לפגוע זה כיף?
אני לא מבינה מה כל כך בלפגוע?
למה אנשים ניהנים מזה?
למה אני צריכה כל יום לחשוב איך יפגעו בי היום?
לא, אני לא עברתי בריונות או מקרה דומה אבל אני כן עברתי שנאה של כמה בני אדם בגלל הדת שלי או האמונה השונה שלי.
למה בנאדם גורם לי לשמוח עליו ואז הוא יורק לי בפנים?
למה אני צריכה לחשוב שהוא מחבב אותי ואז הוא אומר לי שהוא שונא אותי! למה?
תגובות (9)
מה קרה? את רוצה לדבר על זה?
לגבי מה שכתבת אני מכירה את ההרגשה וצריך לשאול את כול 'הביריונים' האם לפגוע זה כיף!
♥♥♥לין
את לא צריכה להיפגע מדברים כאלה { למרות שזה פוגע} תתעלמי ממה שאומרים (מניסיון זה יותר ירתיח את האנשים שפוגעים שאת לא עונה) ואת ממש ממש לא צריכה להיות עצבנית ;)
תשמעי מאמי אלו החיים .. אני מבינה אותך
אבל דפדפי !
את נוצרייה או משו ?
אם כן זה בכלל לא אמור להשפיע על החברים שלך ! ואם זה משפיע הם לא חברים !
ישלי 2 חברות נוצריות ואני חברה שלהן וזה ממש לא מעניין אותי הדת שלהם !
וגם אני מעריכה אותם ואומרת להן שזה ממש בסדר ושבסך הכל כולנו בני אדם !
וכדי שתתחילי לחשוב שגם החברות הכי טובות שלך בסופו של דבר יפגעו בך ויעדיפו את עצמן על גייבך , תאמיני ישלי מספיק ויותר מדי חברים ולמדתי את זה כבר ממזן , אני לא סומכת על אפחד !
מקווה שהכל יהיה בסדר ♥ אני תמיד פה
זה כם אותי מעצבן!!!
בואי אני אגיד לך למה אחמ…אחמ…
כי יש ילדים שלא מקבלים מספיק צומי אז הם מוציאים את כל התסכול שלהם על ילדים אחרים וחושבים שזה עוזר להם אבל זה בעצם הורס אותם והם לא יודעים מה לעשות עם עצמם!!
הם לא יודעים שהם עושים בריונות ולא מרגישים את זה
בסוף כל מה שהם עשו יתנקם בהם!
הקיצר ילדים קנאים שמחפשים צומי מאנשים שיש להם מה שאין להם..!!
נכון אני חכמה?
כן, אני נוצריה…..
הבעיה היא שכשסיפרתי את זה לשכן שלי הוא יצא עליי ביציאה שממש פגעה בי!
ולגבי אותו האחד שפגע, אםהוא קרא את זה הוא יבין שזה עליו! ואני מקווה שהוא סוף סוף יבין שהוא לא מושלם כמו שהוא חש את עצמו!!!!
ואני יודעת שיש ילדים שלא מקבלים מספיק צומי, אבל זאת הסיבה לפגוע? מה הם מקבלים מזה?
הדרך היחידה להתמודד עם הפגיעות האלה היא להתעלם, לא לחשוב על מה שאומרים לך ולא להעניק לזה תשומת לב. תכניסי לעצמך לראש שלא מזיז לך מה אומרים או חושבים עלייך, שלא אכפת לך מה הם אומרים. הם לא שווים את זה. אני מניחה שהם חושבים שזה שהם פוגעים באחרים ב'חלשים', גורם להם להיות 'חזקים' מהם, זה טיפשי ומפגר.
פשוט תתעלמי
שיתמודדו!! לי יש קרוב מפחה נוצרי, אולי הייתי מעדיפה שהוא יהיה יהודי, אבל זה לא משפיע עליי. או כמו שחילוניים מסתכלים על נוצרים אצלנו(הדתיים) הרבה מסתכלים ככה על החילוניים ויש לי חברה ממש טובה שהיא חילוניה. נכון, דברים שונים, אבל מה אכפת לכם?!?! האמונה לא משנה את הבנאדם!!! אם הוא בנאדם רע הוא יהיה רע גם בתור יהודי או מוסלמי או כל דת אחרת. אם הוא בנאדם טוב הוא תמיד יהיה בנאדם טוב!!