יש לי רצון. והוא להישאר איתכם.
אני לפעמים מסתכלת על הסיפורים שלי,
ואומרת..
אין לי תגובות.
אין לי צפיות.
אף אחד לא מכיר אותי פה, למרות שאני מופיעה ברשימה.
אני רואה בנות מתלוננות שיש להן ״כולה 7 תגובות!!! ירדו לי הקוראים..״
וחושבת..
7 תגובות זה ט-ו-נ-ו-ת.
בשבילי לפחות.
אני אוהבת לכתוב פה,
אני אוהבת להיות פה, איתכם,
כל הכותבים.
ברגעים הקשים,
המצחיקים,
העצובים,
ההיסטריים,
המפחידים,
המזדהים..
אתם עוזרים לי.
בלעדיכם הייתי אדם שונה ממה שאני היום.
הייתי פעם כותבת סיפורים, ולא היה יוצא לי טוב.
היה יוצא לי דבילי, בלי קשר למציאות או בכלל, למשהו.
ואז פתחתי את המשתמש הזה,
והתחלתי להביע את עצמי בכתיבה,
ובזכות הספרים שאני קוראת אני מקבלת רעיונות חדשים.
כיף לעשות איתכם משחקים,
אתם לפעמים זורמים..
ולפעמים לא.
אבל יש ימים כאלה,
ויש לי רצון,
והוא…
לא לפרוש מפה לעולמים.
גם כשרע לי.
תגובות (21)
יואו אחותי!
אני עוקב כל הזמן אחרי הסיפורים שלך!יש כאן כמה חבר'ה שאני כמו אחוז דיבוק-כל הזמן אחריהם ואחרי הסיפורים שלהם ואת ביניהם!
לא תמיד אני מגיב,זה נכון,אבל אני מסתכל על הכול כל הזמן!
אני כל הזמן מזכיר את זה,ואני אזכיר את זה גם עכשיו,שגם לי לא היו הרבה צפיות בסיפורים מסוימים,והיי,גם עכשיו לא.
אבל אני שמח במה שיש לי.אני שמח שאני משתפר מרגע לרגע.(וכך גם את וכך גם כולנו)
ופשוט צריך לשאוף הלאה.
חוץ מזה,אני מאד שמח שאת לא מוותרת ולא פורשת.כי יש כאלה שבאמת נאנחים ועוזבים הכול,ופשוט הולכים לאכול.
אני שמח שאת לא כזאת,ואני מבטיח להגיב יותר :)
היית מתה שזה יהיה "לצערנו"! אני שמחה -אבל ממש שמחה- שאת איתנו כאן!
אה, ותתחדשי על התמונת פרופיל החדשה D:
אני ממש שמחה שככה את מרגישה את נראת ילדה ממש נחמדה… בהצלחה בסיפורים זה ממש לא נכון אני קוראת כל סיפור שלך גם אני לפעמים מתייאשת כי לא מגיבים לי אבל העיקר הוא הסיפור והעיקר שהוצאת את מה שאת מרגישה..
נסיכה את!!!
חחחחח גם לי זה ככה.
בהתחלה לא היו לי תגובות ולא ידעתי איך לתקן ולשפר, אבל כשהתחלתי מחדש (סיפור) הבנתי בערך מה אני צריכה לעשות והעזתי לשאול שאלות ממחברים פה באתר ולבקש עזרה.
וזה בסדר, אל תדאגי, אנחנו נסבול אותך ואת השירים והסיפורים היפים שלך עד XD
הייייייי לצערנו הרב?! שמח מאוד שאת לא תפרשי כי אם את פורשת אני זורק עלייך כפכף !
וגם יש עוד מלא מחברים שלא מקבלים הרבה תגובות גם לי היו סיפורים שבקושי 3 תגובות קיבלו ,ואת חייבת לכתוב בשביל הכיף לא בשביל אחרים רק בשבילך וגם בשביל קוראים שכן מתעניינים בסיפור שלך!
גם לי זה היה ורציתי לעזוב, אבל בסוף נשארתי כי הייתי מכור ובגלל דבר כזה לא צריך לפרוש.
לאט לאט התחיל לעלות תגובות וצפיות.
אני מוכן להגיב לך ולעקוב אחרייך :)
לצערנו??
אף אחד אמר שאת מזיקה!!!!
תקשיבי זה שאת נפתחת בפיננו זה עוזר והיית צריכה לעשות את זה ממזמן…
גם לי לפעמים יש רק שתי תגובות או אפילו אחד
אבל אני ממשיכה כי יכול להיות שבנות לא מחוברות או שאני צריכה לשפר משהו…
לדוגמה לפי מה שהבנתי בפרופיל שלך את אוהבת את וואן די אז תנסי לכתוב עליהם סיפור ויהיה לך יותר קוראות (אני יקרא!!!) אז בבקשה למרות שאני לא ממש קוראת את הסיפורים שלך תישארי קודם כל בשביל עצמך (:
אני מקווה שעזרתי נסיכה אוהבת:
שירז (8
הי, אני אצלך בכותבים מומלצים!! איזה כבוד!! תודה!! D;
אתם לא מבינים איך עודדתם אותי עכשיו 3>
רק בגללכם שווה לי להישאר!!! 3>
אוי, איזה נונה. כמו שאת יכולה לראות, יש לך הרבה הרבה קוראים, ואני רואה איך שאת משתפרת מסיפור לסיפור בקצב ענק ופשוט פותחת את הרגשות שלך ומוציאה אותם כאן באתר. והכי חשוב לזכור, גם כשאין לך תגובות, אין לך צפיות? תחשבי על זה – את כותבת בשביל התגובות? לא, נכון? את כותבת בשביל עצמך. אז אם תמשיכי לכתוב בשביל עצמך, התגובות כבר יבואו מעצמן. וכמו שאת רואה, יש לך כאן הרבה קוראים "סמויים" והמון אנשים (ואני ביניהם) שעוקבים אחרי הסיפורים שלך! פשוט כיף לקרוא כל קטע קטן שאת כותבת וסגנון הכתיבה שלך שובה לב. אז א-ל ת-ו-ו-ת-ר-י. הוצפנית. צאי ההוצה.
נונה ♥
חחחחחחח :-)
אני אמרתי, אני לא מתכוונת לוותר אלא להמשיך הלאה.
אבל תודה. ♥
תהיי בהוץ.
נונה 3:
אוו 3>
את אולי לא שמה לב, אבל כמעט לכל סיפור שלך יש תגובות, גם אם לפעמים רק אחת. התגובות והצפיות הן רק כדי לעודד אותך להמשיך לכתוב, לתקן אותן בטעויות. העיקרון בסיפורים האלה הם כדי להביע את עצמנו, את מחשבותינו, את רגשותינו, וכל מה שעולה לנו לראש. אז רק שתדעי לך, שאני אוהבת את הסיפורים שלך, ואם תפרשי.. טוב, מה אני אגיד לך? שיהיה לך במזל. אבל את לא מתכוונת לפרוש- אז תמשיכי לכתוב.
זה ממש לא 'לצערינו הרב'!!
אי אפשר לפרוש מהאתר הזה גם אם תנסי, בכל מקרה. :)
אם נקשרת לכמה מחברים וסיפורים, זה לא אפשרי. חח מניסיון, בערך.. ;)
וזו לא הכמות זו האיכות! (חח ציטוט מאיפהשהוא..)
ולך, חביבתי, יש איכות גבוהה ויפה מאוד!! אז מי שלא קורא, מפסיד! :)
אומיגד.. יש ברדיו את השיר i knew you were in trouble של טיילור סוויפט!! חח קוולי!! בגלגלצ.. :)
מגניב. 3>
טוב, בכל מקרה, שמחה שאת נשארת ומרגישה ככה לגבי האתר (גם אני ככה..)!!
פורים שמח!! ❤ :)
והוו טיילור! אני שומעת עכשיו את RED..
תודה מור ♥
תודה אנונימיT ♥
(יש כינוי מסוים שאני יכולה לקרוא לך בו?!)
אני אורי, האנגירל, אנג׳, מצ׳האדי, פוראבר או מתולתלת.
תחליטי! :-)
חח בכיף :)
וקוראים לי רוז בעיקרון, אבל את יכולה להמציא לי כינוי או שם (חוץ ממיכאלה, זה תפוס כבר..חח), לא איכפת לי (בערך.. תלוי מה.)..!
ואני אקרא לך מתולתלת, סבבה?
אני אוהבת מתולתלות :)
את תישארי באתר – תראי כמה חברות וחברים יש לך – זה לא לצערנו זה רק לשמחתנו בהצלחה בהמשך ממני בקי ♥
תודה בקי :-)
אנונימיT? אני חושבת שאני אקרא לך רוזי!
לאחת הדמויות בסיפורים שלי קוראים רוזה ואני אוהבת את השם הזה.
כיפלךךךך!
ואני מתולתלת גאה.
ובתמונה שלי אני עם פן.. :)
זה די נחמד ,אבל אני עושה פן פעם ב.. שנה? באירועים מיוחדים!!
בכל מקרה, תודה רוזי, ותודה בקי.
הממ.. סבבה. רוזי. אין לי בעיה עם זה :)
גם לי יש שיער מתולתל (כשמתחשק לו)! חח ואני לא חושבת שעשיתי אי-פעם פן.. מוזר.
חחחח כשמתחשק לו!
רוב הבנות שיש להן שיער מתולתל לא אוהבות אותו.. וזה עצוב מאוד :/
אני עשיתי את זה לתחפושת ואימא שלי מבקשת להישאר עם זה עד היום בערב.
זה מציק בטירוף!!
כן, כשמתחשק לו! חח
לפעמים הוא מתולתל-אפרו כזה (לא ראסטות),לפעמים הוא מתולתל בקבוקים, לפעמים הוא גלי-גלי, לפעמים יש לו חלק מתולתל וחלק חלק (נשבעת לך!!), לפעמים הוא קרוב מאוד לחלק…
חחח זה מוזר, וקשה להסתדר עם זה. אבל אני אוהבת את השיער שלי (רוב הזמן) :)
ותלתלים זה מהממם! יש לי חברה שהיא בלונדינית עם שיער חלק-חלק, אבל בטבעי,
והיא מתה שיהייה לה שיער כמו של חברה אחרת שלי ; מתולתל נפוח-יפה כזה וחום.
חח לא יודעת, רוב הבנות לא מרוצות מהשיער שלהן משוםמה..
טוב, חפרתי על -שיער-. חחח
זה בסדר, רוזי :-) (אני פשוט מתלהבת מהכינוי שהמצאתי!)
יש אנשים שלא מבינים שהעובדה שיש לך *שיער* זה כבר טוב.