לא הייתי צריכה

letmewrite 17/07/2016 613 צפיות אין תגובות

לא הייתי צריכה לעשות את זה,
לא הייתי צריכה לשתות כל כך הרבה במסיבה ההיא ואז לראות אותך, לקוות שאמרת לי את השם האמיתי שלך, לנשק אותך רק כדי שתסתום את הפה! להתיישב על הבמה, לדאוג שכולם מסתכלים, שהצלם מצלם, ואז, לכרוך את הרגליים שלי סביבך ולנשק מרוב שיכרות. אתה בכלל לא הטעם שלי וכל מה שאני זוכרת זה שחפרת לי עד שבאיזה שהוא שלב התייאשתי והלכתי לנשק אחר.
לא הייתי צריכה לקחת סיגריה, לא אחרי שהפסקתי לעשן, זאת הייתה שאכטה אחת שבכלל לא הכנסתי לריאות אבל בכל זאת, חמישה חודשים שלא נגעתי בסיגריות ונרגילות ועכשיו בגלל קצת וודקה נשברתי.
לא הייתי צריכה לנשק כל כך הרבה השנה, הייתי צריכה לחכות לגיל 16, לא הייתי צריכה לכפות עליו להיות איתי ביחד,תוך זמן קצר הוא נפרד ממני בעצמו.
לא הייתי צריכה לגרום לכל העיר לדעת מה אני עושה כשההורים לא רואים.
לא הייתי צריכה להתאהב בו לפני שנתיים, כן הייתי צריכה לסרב לו לפני שנה.
לא הייתי צריכה להתחיל עם כל אחד, אני שווה יותר מהם.
לא הייתי צריכה לשתות מול כל השכבה בפעם הראשונה ואז לזרום על נשיקה עם מישהו שאני בכלל לא סובלת, לחכות שהוא יקיא את החיים שלו ואז לדאוג, לרקוד ולהתבלט כדי שכולם ידברו עלי.
לא הייתי צריכה לשנות תדמית, להיות מישהי אחרת, להקשיב לחברה, לנשק את הלא חבר, להיות הזונה, החסודה, הילדה הטובה, השקדנית, הפראית, המקסימה, המציאה.
אני צריכה להיות מי שאני, אבל כולה בת 16 ולא יודעת הרבה מהחיים, מתנסה, לרוב טועה, כן הייתי צריכה לעשות את זה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך