…אני כל כך רוצה להשיב את מה שהיה, אבל איך?!?! איך אחרי שכל כך התרחקתי?! הפנתי את גבי בלי להביט לאחור…מה שהיה בינינו, היה קשר טהור…בלי אינטרסים, אתה תמיד היית שם, עדיין, בשבילי כשאני צריכה אותך, הייתי נשענת עליך וכמו מטען צוברת ממך כוח למחר, ולמחרת הייתי קמה מחוייכת כי היה לי טוב, כל כך טוב….ועכשיו שום דבר לא מדבר אליי, נמאסתי על עצמי ונמאסתי על אחרים, השנאה, הקנאה, הכעס והעצבות מילאו את כל החללים שהותרת מאז שהתרחקנו.
ויש רגעים שאני נזכרת בלילה ובוכה, נזכרת ומדברת איתך, ואני מרגישה לא בנוח…פעם הייתי מרגישה בבית…
כל החיים שלי ניהיו הבל אחד גדול, ללא תכלית וללא מטרה, לפחות לא מטרה ששווה לקום למענה בבוקר…
ואתה, לעומתי מקשיב ומתעניין בי, ועוזר ואני אפילו לא אומרת תודה כי אני לוקחת אותך כמובן מאליו, פעם היית הראשון בסדר העדיפויות שלי.
וניצוץ קטן מהבהב, מנסה להאיר לי את הדרך חזרה אליך, ואני מנסה ללכת אחריו אך כל החושך מסביב נעשה מושך יותר ומסתורי, האמת והדרך הנכונה ניצבת לי מול העיניים אך אני מעדיפה ללכת אחרי דרך מגושמת ואפלה, מלאה בקוצים ועשבים שוטים, במקום לצעוד בדרך המלך…
אז נתת לי את הזמן הזה, הזמן הזה שאתה מוכן לסלוח על הכל, פשוט על הכל כי אתה מלא בטוב, אהבה ורחמים…ואני הקטנה והשפלה זקוקה לך נואשות, קשה לי לדבר כי לא עשיתי זאת ממזמן,
אך הינה אני כותבת לך מכתב,
מה שהיה להגיד שפכתי, כל המועקות, לא מחקתי ולא שינתי כלום,
אז אנא ממך אלוה-ים קבל את המכתב כמו שהוא,
כך גם קבל אותי.
תגובות (4)
ואו!
הכתיבה שלך ממש ממש ממש יפה!!!!!
מדהים וכל כך אמיתי..
תודה :)