אניי עולה חדשה ויש לי אצבעות קבב לכן אם יש שגיאות כתיב מתנצלת מראש, מקווה שאהבתם :)

כואב לי הפה…

22/08/2015 850 צפיות 2 תגובות
אניי עולה חדשה ויש לי אצבעות קבב לכן אם יש שגיאות כתיב מתנצלת מראש, מקווה שאהבתם :)

היום הבנתי כמה המצב שלי גרוע…
הלככתי לרקוד היום סלסה כמו שאני עושה כל שבת,ובזמן הריקוד שלי עם איזה בחור חמוד שמתי לב שכואב לי הפה…
לא הבנתי למה… מה כבר יכול לגרום לפה שלי לכאוב אם סלסה רוקדים עם הרגליים?
אחרי שרקדתי עם עוד כמה בחורים שמתי לב שהפה שלי ממשיך לכאוב..
עברתי אחורה בזמן עד תחילת השבוע שעבר ולא הצלחי למצוא סיבה, כל יום קמתי בבוקר, הכלתי לעבוד בלול, חזרתי הביתה הלכתי לישון ואם זה היה יום בלי הרבה תרנגולות אז אולי הייתי רואה כמה פרקים של איש משפחה לפני השינה. אבל זהו, שום דבר אחר לא קרה..
ואז נפל לי האסימון, לא חייכתי כלכך הרבה זמן, לא הפעלתי את השרירים בפנים, לא הייתה לי סיבה…
אבל כשרקדתי ונתתי לנשמה הלטינית שיש לי לצאת החוצה עלה לי חיוך לא מתוכנן, שפשוט גרם לי להבין כמה שמחה פנימים זה דבר חשוב. משהו שאין לי…
אז היום כאב לי הפה מררוב לחייך, ולא הפסקתי גם כשהרגשתי את הלסת שלי נופלת …
והיום אחרי שכאב לי הפה מרוב לחייך עשיתי לעצמי הבטחה:
כל יום מעכשיו, אני אחייך כמה שיותר, בלי לעצור וגם אם אני לא רוצה…
אומרים שאם אתה מזייף חיוך יותר מ10 שניות אז הוא הופך לאמיתי לא? אז אני מוכנה להקריב 10 שנים ביום של חיוך מזוייף בשביל לקבל את השמחה שפנימית הזאת שגורמת לפה שלי לכאוב.
והכל מתחיל עכשיו.
חה, חה, חה, חה…


תגובות (2)

אהבתי חוץ מכמה שגיאות הקלדה..ממליצה לצקן

23/08/2015 02:14

חזק ביותר אהבתי .

27/08/2015 02:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך