לא לסגור את הים
שלשום ה- 21.6.12 היה היום הארוך ביותר וכן סימל באופן רשמי כי הקיץ כבר כאן.
זה לא אומר שחשנו מזה זמן רב כי הקיץ כבר הגיע אך באפן רשמי הקיץ כבר כאן.
אני תמהה משנה לשנה כיצד המצילים כן המצילים שצריכים לשמור עלינו המתרחצים בים וצריך לומר שזה אחד מהבילויים האהוב מאד ויחסית הזול מיתר הבילויים אם זה מדובר על כניסה לברכה שהמחיר לא זול וכשהולכת משפחה שלמה ליהנות בזמן שהילדים בחופשה אז התקציב פשוט אינו מאפשר זאת.
ועכשיו אגיע לעצם הסיפור שאני רוצה לספר (אם אפשר לקרוא לזה סיפור ? – אלא אולי המציאות !!)
בחדשי הקיץ כן בחדשי הקיץ המצילים פותחים בשביתה.
אינני מעיזה לומר שהם לא צודקים , יתכן וכל הצדק איתם אך בקיץ ?? דווקא שכולנו "מתים" להיכנס לים ולהיות בטוחים אם חלילה וחס עלול לקרות משהו אזי המצילים יעזרו לנו אך הם פותחים בשביתה ואשכרה הלכה למעשה "סוגרים את הים".
מי שמסתכן ונכנס לים כשאין מצילים האחריות עליו, וחדשות לבקרים שומעים על טרגדיות נוראיות אשר קורות לצערנו הרב וכמובן לצערה של כל המשפחה כולה אשר חייה הפכו תוך שנייה לחיים עצובים, לחיים אשר החיוך על פניהם יהיה מאילוצים והכאב לא ירפה מהם.
מעל דפי האתר שאני כל כך אוהבת שולחת לכל מקבלי ההחלטות להשתדל לשמוע את בקשות המצילים להיעתר להם כי הלוא לא יפתחו בשביתה באם לא תוגמלו כפי שצריך כפי שמגיע להם
ולאפשר לנו לכל אלה שידם אינה משגת לבלות באתרים אשר עולים המון כסף , להגיע לים ולהשתכשך בו בלא פחד.
תודה רבה
תגובות (0)