לכי תסבירי לו
לכי תסבירי לו שזה לא סתם ושאת באמת מאוהבת בו נכון שבחיים לא התאהבת אבל את בטוחה בזה את יודעת בוודאות שאת אוהבת אותו ולא יכולה כבר לשתוק באלך לצעוק את זה שכולם ידעו … ושבעיקר הוא ידע איך הוא לא שם לב יכול להיות שהוא יודע אבל הוא בוחר להתעלם מזה כי הוא חושב שאם הוא יתעלם מזה זה יעלם אבל זה לא יעלם אוףףףף שיבין כבר שהיא אוהבת אותו באמת אולי בשבילו היא ילדה קטנה שבכלל לא יודעת מה זה אהבה אבל היא יודעת שיאמין לי היא חוות את זה היא עכשיו חווה את זה אולי בשבילו היא אחות קטנה אבל הוא בשבילה כל החיים נכון שהיא אומרת לו:" גם אתה אחי הגדול" אבל איך הוא לא מבין שהיא משקרת שלא נעים לה לספר לו את האמת כי היא פוחדת שהוא לא מרגיש ככה היא מפחדת לדעת את זה בוודאות אבל היא יודעת דבר אחד בוודאות והוא…שהיא מאוהבת בו לא יכול להיות שכל מה שהיא מרגישה זה סתם איך הוא לא מבין איך הוא לא שם לב היא לא רק יודעת את זה היא בטוחה בזה ואתם יודעים למה?כי שהיא רואה את הסרטונים מהמסיבות שהוא היה בהם ויש מלאאא בנות מסביב היא מקנאה היא נשרפת בתוכה אבל שהם מדברים היא מתנהגת כרגיל אבל תסמכו אליה היא עוקצת אותו בקטנות למרות שהוא לא מבין למה היא עושה את זה למה זה כל כך מפריע לה אבל איך הוא לא מבין שזה מאהבה ושהיא מזהירה אותו 8 פעמיים לפני כל נסיעה שלו זה רק מדאגה הוא לא יודע שהיא לא תהיה מסוגלת לחיות בלעדיו ובגלל זה היא כל כך מפחדת והוא אומר שהיא סתם מגזימה אבל זה מאהבההההה למה הוא לא מנסה להבין גם אותה לפעמיים תמיד היא זאתי שצריכה להיתפשר והוא עוד אומר שהוא תמיד מתפשר והיא לא נותנת מעצמה הוא לא מבין שהיא רבה עם ההורים שלה בשבילו היה לה הרבה ידידים לפני זה אבל אף אחד לא כמוהו היא לא רבה עם ההורים שלה בשביל אף אחד אחר כי הם לא באמת היו חשובים לה אבל הוא באמת חשוב לה ובזמן האחרון הם מתרחקים והיא מפחדת שהקשר שלהם יתנתק בגלל זה,אבל היא לא תיתן לזה לקרות כי היא לא יכולה לדמיין את החיים שלה בלעדיו אז גם אם היא תצטרך לסבול את החברות שיהיו לו היא תעשה את זה כי היא אוהבת אותו באמת….????
תגובות (0)