מה שמחזיק אותי
מהילדות שלי הייתי ילד דיכאוני. תמיד הייתי עם קבוצת ילדים כייפית אבל הם עזבו אחרי זמן קצר.
לבד עם עצמי הייתי, הלכתי לבד, עשיתי לבד דברים, הכל לבד כאילו אין איש בעולם.
לא היה לי רגע אחד שבו אמרתי "זהו אני מאושר" אני לא אמרתי משפט כזה אף פעם.
רק ברגעים ממש שבורים לא דברתי פשוט בכיתי, והדמעות אמרו את מה שאני מרגיש.
זה שנים שזה ככה, וזה פשוט סיוט. החיים שלי לא טובים בכלל כמו שהם נראים..
אני לא לומד כבר כמה חודשים, אין לי ביטחון עצמי, אני ביישן שאני כבר לא מסוגל להסתכל למישהו בעיניים בלי להסמיק ולהוריד את הראש, אני רוצה לעשות דברים אבל מתעצל, אני לא עושה כלום עם עצמי, ועוד כמה שבועות אהיה בן 17.
לא טוב לי ואני לא מצליח להשתנות, אני סוגר את עצמי מכולם, אני מתבייש מעצמי.
מה אני עושה בעולם הזה אמרתי לעצמי, אחרי שחשבתי מה קורה בחיים שלי, שכל יום המצב רוח יורד בגלל אנשים עם פה גדול, או בגלל משפחה מוזרה שאני לא רוצה לספר עליה.
חשבתי לשתות משהו שיפיל אותי לרצפה ולא אקום יותר, או שפשוט להכניס לתוכי במהירות דבר חד ולעשות לעצמי כואב ואז לא לנשום יותר. נתתי סטירה לעצמי ומחקתי את המחשבה הזאת.
המשכתי שוב להביט סביב ולראות מה יכול לעזור לי.
מצאתי את האהבה שלי, הלב שלי שלם.
עכשיו אני איתה ואני מרגיש שיש לי הכל.
לפעמים יש רגעים שאני עצוב, בגלל המילים שזורקים עלי, אבל אין לי מחשבות כמו אז.
החברה שיש לי משנה לי את המחשבות, ועושה אותי קצת אחר.
היא מחזיקה אותי, היא מרימה אותי ונותנת לי כח.
אני יודע שברגע שנפרד, פשוט לא אראה בעיניים.. ויחפש את הדבר שיעשה לי סוף.
פשוט הפחד הזה תמיד איתי, ולא עוזב לרגע.
אני חייב מישהו שהיה איתי ולא יעזוב אותי לבד, אני לא יודע מה יהיה איתי עוד כמה זמן.
היא היחידה שמחזיקה אותי.. ואני לא יודע מה יהיה בלעדיה.
תגובות (5)
זה מרגש היו כל כך הרבה פעמים שהרגשתי כך שחשבתי למה זה שווה לחיות אבל תמיד באותם רגעים מישהו תפס אותי מליפול לגמרי ואני מודע לאותם אנשים כל הזמן שלא ויתרו עלי ואני אוהבת אותם כלכך שאני לא יכולה לחשוב על לחיות שהם לא איתי וזה הכל ועכשיו להיתעודד כי החיים נמשכים לא?? חחחחחחח =)) 3>
אתה לא מבין כמה אני חווה את הדברים האלה כל הזמן…
אבל לפי מה שקראתי עכשיו יותר בסדר,יש לך אהבה,ואני מקווה שתהיה מאושר,כי באמת מגיע לך.
מאחל לך רק כל טוב :)
כול כך , אל תחשוב אל פרידה אל דברים כאלה בכלל
אתה סתם נכנס לעוד יותר דכאון תחשוב על זה שאתם ביחד עכשיו .
שהיא עוזרת לך היא תומכת בך אל תייחס למה שאנשים אומרים אנשים זה חרא של דבר לא משנה מה תעשה תמיד יהיה הערות או משהוא שאתה לא עושה בסדר ,
מצאתה אהבה אל תוותר עלייה !! אם אתה צריך משהוא אתה תמיד מוזמן ..
תודה על התגובות :)
אני חושבת שהאנשים באתר תמיד היו איתך גם אם אתה לא רואה אותם אני גם אני הייתי ככה תמיד היו לי חברים שגדולים ממני ואז או שהם עברו לעיר אחרת או שהם עברו למדינה אחרת והיו לי שנים שהייתי לבד לגמרי אני הייתי מסתובבת בבית ספר לבד והייתי רואה את כולם משחקים ואותי לבד והייתי מתחילה לבכות ושום דבר לא עזר לי אני מקווה בשבילך שלא תיפרדו ושתרגיש טוב עם עצמך ואל תתייחס לאנשים שעושים לך רע