אופק עם שפתיי הדובדבן
אם אני נעלם..
שתדעו שיש לי בעיה באתר, ויכול להיות שהוא לא יתן לי להיכנס יותר.
:(
לכל המחברים ששונאים אותי, הנה מה שרציתם קרה.

מה שקרה

אם אני נעלם..
שתדעו שיש לי בעיה באתר, ויכול להיות שהוא לא יתן לי להיכנס יותר.
:(
לכל המחברים ששונאים אותי, הנה מה שרציתם קרה.

אני יושב כאן בחדר של סבתא שלי. אני מחזיק את האייפון של אחותי ורושם את זה.
החג כבר נגמר ומשהו מוזר מסתובב בבטן שלי, זה מין הרגשה לא מוסברת, זה לא גורם לי להרגיש טוב.
האמת שבזמן האחרון, אני מרגיש מוזר. היה איזה יום שהרגשתי שיש רגש חדש שגודל בגוף שלי.
שמתי לב שפתאום אני בוכה על דברים, שלא צריך לבכות עליהם בכלל.. אני מתחרט על דברים שלא צריך, אני מפחד לפגוע באנשים יותר ממה שפחדתי, אם מישהו אומר לי מילה לא במקום, אני בדיכאון שבוע שלם בגללו. מה קרה לי, אני לא יודע.
מה נכנס בי באמצע היום, למה אני עצוב, למה אני מפחד, למה אני חושש מכל דבר.. ולמה אני מסתתר מאנשים.
את השאלות האלה מי יכול לענות לי עליהם.. ?
מעניין עם זה יהיה לתקופה, או אשאר לתמיד..
חשבתי שאני יהיה שמח, עם חיוך מול כל המשפחה, אבל זה לא מה שהיה, הייתי כל החג בחדר עם ספר פתוח, יושב עם עצמי ופרצוף עצוב אומלל.
מקווה שיהיה טוב בימים האלה.


תגובות (10)

אל תדבר ככה!!
אף אחד לא שונא אותך!
והאמת, שגם לי יש רגעים כאלה, שאני פשוט בוכה על כלום…

01/04/2013 11:07

מסכימה עם נוני, אף אחד לא שונא אותך !!!
ואתה יודע כמה פעמים זה קורה לי ? אני בוכה סתם, כי יוצא לי דמעות…
אני מקווה שאתה לא הולך להיעלם להרבה זמן.. אני התגעגע לסיפורים שלך..

01/04/2013 11:19

מי יכול לשנוא אותך?!?!
מי?!
מי ששונא אותך דביל!!
ובבקשה אל תלך!
האתר הזה הוא כלום בליעדך):
השיר הזה מעלה לי רגשות כי זה בדיוק מה שאני מרגיש בחג!
השירים שלך נפלאים תמשיך לכתוב!!(:
מדרג 5!(:
~N.K~

01/04/2013 11:24

היי, מי אמר לך שהוא שונא אותך?? אני בטוחה שזה לא נכון! אתה אחד הכותבים המוכשרים והנחמדים ביותר באתר הזה!
גם לי זה לפעמים קורה, לבכות בלי סיבה, אני מניחה שלכולם זה קורה באיזשהו שלב וזה לא משהו רע, זה משחרר ואני בטוחה שתרגיש טוב יותר אחר כך, זו תקופה והיא חולפת – כמו כל תקופה אחרת,
והאתר באמת עושה בעיות בזמן האחרון, מקווה שתחזור כמה שיותר מהר לכתוב ולחייך! :)

01/04/2013 11:26

מי שונא אותך!?
אל תחשוב ככה!
אולי יש כמה מטומטמים באתר שלא מבינים מה הם כותבים והעליבו אותך- אל תיתן לזה להשפיע עליך!
ובכלל, הסיפורים שלך מצוינים, כ"כ מרגשים, עמוקים ומעניינים!
אסור להם לחסום אותך!
ואם יש לך בעיות במצב רוח, תבדוק עם עצמך למה אתה לא מסופק, למה אתה לא שלם עם עצמך וגורם לך להיות כ"כ רגיש בתקופה האחרונה, והכי חשוב- תמצא פעילות (עדיף אחת מחוץ לבית) שגורמת לך להרגיש טוב,
זה בטוח יעזור.
הלוואי שתרגיש טוב עם עצמך ותתעודד!

01/04/2013 12:03

אופק. תנשום לרגע. בסדר?
תיישר מבט אל המסך, ותחשוב שאתה מסתכל למישהו בעיינים.
תקשיב לי, ותקשיב לי טוב.
אף אחד לא שונא אותך. אתה בנאדם מדהים, שכמו כולם טיפה נדפק במבוך העצום הזה שנקרא "חיים". כמו כולם- אתה לא מושלם. ואף אחד לא מושלם.
בעייני כולם אתה מדהים. בעייני, בעייני אביג'ולי,בעייני נוני, בעייני נעומי, וספיר,ואן קיי\מייק…. בעייני כולנו, וכול האתר כולו, אתה מדהים. אתה צלע אחת ענקית מכול המקום הזה שנקרא: "אתר הסיפורים tale.co.il" מבין? אני לא שונאת אותך, כולם לא שונאים אותך. אוהבים אותך. אוהבים אותך ומאוד.
עכשיו אתה יכול הרכין את הראש בהבנה, להנהן בשקט ולהפנים. בסדר? תדמיין כלב קטן, כלב קטן עומד ליד דלת החדר, כלב, או כול חיה אחרת שאתה אוהב. היא מחייכת אלייך, שולחת זנב או רגליים, קופצת עלייך בשמחה ומתיישבת עלייך, רגועה ושמחה שאתה כאן. מרגישה הכי בבית בעולם. ואתה מחייך. מחייך כי אתה יודע שאוהת החיה לעולם לא תעזוב אותך, כי היא תמיד ליד הדלת כשאתה עצוב, מוכנה בכול רגע לקפוץ עלייך בנאמנות ולגרום לך לחייך.
זה אתה.
זו המיוחדות שלך.
זה המוח, השכל, הנפש,הלב וההרגשה המיוחדת שממלאת אותך כשאתה מצליח, וההרגשה שמנידה בכתפיים וממשיכה הלאה כאשר אתה מבואס, או כאשר נכשלת. (מילה חזקה).
כמה שזה לא מובן מה שאמרתי. כמה שזה דפוק. זה עוזר. זה עוזר למטופלים של אימא, זה עוזר להרבה אנשים.
עכשיו להרגשה שלך (דיברתי עלייה כול הזמן) אך אחד לא יכול להיות שמח ומדלג בשדות ירוקים בגן עדן וצופה בחד קרן עם קשת בענן שמפליץ סיידר תפוחים.
לא!
אבל…
למרות שלא הכול הוא גן עשן וחד קרן שמפליץ ריח טוב… זה קיים. זה תמיד שם. כמו קופסת זהב פרטית משלך, אתה יכול תמיד לפתוח אותה, רק צריך לזכור איםה שמת אותה… אוקיי? (הלחצתי?)
את בנאדם מדהים. ואני לא רוצה לשמוע ממך שוב התלוננות על עצמך.
בסדר?
אני הבנאדם היחיד, ואני חוזרת שוה. תסתכל לאייפד\אייפוד,אייפון בעיינים, תדמיין מישהכו עם עיינים חודרות, חזקות, שמכריחות אותך גם להסיט מבט, אבל גם להסתכל. ותקשיב. אני הבנאדם היחיד בעולם כולו, שיכול להגיד דברים כלאו. לחשוב שהוא אשם, ושהוא לא בסדר, ולהיות אגואיסטית במקביל… בסדר?
הבנת?
עכשיו, תרכין את הראש ותהנהן בהבנה, בסדר?
אוקיי,
חפרתי…
עזר?

01/04/2013 12:38

למה שמישהו ישנא את המחבר הכי טוב באתר הזה?! האתר הזה זה אתה, זה החיים שלך לדעתי, זה המקום היחיד שאתה מתבטא בו ומקבל חוות דעת של אחרים! אין לך מה לוותר עליו ואם לא נותנים לך להיכנס, זה ממש בעיה שלהם!
ובקשר לבעיות ולמחשבות שלך, זה מגיע, זה לדעתי סוג של דיכאון- אבל יוצאים ממנו, פשוט צריך למצוא את הדרכים הרגילות, כי להקשיב לאחרים שאומרים " יהיה בסדר " זה לא עוזר, אז פשוט תעשה את הדברים שאתה הכי אוהב ותכתוב כמה שתרצה כי זה לדעתי הכי הכי עוזר!

01/04/2013 12:41

ואוו אל תגיד כך אף אחד לא שונא אותך אני תאמת אוהבת אותך מאוד מאוד
ואל תהיה עצוב זה כך זה גיל היתבגרות באמת זה עובר על כולם גם עלי זה עבר
ואני ממליצא לך פשוט לשכוח את הדברים הרעים
ולהגיד לך מה הוא המקום שהכי טוב ושהוא הכי מרגיע אותי זה ים
ואל תהיה עצוב לא תיכתוב כול מיני שתויות ששאונים אותך
מקווה שעזרתי
ועם תצתרך עזרה אל תיתביש לבקש
אוהבת שרית

01/04/2013 13:48

תקשיב אני חשבתי לעצמי לרגע שלא אתה כתבת את זה,אלא מישהו אחר.
שלא תעז לדבר ככה,לכתוב ככה,ולא יודע מה עוד ככה.כי אף אחד פה לא שונא אותך ולא אף אחד פה.אתתה חייב להבין ולהפנים שיש אנשים שאוהבים אותך ורוצים בטובתך.החבר׳ה פה באתר ביניהם.
גם אני חווה את הדבר הזה של הדיכאונות.אך אני פשוט אוכל את הכול בפנים בלב ולא מראה את זה לאף אחד,כי אני לא רוצה להכניס אנשים לצרות שלי…אני לא מצפה ממך להיות כמוני.להסתובב עם חיוך על הפנים כאילו הכול בסדר אבל להישאף מבפנים.הדיכאון הוא דבר נורמלי שקורה לכולם…וזה יחלוף עם הזמן.אני לא יודע מתי,כפוי שאני לא יודע מתיי אצלי…אבל זה יעבור.
ושוב-תזכור שיש אנשים שאוהבים אותך.אתה אף פעם לא לבד:)

01/04/2013 14:18

אתם ממש שימחתם אותי, גרמתם לי להרגיש יותר טוב.
תודה על התגובות, אוהב אותכם.

01/04/2013 14:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך