מזג אוויר קר מאד מאד רוחות עזות שלג בצפון
ערב טוב לכל חברי היוצרות והיוצרים ♥
הבקר התעוררנו בדיוק כפי שחזו לנו החזאים קור עז רוחות מנשבות ושלג בצפון.
ירדתי למטה לעבר המכולת השכונתית להצטייד עם מה שאני צריכה ואפילו טיפה יותר כי אין לדעת מתי מזג אוויר זה יסתיים ואיך שלא יהיה עכשיו חורף – חדש ינואר אז למה שזה יסתיים ??.
ליד האינטרקום נגלה לפני משהו עצוב מאד אפשר לומר מזעזע. אדם לבוש בלויי סחבות מתכרבל סביב עצמו ומנסה להתחמם.
הבטתי בו והוא בי ושאלתי : "אדוני למה אתה כאן ? אין לך בית ?" הוא השיב לי "אין לי בית אני הומלס" אמרתי לו רק רגע ועליתי חזרה הביתה לקחתי 2 שמיכות כובע חם וכן כמה מצרכים וירדתי אליו חזרה. הוא הסתכל עלי בעיניים מחייכות תיכף הוא התרומם וכיסה את עצמו עם שתי השמיכות וחזר לשבת ומיד התחיל לאכול כי נראה לי שלא אכל זמן רב.
הלכתי למכלת והקנייה שלי הייתה גדולה יותר ממה שחשבתי אך עשיתי הכל מאהבה אם אני יכולה לשמח ולו אדם אחד במשהו – אשרי שזכיתי לכך.
חזרתי הביתה והושטתי לו שקית מלאה עם מצרכי מזון והבטחתי לו כי אבשל לו משהו חם ועוד מעט ארד.
נעצרתי ליד דירה מס' 1 וביקשתי אם יש להם משהו לחמם את ההומלס שהתביית במדרגות שלו וכל מה שהם יכולים לתת יתקבל בברכה. כך עשיתי כמעט בכל הדירות של השכנים וכל אחד נתן כמיטב יכולתו. השיא היה כאשר חייל חמוד נתן לו שק שינה וכשירדתי למטה ראיתי אותו שוכב על שק השינה ומחייך.הנחתי לידו תרמוס עם תה חם ועוד כמה דברים ועליתי הביתה ומה שמצאתי לנכון הוא :לכתוב בבריסטול גדול תודות לכולם שפתחו את הלב.
זה היה סיפור של חורף זה היה סיפור אחד מני רבים על אדם בודד נטול בית נטול בגדים אך הצלחנו ולו במעט לעזור לו וזה מחמם את הלב!!!!
מה דעתכם ???????
תגובות (5)
כל הכבוד!! מעשה מדהים:)
שיהיו עוד אנשים כמוך!
כל הכבוד לך!
מדהים כל הכבוד, את בן אדם מדהים. וטוב מאוד שהחלטת לכתוב את זה שעזרת למישהו, שגר ברחוב ולעשות בישבילו משהו שיגרום לו לחייך זה פשוט מדהים, וגם מעביר מסר וערך חשוב מאוד.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️
נעתקו המלים מפי להודות לכל המגיבים אני מאושרת כי קראתם את הסיפור שלי ואם מישהו בסביבה שאתם גרים בה יזדקק לעזרה אז אנא בבקשה הנתינה נותנת סיפוק אדיר, הנתינה חזקה יותר מהקבלה, אל תפסחו על אדם נזקק
אדיר הנתינה חזקה יותר מהקבלה.אל תפסחו על אדם נזקק עשו משהו בשבילו
והוא יברך ויודה לכם לעד. ממני בקי ♥♥♥
כל הכבוד לך, זה באמת מעשה מדהימה מצדך! זה לא מובן מאליו, יש אנשים שלא היו שמים עליו וממשיכים לכת. כל הכבוד לך, אמן ירבו כמוך.