מה הלאה

14/10/2016 531 צפיות 6 תגובות

אני מטורפת, בכנות.
הסיבה שאני כאן היא לא כי אני רושמת סיפורים, אלא כדי שאוכל לספר לאנשים שלא מכירים אותי קצת מעצמי. כדי שאולי אמצא בכם קצת נחמה.
אני נטולת רגש.
זה נוראי.
אני לא יודעת למה ואיך, עד לפני כמה שנים עוד הייתי ילדה תמימה ומפוצצת ברגשות, בכיתי בשניות וצחקתי בשניות. התאהבתי והתעצבנתי. משהו נדפק. אני לא יודעת למה ואיך, היום אני אחרת.
היום אני לא מצליחה לבכות כי עצוב לי או לצחוק כי מצחיק לי. היום אני לא יכולה להתאהב בקלות כמו פעם או להתעצבן על כל דבר שזז.
אני מטורפת, בכנות.
אני לא יודעת למה ואיך, אבל זה קרה ואם יש רגש אחד שאני בטוחה בו זה השנאה שלי לשינוי הבלתי צפוי הזה.
אני נטולת רגש.
זה נוראי.
אני זוכרת איך בכיתי פעם בלילה במיטה, שנאתי את עצמי ואת העולם וייחלתי לעצמי למות כל הזמן. אני זוכרת איך קיוויתי שאפסיק להרגיש בכלל.
זה לא הגיוני, זה לא הגיוני שבאמת הפסקתי.
תעזרו לי אני מטורפת, בכנות.


תגובות (6)

תקני אותי אם אני טועה… את מתבגרת? (גיל ה'עשרה'?)

15/10/2016 00:12

    כמובן איך יכול להיות אחרת

    15/10/2016 00:15

    חחח…
    אז זה יעבור לך.
    בגיל הזה את עדיין מגדירה את עצמך.

    15/10/2016 09:32
E8 E8

קורה לרוב המתבגרים גם אני כנער בן 17 (חח נער עאלק עדיין ילד) משתנה, את לא צריכה לשנוא את עצמך אלא לקבל את עצמך לטעמי 3:

15/10/2016 00:39

הוו, מעניין..
שמעת פעם על אפקט פלצבו?
הוא ההוכחה שלכוח האמונה והמחשבה שלנו יש השפעה חיובית על גופנו מבחינה פיזיאולוגית ומנטלית.
אך אותו עיקרון פעולה יכול לעבוד גם הפוך, אם האדם יאמין ויאחל לעצמו רעה אז ההשפעה על גופו ונפשו תיהיה בהתאם.
תקראי על זה קצת זה מעניין.
ובקשר לעזרה, בתור התחלה תהיי יותר מודעת למה שאת אומרת לעצמך.
בהצלחה :)

15/10/2016 10:43

כשאני עצובה אני רוצה לא להרגיש, וכשאני לא מרגישה אני רוצה לפחות להיות עצובה. בסדר, עוד נגדל.

15/10/2016 17:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך