אופק עם שפתיי הדובדבן
XD
אני מתגעגע..

כשהייתי קטן

XD
אני מתגעגע..

יש רגעים שאני יושב לי במיטה בחושך ומתחיל להיזכר, בימים הטובים שהיו פעם.
שבו הייתי קטן, ועשיתי שטויות. עכשיו אני רק בן 16 וחצי קרוב מאוד ל17 וכבר מתחיל להתגעגע לזמן ההוא.
אני ניזכר בהכל..
אני זוכר את הממתק הראשון שאכלתי כשהייתי קטן. זה היה שוקולד, אני זוכר גם את הטעם שלו.
אני זוכר כשהייתי בגן הייתי מטורף. המצאתי משחק בשם "מכשפוף" והייתי רודף אחרי ילדים עד סוף ההפסקה.
אני זוכר כשהייתי קטן בכיתה א'. קבלתי מתנה והיה ילד שקינא בי. הוא נתן לי מכה בפנים ובגללו ירד לי דם.
אני זוכר כשהייתי קטן, אהבתי נמלים. לקחתי קופסה סגורה והכנסתי לתוכה 2 או 3 נמלים עם משחת שיניים שיהיה להם משהו מתוק וסגרתי אותם בפנים. הלכתי לבצפר וכשחזרתי ראיתי שהם מתו בפנים.
אני זוכר כשהייתי קטן, התחפשתי לנסיך. וכולם התלהבו ממני.
אני זוכר כשהייתי קטן בכיתה ב'. רבתי עם ילדה מכות ומשכתי לה את השיערות. עד שנתלש לה כמה.
אני זוכר כשהייתי קטן, גרתי בקטמון ובאזור שומעים את הערבים מתפללים גבוה. אז בכל לילה הייתי שומע אותם והייתי מפחד לזוז כאילו שהם ירצחו אותי.
אני זוכר כשהייתי קטן, שחקתי במחשב עם המשחק האהוב עלי. זה היה בחופש הגדול, ושחקתי עד 4:00 לפנות בוקר.
אני זוכר כשהייתי קטן, אם הייתי ילד רע אבא שלי היה נותן לי סטירה בישבן. פעם אחת הסתובבתי סביבו כדי שלא יצליח לתת לי, וזה היה נראה שאני רוקד איתו "עוגה עוגה".
אני זוכר כשהייתי קטן, נרדמתי בספא ואמא שלי ואחותי הלכו לקנות משו ואשאירו אותי לבד בבית. וכהתעוררתי נבהלתי ופחדתי וצעקתי מהחלון "הצילו, הצילו".
אני זוכר כשהייתי קטן, הלכתי לאיבוד אחרי הצגה שהייתה בלילה. מזל שהיו שם חיילים והחזירו אותי.
אני זוכר כשהייתי קטן, כל שבת הייתי צריך לחתוך סלט עם בצל. אז כדי שלא ישרף לי העיניים, הייתי שם משקפיי שמש וחותך.

אני ניזכר בזה עכשיו ואני צוחק.


תגובות (6)

חח איזה פוצ'י !

02/02/2013 10:34

חחחחחחחחחחחחחח שמת משחת שיניים לנמלים?!

02/02/2013 10:50

כן XD

02/02/2013 10:59

פ'חחחחח
וואי אופק ילדות מאושרת חחחח

02/02/2013 12:19

היה :\

02/02/2013 12:20

לא נורא
כי תחשוב על זה עם יהיה לך בן
או בת טום בוי
הם יעשו את אותם דברים וזה יהיה מצחיק
תוכל להיזכר איך זה להיות ילד

02/02/2013 12:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך