Lapis lazuli
זה אמיתי, ועד היום יש לי באמת חמש צלקות על האגודל.

כאב, ריב, עונש, ומספריים חובה להכנס, או אוליי לא?…. (אמיתי לגמריי!)

Lapis lazuli 31/12/2013 732 צפיות 4 תגובות
זה אמיתי, ועד היום יש לי באמת חמש צלקות על האגודל.

זה היה יום… ראשון. זה היה לפני חודש. אני והחברות שלי, מיכל ויעל (שמות בדויים) שיחקנו. ואז משהו קרה, ומיכל הלכה כי היא נעלבה ממשהו. ויעל והיא התחילו לריב, ואיכשהו, הן האשימו אותי. הן צרחו עליי וכעסו, ולא דיברו אחת עם השנייה או איתי. ובכיתי והרגשתי אשמה, ומתוסכלת. הן היו חברות מגיל 0!!!! ואני הפרדתי ביינהן! הרגשתי שאני חייבת עונש. אז, בהפסקה, הלכתי לפינה עם מספריים, והתחלתי לגזור חורים ביד שלי. אני זורת במדויק כמה.2 ביינוניים, 2 קטנים, ואחד גדול. כשהן השלימו, הן שאלו מה קרה לי אז אמרתי להן, אבל לא למה. לאמא שלי ואבא שלי אמרתי שזה מהגדר. אז הלכתי לעשות חיסון טטנוס. עדיין יש לי צלקות קטנות על היד. אני בוחרת לשתף את החברות שלי באתר, רק כי אני בוטחת בכן.


תגובות (4)

אאוץ'. את לא אמורה לעשות את זה בגלל ריב או כל דבר אחר.
אני די יכולה להבין את מה שהרגשת, אני מנסה לגרום לילדים להשלים ובסוף צועקים עלי.
וזה באמת (לדעתי) הרבה יותר טוב לשתף את הדברים האלה (לא תמיד אבל) כאן. כאן אף אחד לא מכיר אותך, אם כן רק אחד או שניים.

31/12/2013 08:19

זה לא אכפת לי איפה. אני היתי חייבת לשתף.

31/12/2013 08:21

וזה טוב, אסור להשאיר דברים בפנים (אני כותבת את זה ואני מופנמת בטירוף. אני לא נותנת לאנשים לדעת עלי כלום)
דרך אגב, ההוצאה לאור המעצבנים הודיעו שבית האדס יצא רק בתחילת פברואר! בא לך לבוא איתי להרביץ להם?

31/12/2013 08:23

כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31/12/2013 09:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך