שירז סוייפר דיירקשנית
יואו לא הפסקתי לצחוק עכשיו הם לא מדברות איתנו אבל לא אכפת לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני גם ככה חולה ויש מצב שאני לא באה לבית ספר אז הן לא יכולות לעשות לי כלום!!!!!
מי שקורא אן קי כתב את הסיפור שלנו להיות או לא להיות הסיפור המשותף...
אז תגיבו!!!!!

כל כך מגיע לכן!!!!!!!!!!!!!!

יואו לא הפסקתי לצחוק עכשיו הם לא מדברות איתנו אבל לא אכפת לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני גם ככה חולה ויש מצב שאני לא באה לבית ספר אז הן לא יכולות לעשות לי כלום!!!!!
מי שקורא אן קי כתב את הסיפור שלנו להיות או לא להיות הסיפור המשותף...
אז תגיבו!!!!!

אוקיי אתם זוכרים שכתבתי את הסיפור: 'BFF'
אז בקיצור לירון (שם בדוי) הילדה שכתבתי עליה מסתובבת עם עוד שני ילדות: נועה, דנה (שמות בדויים) עכשיו אתמול ניסיתי לדבר עם לירון ולישר ביננו את העניינים בגלל שבכיתה כל אחד ביקש סליחה (עשינו כל הכיתה שיחת נפש)
אז התחלתי לדבר איתה בוואטצאפ ואז גיליתי את הצד המגעיל והמסריח…
היא כזאת מגיעלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היא כתבה רק שקרים למרות שאמרתי לה את האמת מול הפנים ואז החלטתי שזהו מי היא בכלל שאני ילחם עליה? היא מלכה? לא היא סתם ילדה בת 11 שבגלל שהבנים מאוהבים בה הם קוראים לה 'מקובלת' אז היום היא ונועה ודנה התחילו לשיר על ילדים ולרדת עליהם (לא עליי לא הייתי באותו שיעור) איזה גועל!!
אז שני ועדן (שוב שמות בדויים) אמרו אותה למורה שלנו.
אז המורה שלנו כזה:" מאז שדנה באה כל הבלגאנים התחילו, אתן יודעות מה אני יכניס אותם למנהלת לשיחה רצינית" אמרה.
יואו איזה צחוקים היה לראות את הפרצוף שלהם שאמרו להם לכו למנהלת!!!!!!!!!!
לא הפסקתי לצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דנה היא חדשה היא באה לפני שנתיים (לא ממש חדשה) והיא תמיד צועקת ומרביצה והיא שינתה את לירון ובכלל נועה שהייתה חנונית לפני שנה…
בקיצור:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כל כך מגיע להן (: (:


תגובות (9)

מגיעעע להן … אם הן מתנהגות ככה , צריך לסלק אותן מבית הספר חיחיחיחיחיחיחיח
אוהבת אותך <3

04/03/2013 06:33

אוהבת יותר (:
עם הם יקבלו מקבץ אדום (מכתב רע)
אני יצרח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחח ואת קולטת שהם דיירקשניות?
ממתי דיירקשניות יורדות על דיירקשניות?

04/03/2013 06:35

לא יכולת לשים שם אחר במקום דנה ? -_-

04/03/2013 06:40

חח תלמדי את המשפט הבא : אווווו איך שגלגל מסתובב לו !!!
אלוהים רואה הכל מלמעלה ומעניש את אותם האנשים האלו !! אל תדאגי גמלי זה קרה אל תשימי עם אותה הילדה האתי לירון , בגלל שדנה מקובלת היא מיסתובבת איתה , עוד כמה שנים היא תראה שהיא עשתה את הטעות של החיים שלה !!! חילעימחיחנמחמחמחעיעעעע אני כל כך שמחה בשבילך !!

04/03/2013 06:40

אורוש תודה!!!
חחחחחחחחח אני לא מתייחסת לגועל הזה ושהם יריבו אני רוצה לראות אותן באות אליי!
ייאי יצאתי מזה מאושרת מפה (:

04/03/2013 06:42

איזה חרא של ילדות
ורק שתדעי, יש את זאת שדפקה לי מבטים במסיבה (דרך אגב גיליתי שזה משפחתי, אמא שלה הסתכלה עליי ככה) אז היא כל הזמן יורדת עלי ומקללת אותי ופשוט מגעילה אליי כשאני עושה הכל בשביל שיהיה לה טוב ובשביל והיא לא תוכל לבוא אליי ולהגיד שאני עושה ככה וככה והיא עוד קוראת לעצמה דיירקשנית!!!!!!!!!!!!!1 היא לא יודעת עליהם כלום
ובכללי היא חייבת לאהוב את כולם
אני לפני שידעתי על וואן די כל כך אהבתי את סלינה והיא הייתה חייבת לאהוב אותה גם
היא לא יודעת עליה כלום!!!!!!!!!!!!!1 וגם אותו דבר על וואן די היא פשוט חייבת לאהוב אותם
פשוט חייבת!

04/03/2013 06:44

די גאיה גם אני אהבתי את סלינה!
ועדיין אוהבת אותה (:
אל תנסי תוותרי כמו שאני וויתרתי על לירון לא צריך אותם למה מי הם בכלל? אל תתייחסי
חחחחחח זה משפחתי!!!!!!!
חחחחחחחח קרעת אותי

04/03/2013 06:48

וואו! את ממש מזכירה אותי… חחח ולטובה ! אני גם שונאת 3 בנות מהכיתה שלי שנאה קשה , ופעם תמיד נלחמתי על אחת מהן שאנחנו תמיד היינו ביחד מאז שהכרנו והיינו חברות ממש טובות! עד שלפני שנה וחצי , באה ילדה מהכיתה המקבילה לכיתה שהיא מקללת ויורדת על ילדים והיא גררה אותה והיא לא למדה לקח אחרי הרבה פעמים… ועכשיו מצאתי חברות שאני יכולה לסמוך עליהן… ואני לא עושה את הדברים שעשיתי פעם. (חתכתי.) ואת האמת אני יותר שמחה עכשיו!

04/03/2013 10:27

וואו!!!!!!!
את כל כך דומה לי רק שאני לא חותכת כי מהם בכלל שמצב רוח שלי ירד בגללם?

04/03/2013 10:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך